BMW E34 530i |
Autor |
Wiadomość |
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-03-09, 18:21
|
|
|
Klimat w wuj! |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
lukio
Wiek: 24 Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 618 Skąd: Smyków/TKN
|
|
|
|
|
Karol
ziomy rezerwy
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 752 Skąd: Nowa Dęba
|
|
|
|
|
Karol
ziomy rezerwy
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 752 Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 2017-09-15, 20:02
|
|
|
Aktualizacja
Ostatnio zamontowałem tylne sprężyny obniżające -30mm marki K.A.W. Przód miałem obniżony już przez poprzedniego właściciela sprężynami H&R -35mm, ale że ta zbyt podniesiona dupa nie podobała mi się to postanowiłem i tył przytulić do ziemi. Początkowo chodziłem z zamiarem podniesienia przodu do org wysokości, nawet sprężyny już zakupiłem, ale trafiłem okazyjnie na K.A.W. w dobrej cenie to spróbowałem.. i nie żałuję.
Na przodzie siedzą:
Na tyle już siedzą:
Porównanie z org:
Auto stało tak:
Po zmianie:
Może być? Mi się podoba
Miał ktoś do czynienia z K.A.W i H&R to prosiłbym o opinie |
_________________ Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89' |
|
|
|
|
Pan_Waclaw
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 1038 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: 2017-09-15, 20:35
|
|
|
Ideolo Super fura |
_________________
|
|
|
|
|
Emilienko126p
Będzie git!
Wiek: 28 Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 573 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2017-09-15, 21:03
|
|
|
Siadło ładnie. Kupiłem niedawno dla brata e34 i też sobie nią pojeździłem. Grzanie rewelacja, wygoda też, szkoda ze m40 Karol, jak u ciebie trzymają się doły drzwi i końcówki progów? |
_________________ Dziadkowóz - FL 1993
E36 328i 1995 |
|
|
|
|
Karol
ziomy rezerwy
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 752 Skąd: Nowa Dęba
|
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-09-15, 23:27
|
|
|
Mam w golfie calego kita H&R, amory gazowe i sprężyny. Jeździ się świetnie. |
|
|
|
|
Macioo
Dołączył: 29 Paź 2011 Posty: 262 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-09-16, 12:50
|
|
|
Ja w e36 mialem h&r dedykowany kit do tego modelu. Rewelacja, najlepsze zawieszenie na jakim mialem okazje jezdzic w e36. |
|
|
|
|
Rocky
Wiek: 27 Dołączył: 28 Lip 2012 Posty: 1056 Skąd: TST
|
Wysłany: 2017-09-17, 18:14
|
|
|
Chyba każde auto przybliżone trochę do ziemi wygląda znacznie lepiej Tu lekkie obniżenie wypadło również zdecydowanie in + |
_________________ Rocky Garage(Facebook) Zapraszam
Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"
Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta |
|
|
|
|
Karol
ziomy rezerwy
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 752 Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 2017-10-06, 23:43
|
|
|
Do tej pory się zastanawiam, czy ten wpis jest potrzebny czy nie, bo co może być ciekawego w wymianie filtra paliwa, ale zaryzykuję
Wymieniłem filtr paliwa
I na tym mógłbym zakończyć, gdyby nie to, że był to org BMW z 1988r
Cała operacja prosta "wykręć/wkręć". Ja sobie jeszcze zakonserwowałem mocowania - tak zaszalałem
No i pozostało takie coś do wyrzucenia:
Ciekawość mnie zżerała co się kryje w środku po tych 315 000km. Zakładając że auto przejechało 250 000km na benzynie i spaliło średnio 15l/100km, to filtr przefiltrował aż... 37500 litrów paliwa!
No to do dzieła:
A z bliska:
Z jednej strony "harmonijki"...
... i z drugiej:
Do baku zaglądałem - jest czysto, tylko siateczka na pompie była delikatnie przybrudzona.
Czyli ogólnie nie było tragedii |
_________________ Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89' |
|
|
|
|
Karol
ziomy rezerwy
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 752 Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 2018-01-20, 14:25
|
|
|
Zima - BMW wbrew pozorom (tylny napęd, mocny silnik etc.) odpoczywa w garażu.
Ostatnio trafiłem na bardzo fajną rzecz - oryginalne gumowe dywaniki w kolorze dedykowanym do mojego wnętrza. Były w dobrym stanie i w dobrych pieniądzach to zakupiłem i jestem mega zadowolony - wreszcie zaczęło to jakoś wyglądać. Taka drobnostka, a cieszy Org welurowe też posiadam, ale to na ładniejszą pogodę.
Tutaj moje stare - zużyte, uniwersalne czyli do niczego:
A tutaj zakupione. Lśnią, bo zakonserwowałem preparatem do gumy
A tutaj na miejscu docelowym:
Pozdrawiam |
_________________ Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89' |
|
|
|
|
Maverin21
Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 273 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2018-01-20, 17:23
|
|
|
Kolego żarty żartami ale zerknij na przewody hamulcowe w BMW bardzo często w okolicach tylnego mostu korozja ich łapie abyś przy mocniejszym hamowania się nie zdziwił.. jeśli jest w takim stanie jak ten przy filterku paliwa to masakra |
|
|
|
|
Karol
ziomy rezerwy
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 752 Skąd: Nowa Dęba
|
|
|
|
|
Karol
ziomy rezerwy
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 752 Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 2018-03-29, 21:02
|
|
|
Sezon rozpoczęty od przeglądu. Do wymiany prócz tego co wyżej, to jeszcze wahacz dolny PP. Trochę mnie to zasmuciło, bo tylko kilka tys spokoju było, a auto eksploatowane od niedzieli po asfaltach. Cóż, uroki obniżenia...
Na przeglądzie analiza spalin wyszła ok. Ale z ciekawości zrobiłem sobie kontrolę luzów zaworowych i... dobrze, że to zrobiłem. 8/12 było za ciasno...
Po wyczyszczeniu przepustnicy zerknąłem w gumę pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem i znalazłem pozostałość po instalacji LPG II gen... Jakaś dławiko-klapka przeciw wystrzałowa. Do hasioka! Wpadła normalna guma i od razu silnik lepiej się wkręca (nie jechałem jeszcze). Pewnie LPG znów do regulacji...
Bedziem testować |
_________________ Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89' |
|
|
|
|
|