Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha Strona Główna Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Niewiadów N-250C
Autor Wiadomość
Tymek94 
FL 1991


Wiek: 26
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 124
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-01-17, 13:36   Niewiadów N-250C

Sprawiłem sobie koleżankę dla malucha, czyli przyczepkę Niewiadów N-250A, tak jest w dowodzie, chociaż pokrywa skrzyni jak i nalepki sugerują na N-250C.

Rok produkcji: 1991
Data pierwszej Rejestracji: lipiec 1991
Kolor: Biały

Historia zakupu miała się następująco. Odkąd jestem na rezerwie przeczytałem wiele tematów między innymi te dotyczące tych przyczepek, więc w dość ostrożnych planach miałem jakiś zamiar w dalekiej przyszłości sobie sprawić z naciskiem na daleką. Co prawda hak zakupiłem dwa dni po zakupie malucha z myślą by holować moją SAMkę, która była budowana właśnie pod PF126p. Sprawa nabrała tempa, gdy jakieś dwa miesiące temu jadąc z kruszywem na budowę Gliwickiej DTŚ w okolicy Zabrza mijałem się z takim właśnie zestawem PF126p+N250c. Po tym kilku sekundowym spotkaniu zacząłem myśleć bardziej w tym kierunku. Piątego grudnia wyszukałem kilka ofert z tablicy z okolicy, najbliżej mnie była przyczepka z Dąbrowy Górniczej za 200zł w której rzekomo zaginęły papiery, napisałem do właściciela z zapytaniem czy wystąpi do WK o zaświadczenie, do tej pory nie dostałem odpowiedzi, a telefon wiecznie zajęty. Kolejną pozycją z mojej listy była przyczepka w Porębie, zadzwoniłem i po wstępnej rozmowie umówiłem się na sobotę 12 grudnia by ją obejrzeć. Nastała sobota więc pojechałem ją obejrzeć, stan ogólnie dobry popękany jeden błotnik, zniszczona prawa opona poprzez długie stanie bez powietrza, brak kluczyków do zamków, rocznik ten sam co maluszka, co jeszcze bardziej przekonało mnie do niej. Kilka zdjęć z oferty na tablicy:


Mimo, że przyczepka posiadała dokumenty wraz z OC sprawa papierów nie była do końca przejrzysta ponieważ w dowodzie rejestracyjnym widniała osoba nie żyjąca, gdy ustaliliśmy kwotę i w pełni zdecydowałem się na zakup obecnie była Właścicielka zadeklarowała się przerejestrować ją najpierw na siebie. Cała procedura znacznie się przedłużyła ponieważ po drodze mieliśmy święta, nowy rok i 3 króli. W końcu dostałem telefon, że twardy dowód został odebrany i mogę po nią podjechać, umówiliśmy się na dzisiaj. Pojechałem, wypiłem herbatkę, spisałem umowę, zamontowaliśmy nową białą tablicę która długo nie pobędzie bo przyjdzie nowa z moim wyróżnikiem powiatu. Ogólnie widać, że była mało używana, zaczep na kuli nie posiada luzów, szkody w błotnikach powstały najprawdopodobniej podczas przechowywania. Kilka zdjęć zaraz po przyprowadzeniu:

Tak prezentują się błotniki które trzeba pokleić żywicą, w jaki sposób pozbyć się trwale takich pęknięć jak na 3 zdjęciu by po ponownym pomalowaniu nie wróciły?

Siłowniki podnoszenia klapy nie trzymają.

Ciekawy patent na koło zapasowy, na pewno nie oryginalny, czy przyczepka w ogóle posiadała koło zapasowe, jak tak to gdzie było montowane w skrzyni?
_________________
Polski Fiat 126p FL | 1991 | 113 Rosso Racing.
Niewiadów N-250C | 1991 |
Ostatnio zmieniony przez Tymek94 2016-01-21, 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
tomek458 


Wiek: 22
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 921
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 2016-01-17, 13:55   

Wersja 250A miała zamiast pokrywy z laminatu plandekę. Twoja to na pewno 250C, ja też w dowodzie mam wpisane 250A. Fabrycznie koło zapasowe z tego co mi wiadomo było po prostu wrzucone luzem na pakę. Co do siłowników klapy to spróbuj zamontować je odwrotnie, powinno pomóc.
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2016-01-17, 14:33   

Siłowniki klapy do N-250 pasują z BISa.
_________________
 
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1209
Skąd: Kamień /Gdynia
Wysłany: 2016-01-17, 14:54   

fajna muszę sobie sprawić takie cudo :P
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Tymek94 
FL 1991


Wiek: 26
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 124
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-04-02, 13:38   

Co by tu dużo pisać, remont praktycznie skończony. Trochę zeszło jak zwykle ale jestem zadowolony z efektu.









Dzisiaj pierwsza wyprawa, zdjęcia z remontu tradycyjnie pojawią się w krótkim filmiku.
_________________
Polski Fiat 126p FL | 1991 | 113 Rosso Racing.
Niewiadów N-250C | 1991 |
 
     
Tymek94 
FL 1991


Wiek: 26
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 124
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-09-01, 14:08   

W końcu odebrałem właściwą tablicę rejestracyjną.


W tym roku przyczepkę za taszczyłem aż na Balaton, ale ujawniło to kilka koniecznych poprawek do wykonania w poszyciu przyczepki, po pękała mi w tym samym miejscu co wcześniej przy zawiasach.
_________________
Polski Fiat 126p FL | 1991 | 113 Rosso Racing.
Niewiadów N-250C | 1991 |
 
     
wat 

Wiek: 42
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 35
Skąd: zabrze
Wysłany: 2017-09-01, 19:17   

fajny ikarus jeżdzi jeszcze ;) albo raczej kiedy ruszy
 
     
tomek458 


Wiek: 22
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 921
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 2017-09-10, 09:57   

Jaki koszt rejestracji przyczepki na żółte?
 
     
Tymek94 
FL 1991


Wiek: 26
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 124
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-09-10, 17:34   

wat, Będzie jeździć za niedługo, może temat założę osobny.
tomek458, Więc tak, biała karta, wniosek na przegląd około 400zł netto, przegląd 200zł, jedna tablica zabytkowa 131zł.
_________________
Polski Fiat 126p FL | 1991 | 113 Rosso Racing.
Niewiadów N-250C | 1991 |
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14