.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody miedziane..
Autor Wiadomość
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-02-06, 07:17   Przewody miedziane..

No właśnie jak to jest?
Jak myślicie, co lepsze.

Kupić zestaw miedzianych przewodów hamulcowych konkretnie do 126p,
czy zainwestować w maszynkę do zarabiania końcówek i bawić się w dorabianie przewodów?
Z jednej strony - kupując - miałbym problem z głowy,
z drugiej strony - dorabiając - wyjdzie pewnie podobna kasa, trochę czasu się straci, ale maszynka zostanie w moich rękach.

W przyszłości pewnie będzie mnie czekać wymiana przewodów w drugim 126p.
Sam nie wiem. Dlatego potrzebuję Waszego zdania na ten temat.
Pozdr!
Ign
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
synchro 
ziomy rezerwy


Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 2556
Skąd: SO/SK
Wysłany: 2014-02-06, 07:36   

Maszynka do zarabiania przewodów, to świetna sprawa ;)
_________________
"Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę." K. Cobain
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2014-02-06, 07:50   

Potwierdzam słowa Synchra,maszynka to dobry i jednorazowy wydatek.Fabryczne zamienniki przewodów mają końcówki fatalnej jakości i wycieki są normą.Do Oslo kilka razy dorabiałem miedź "z metra" na fabrycznych końcówkach i jestem bardzo zadowolony.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-02-06, 08:12   

A jakie są mniej więcej ceny rurek i końcówek?
Ja lubię mieć swoje narzędzia, więc coraz bardziej skłaniam się ku maszynce :D
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-02-06, 14:32   

No i w motoryzacyjnym też Ci dorobią, wystarczy podać długość i rodzaj gwintu.
 
     
curek 
Weteran
ogórek


Wiek: 36
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 778
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-02-06, 15:42   

Też mam zamiar sobie coś takiego sprawić. Nie dość że robisz sam, jesteś pewien tego co zrobiłeś to jeszcze możesz zrobić przewody w każdym samochodzie i wydatek szybko się zwróci ;)
_________________
Moje 126p:
1974 TAC, 1974 GKD, 1986 poniemarcza, 1991 BIS 1993 FL
2000 HE
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-02-07, 07:24   

No i chodzi o satysfakcję z kolejnej wykonanej rzeczy oraz posiadania nowego narzędzia :D
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
Mateusz126FSM 


Wiek: 30
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 316
Skąd: Suchoraba
Wysłany: 2014-02-07, 10:55   

kupuj maszynkę.. też się kiedyś zastanawiałem i teraz jestem aż dumny z tej decyzji bo nawet sąsiad chwali że jak ja mu przewód dorobiłem to już nie ma problemu że mu cieknie ;)
_________________
Mały, ciasny.. ale własny :)




Na gg dostępny cały czas tylko że siedzę na niewidoku
 
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-02-10, 12:58   

Szybkie pytanie.
Końcówki mają gwint:

M10x1,25 ?
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2014-02-10, 13:15   

Moglibyście pokazać jak Wasza maszynka wygląda? BO mnie ten temat zainteresował... :)
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
Magic 
ee..


Wiek: 31
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 219
Skąd: zelów
Wysłany: 2014-02-10, 17:57   

ignac2004 napisał/a:
A jakie są mniej więcej ceny rurek i końcówek?


Zależności od sklepu. Tam gdzie pracowałem metr miedzi kosztował ok 13-14zł a sama końcówka ok 2zł

Co do maszynki. Ja robiłem na takiej Prasie i wychodziło dobrze. Lecz myślę że TEN zestaw będzie lepszy ze względu że można zarobić przewód na samochodzie w razie jakiejś awarii.
 
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 29
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2014-02-10, 19:21   

ignac2004 napisał/a:
Szybkie pytanie.
Końcówki mają gwint:

M10x1,25 ?
zgadza się.
_________________
 
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-02-10, 19:27   

Magic, No ja nie wiem czy ten zestaw co dałeś będzie lepszy,bo wygląda na mega g...
Mam taką prasę jak w twoim pierwszym linku, i nie ma opcji żebym na nią narzekał.
Pamiętajcie że chytry dwa razy płaci :E
Gwint gwintem, ale ważny jest też rodzaj końcówki.
Gdzieś nawet podawalem długości przewdów hamulcowych do malucha, wyciągnięte z katalogu.
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
Magic 
ee..


Wiek: 31
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 219
Skąd: zelów
Wysłany: 2014-02-10, 21:17   

Domage, Wszystko zależy ile ktoś chce wydać na taki zestaw. Ta prasa jest dobra i też nie narzekałem bo robiło się fajnie i szybko. Zaś ten drugi zestaw jest bardziej "amatorski" niż profesjonalny. Są jeszcze takie zestawy z Yato i kosz to ok 70-100zł i myślę że cena jest proporcjonalna do jakości ;)
 
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-02-11, 09:42   

Właśnie planuję wydać około 100zł. I chyba zdecyduję się na YATO.
W planie mam zarobienie przewodów do 3-4 aut. Może trochę więcej jak będzie ktoś potrzebował no i tyle :)
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10