Jak rozebrać aparat zapłonowy z Fla |
Autor |
Wiadomość |
ADI_MALAR
Wiek: 28 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-30, 15:13 Jak rozebrać aparat zapłonowy z Fla
|
|
|
Witajcie.
Mam pytanie jak rozebrać, wyjąc z silnika aparat zapłonowy? (nowego typu)
Co trzeba tam wymienić ? Jak ustawić żeby dobrze pracował ?
Czekam na jakieś podpowiedzi ponieważ najprawdopodobniej mam z nim problem.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
ADI_MALAR
Wiek: 28 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-01, 08:32
|
|
|
Nikt nie wie jak go zregenerować i ustawić ? |
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2727 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2015-10-01, 09:02
|
|
|
Wie tylko to tak nie łatwo opisać
Odkręcasz , wyjmujesz i weryfikujesz.
Zużywa się reg. od środkowy i przerywacz. |
_________________
|
|
|
|
|
Kudłaty156
Wiek: 30 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 149 Skąd: Lipa k/Stalowej Woli
|
Wysłany: 2015-10-01, 21:23
|
|
|
Kolego, to jest proste i poważnie nie ma się czego bać. Odpinasz kabelek od cewki. Bierzesz klucz 13, odkręcasz nakrętkę trzymającą blaszkę, wyciągasz aparat do góry. Zabierasz go na stół, rozbierasz, oglądasz, oceniasz, potem składasz w kolejności odwrotnej. |
|
|
|
|
ADI_MALAR
Wiek: 28 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-02, 11:25
|
|
|
Witajcie dzisiaj wyjąłem aparat i przy maksymalnym wzniosie przerywacz ma przerwę na oko 5mm, więc nie wiem czy odkręcać i wyjmować z niego wszystko ponieważ szukam problemu dziwnej pracy 126p a tutaj wygląda na to że pracuje poprawnie ten aparat tylko wytłumaczcie mi jak dostać się do tego regulatora od środkowego ? |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2015-10-02, 11:52
|
|
|
Za duza przerwa |
|
|
|
|
ADI_MALAR
Wiek: 28 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-02, 11:57
|
|
|
Pójdę po szczelinomierz to się dowiem tylko ja to się ustawia ? i czy tylko przerywacz i jego styki wpływają na złą pracę czy co mam jeszcze zdiagnozować ? |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2015-10-02, 22:46
|
|
|
Przerwa powinna być w granicach 0.5mm.Jak już poprawisz przerwe to ustaw zapłon ponownie bo wyprzedzenie sie zmieni.Praca silnika z pewnoscią sie poprawi,a jak nie to pisz bedziemy mysleć dalej |
|
|
|
|
Danz
Wiek: 64 Dołączył: 04 Kwi 2014 Posty: 310 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-10-03, 00:11
|
|
|
ADI_MALAR napisał/a: | Pójdę po szczelinomierz to się dowiem tylko ja to się ustawia ? i czy tylko przerywacz i jego styki wpływają na złą pracę czy co mam jeszcze zdiagnozować ? |
Szczelinomierzem nie za dużo zwojujesz.Jak czytam po postach.Wejdzie i nawet 2mm. Musisz wyczuć temat. I jak pisze malan126 |
_________________ Kupię listwy P4 |
|
|
|
|
ADI_MALAR
Wiek: 28 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
ADI_MALAR
Wiek: 28 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-03, 11:16
|
|
|
Czy aparat może być taki brudny czy mogę go wyczyścić wd-40 ? |
|
|
|
|
Orion459
Orion459
Wiek: 33 Dołączył: 13 Sty 2015 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-03, 12:02
|
|
|
Możesz go wyczyścić, a nawet powinienieś ;p |
|
|
|
|
ADI_MALAR
Wiek: 28 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-03, 12:22
|
|
|
Ale tak bez rozbierania myślisz że się to wypłucze jak będę psikał wd ? |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1303 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2015-10-03, 15:23
|
|
|
Jak masz aparat zaplonowy o tak:
Demontujesz kondensator, przerywacz:
Wybijasz zawleczke na kole zebatym:
Wyciagasz os aparatu zwracajac uwage na kolejnosc podkladek:
Demontujesz krzywkę po której ślizga się młoteczek przerywacza poprzez wyjecie filcowej zaślepki i odkręcenie śrubki pod którą jest sprężynka. Odczepiasz tez sprężynki:
Zdejmujesz ciezarki pod ktorymi powinny znajdowac sie podkladki:
Wszystkie ruchome czesci nasmarowac olejem silnikowym zwocic uwage czy os aparatu nie ma nadmiernego luzu, czy ciezarki nie ocieraja, czy sprzezynki sa napiere nie moga bys luzne, czy krzywka nie ma luzu.
Regulacja przerwy miedzy kowadelkiem a mloteczkiem polega na zluzowaniu srubki i przesuwaniu kowadelka w celu uzyskania wlaciwej przerwy (odstepu). Do tego celu potrzebny jest szczelinomiez z listkiem 0.5mm.
Szczelinomiez ma wchodzic z leciutkim oporem. Sprawdzic przerwe na obu krzywkach jesli jest jakas roznica to krzywka jest starta i jest do wymiany. |
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
ADI_MALAR
Wiek: 28 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-04, 12:33
|
|
|
Bardzo konkretnie Ogromne dzięki zabieram się do pracy |
|
|
|
|
|