.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Biała Padaka
Autor Wiadomość
ywel84 

Dołączył: 01 Kwi 2017
Posty: 39
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-03-03, 10:06   

A "kitujesz" potem otwór pompy poxyliną?
Pytam, bo z tego co znalazłem, to ten patent z przeróbką pompy występuje tylko w PL.
Tutaj: http://www.terytorium126p...alczanie/page-2
piszą, że: "nie trzeba. Jest to mit który się kiedyś utarł i tak wszyscy co nie mieli z tym do czynienia go powielają. olej poleci do chłodnicy bez problemu. "
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-03-03, 18:23   

Jeśli nie zaślepisz ośki pompy to nie bedzie pełnego przepływu oleju przez chłodnice oleju. A jak go zaślepisz to wymuszasz stuprocentowy przepływ przez chłodnice. Włosi widziałem cos kombinują ze nie zaślepiają go całkowicie tylko dają zwężkę z otworem około 2mm.
Ja zaślepiłem po prostu gwintując i wkręcając śrubę w oś koła zębatego którą potem się przycina.

EDIT:

Silniczek se pyrka. Pozostało zrobić porządek z układem paliwowym.

https://www.youtube.com/watch?v=iggCp8bbBR4

Po rozwiercie kanałów w gaźniku troszkę się namęczyłem z doborem dysz dla biegu jałowego. Jeszcze nie jest idealnie ale znośnie.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-04-08, 18:35   

Białas już poskładany wyregulowany. Jest w trakcie docierania.

Pare fotek jak wymienia się dysze powietrza w tym gaźniku keihin zzr600.
Dysze powietrza są wprasowane w czołową cześć gaźnika pod wlotem do gardzieli.


Aby je wyciągnąć trzeba je wewnątrz nagwintować (gwintownik M3) wkręcić szpilkę i je wyprasować


Demontażu podlega tez "prowadnice iglicy" Wyrywa sie ją np. w celu oczyszczenia, wymiany, bądz modyfikacji. Na przykład jesli jest za bardzo wyrobiony orwor iglica nie jest szczelnie zamknięta przez co moze byc pobierane paliwo z dyszy glownej i z obiegu jalowego co moze uniemozliwic regulacje skladu mieszanki dla niskich obrotow. Mozna tez robic rozne cyrki z większą średnicą prowadnicy i grubsza iglicą.


Dla przykładu tak silnik pracuje na dyszy powietrza biegu jałowego 100 i paliwa 35
https://www.youtube.com/watch?v=t999kTGlcE8

A tak na dyszy 180/35
https://www.youtube.com/watch?v=li7hMy4XBek

Niestety padaką nie moge wyjechać bo kaudi sie rozkraczyło i mi wyjazd blokuje.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-07-05, 18:25   

Colortune



https://www.youtube.com/watch?v=8LC_ZAnkuzA

Specyfikacja gaźnika:

Dysza paliwowa biegu jałowego 40, powietrze 100
Dysza główna 270, powietrze 50
Zaworek przepustnicy 270 i dorobiona iglicą
Przerobiona rurka emulsyjna
Powiększony kanał paliwowy 3mm
Przepustnica podciśnieniowa z dwoma otworami 3mm
Skrócona sprężyna
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2021-03-27, 21:16   

To co kiedyś dla top-maru było problemem dla mnie nie stanowi teraz problemu gdy sie ma odpowiedniego tiga do takich zabaw. Spawanie głowicy malczana oraz w późniejszym terminie jej przeróbka. Musze zakupić dużą butle argonu do tiga bo ośmio litrowe szybko sie kończą (jedną zużyłem na naukę i ustawienia spawarki a drugą na spawanie głowicy)


https://www.facebook.com/...843681619002101
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 750
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2021-03-28, 07:18   

zolo napisał/a:
To co kiedyś dla top-maru było problemem
To nie są czasem Ci od Łysego co to kasują dużo a nie robią nic? W zeszłym roku robiłem głowice z poloneza po nich bo skasowali 500 za wymianę uszczelniaczy i planowanie :E
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2021-03-28, 09:58   

To ci sami, przereklamowani w-uj. Robilem u nich glowice do pryszcza i nie zrobili tego co chciałem " a bo sie nie da a bo cos tam cos tam" A kasy wzieli dwa razy wiecej niz ta usluga warta.
Zwykla regeneracje robią dobrze ale jak cos trzeba pokombinować to raczej jestem na nie no i cena raczej za wysoka ale ja tam sie nie znam :mrgreen:
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2021-03-28, 11:05   

zolo napisał/a:
To co kiedyś dla top-maru było problemem dla mnie nie stanowi teraz problemu gdy sie ma odpowiedniego tiga do takich zabaw. Spawanie głowicy malczana oraz w późniejszym terminie jej przeróbka. Musze zakupić dużą butle argonu do tiga bo ośmio litrowe szybko sie kończą (jedną zużyłem na naukę i ustawienia spawarki a drugą na spawanie głowicy)

[url=https://obrazki.elektroda.pl/4163433700_1616875339_thumb.jpg]Obrazek[/url]
https://www.facebook.com/...843681619002101


Też kupiłem Tiga i cośtam spawam, fajna sprawa, tylko aluminium jest wredne do spawania :E
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2021-03-28, 11:51   

Mi na przykład lepiej idzie spawanie alu niż nierdzewki. Jakoś od początku nastawiłem się na spawanie aluminium. Przejrzałem fora i naoglądałem się filmików na youtube jak to ruskie spawają glowice :mrgreen: :lol:
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2021-03-28, 12:47   

Ja głównie miski olejowe spawam bo mi się dziurawią :E
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2021-03-28, 16:12   

banasiewicz02 napisał/a:
Ja głównie miski olejowe spawam bo mi się dziurawią :E

W mniejsze kamienie celuj :D
_________________
Nie musi być szybko, najważniejsze żeby było niewygodnie.
Był: Z(Ł)OMO `88
Jest:Waldemar Wielki `88, Skoda Favorit `91 Marmolada
 
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-03-28, 16:34   

Uważajcie z tym spawaniem aluminium jak chcecie jeszcze gryźć obiad swoimi zębami :E
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2021-03-28, 22:11   

ale my spawamy troszkie :E
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
borixon 


Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 73
Skąd: z domu
Wysłany: 2021-03-28, 23:18   

O co chodzi z wypadaniem zębów, ja też na etapie alu nauki :E
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-03-28, 23:30   

borixon, na koniec technikum zrobili nam ze szkoły kurs na spawanie aluminium metodą 135 i 131 i mieliśmy instruktora spawacza zawodowego, to nas przestrzegł, żeby czasem nie iść w tym kierunku, bo wszyscy jego koledzy spawający alu nie mają jeszcze trzydziestki, a już mają szuflady zamiast zębów :E Z tego też względu na kursie spawaliśmy głównie stal, a dopiero przed egzaminem dali nam alu i to w cyklach 2-3 minuty spawania i 15 minut przerwy na świeżym lufcie, żeby się tego za dużo nie nawdychać. Podobno opary są bardzo szkodliwe i właśnie zęby od tego wypadają, a ja od czasu kursu aluminium nie ruszałem.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,4 sekundy. Zapytań do SQL: 15