.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
nanoplex kolory
Autor Wiadomość
chrabel 


Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 11
Skąd: Sieradz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-16, 08:13   nanoplex kolory

powitać, czy zmiana nanoplexu poprawi cos w osiągach?
jaki najlepiej założyc? i co trzeba wymieniać przy zmianie?
 
     
malan126 


Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 566
Skąd: tarnów
Wysłany: 2015-02-16, 10:15   

Jesli masz ELa to do zmiany nic nie trzeba tylko wymieniasz . Nano różnią sie zakresem obrotów w którym odcinają z tego co pamietam to szary i czarny odcinał przy 6800
a niebieski przy 7200 a czerwony nie odcina wcale . Musisz sam wybrac jaki chcesz :) Jesli sie myle co do zakresow odciny to mnie poprawcie :)
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2015-02-16, 10:30   

Niebieski i czerwony pasuje do jednego kola pasowego a czarny i szary do drugiego. Czerwony jest ponoć najlepszy.
_________________
 
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2015-02-16, 13:11   

Różnią się statycznym kątem wyprzedzenia zapłonu i mapą wyprzedzenia zapłonu. O ile statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu można modyfikować poprzez zmianę położenia CPWK, to już mapy przebiegu wyprzedzenia zapłonu nie można zmieniać, więc jedyną opcją jest zmiana nanoplexu. Na stronie masz wykresy z mapami do każdego koloru, możesz sobie wybrać jakie nano Ci odpowiada ;)
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
pycu 


Wiek: 24
Dołączył: 15 Sty 2015
Posty: 23
Skąd: Skąd
Ostrzeżeń:
 16/3/6
Wysłany: 2015-02-16, 16:06   

Własnie który nano jest najlepszy ? :D
_________________

 
     
Tasok 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2015-02-16, 17:18   

pycu napisał/a:
Własnie który nano jest najlepszy ? :D


To tak jak zapytać która łopata jest najlepsza. Saperką nie narobisz szału przerzucając węgiel.

Trzeba przynajmniej określić czy coś było dłubane, jakie trasy i jak jeździsz.
 
 
     
chrabel 


Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 11
Skąd: Sieradz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-16, 17:44   

hmmm jak jeżdżę, dosyć energicznie (mam przerobiony dolot, planowana głowica, polerowane wyloty, lekkie kolo i wydech michael) trasy głownie miasto, ale tak jak sie przytrafi np. ogolnopolski w krakowie to i sie pojedzie a mam jakies 250 km w jedna.
Nie wiem czy ma to wplyw wlasnie nanoplex, chcialem zeby (pluł lekko strzelał w wydech) jak schodzi z obrotów, nie wiem czy jest to realne
 
     
Gregortech 

Wiek: 39
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 391
Skąd: Opole
Wysłany: 2015-02-16, 18:01   

Nanoplex MED 210A (czarny) i MED 211A (szary)mają koło pasowe o numerze 46577004 a nanoplex MED 213A (niebieski) i APE (czerwony) maja koło pasowe o numerze 46577369. Mam ten czerwony w BUGGY i szalu nie ma ale czuć różnice w dynamice silnika, aa i nie odcina zapłonu przy maksymalnych obrotach. Trzeba pamiętać o posmarowaniu specjalną pastą powierzchnie styku z radiatorem!!
Ostatnio zmieniony przez Gregortech 2015-02-16, 21:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2015-02-16, 21:00   

Kupcie sobie dwa nanoplexy i testujcie je na różnych ustawieniach zapłonu. Koło pasowe z nano zmienić to jest moment, do tego jeszcze przydałaby się lampa stroboskopowa, żeby nie przesadzić z wyprzedzeniem zapłonu.
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
Gregortech 

Wiek: 39
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 391
Skąd: Opole
Wysłany: 2015-02-16, 21:14   

Koło pasowe o nr 46577004 ma kąt wyprzedzenia zapłonu 4 stopnie a kolo pasowe o nr 45677369 ma kąt wyprzedzenia zapłonu 10 stopni.
 
     
chrabel 


Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 11
Skąd: Sieradz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-23, 12:30   

teraz tak, zmieniłem szary na niebieski i szału nie ma, raczej nie widać róznicy :D
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2015-02-23, 12:33   

I nie będzie, bo koło dla szarego ma ustawione statyczne wyprzedzenie zapłonu 4st., a niebieski ma bardziej łagodną mapę, ale koło dla niego ma 10st. Więc ja bym zmienił szary ;)
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
FIGO 

Wiek: 39
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2022-07-26, 15:42   

Siema odświeżę kotleta ;) założyłem na poleć niebieski zamiast szarego też nie widzę różnicy , założyłem bo szary się spalił ;) . Radzicie zmienić znów na szary czy zmienić kolo pod niebieski ?
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2022-07-28, 23:17   

Koło pasowe od szarego modułu + moduł niebieski to mniejsze wyprzedzenie zapłonu niż powinno być. Nie jest to jakiś krytyczny problem a najprościej można go rozwiązać przesuwając czujnik położenia wału do przodu (czyli w dół)
 
     
FIGO 

Wiek: 39
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2022-12-25, 09:30   

michals napisał/a:
Koło pasowe od szarego modułu + moduł niebieski to mniejsze wyprzedzenie zapłonu niż powinno być. Nie jest to jakiś krytyczny problem a najprościej można go rozwiązać przesuwając czujnik położenia wału do przodu (czyli w dół)



Dzięki za odp założyłem org szary i auto wydaje się jeździć stabilniej ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15