.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Gleba
Autor Wiadomość
BonusRPK
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-31, 21:24   Gleba

Witam mam takie pytanie dotyczące Gleby, odnośnie ile mogę cm auto opuścić w dół żeby to miało ręce i nogi dodam że nie jestem jakimś fanatykiem gleby , ale trochę niżej niż seria będzie o wiele lepiej wyglądać, tak myślałem posadzić malca o 5 cm, i pytanie trzeba dodać pióro? jak bym chciał posadzić 5 cm niżej? .

Jeżeli trzeba to które pióro dodać , 1 chyba odpada , ale mam dostępne 1/2/3 tylko 4(najdłuższego) nie mam dostępnego .

Jeżeli ktoś by pomógł był bym wdzięczny bo w ten sposób jeszcze gleby nie robiłem:)

Dzięki z góry za pomoc
 
     
wow12911 


Wiek: 32
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 313
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-05-31, 23:09   

Przód zrób sobie metodą prób i blędów weż kowadło młotek i sklep sobie te kilka cm niżej aż do porządanej wysokości. Tylko weż przy tym margines że resor podczas jazdy się jeszcze ułoży i pojdzie ze 2 cm w dół.
 
 
     
BonusRPK
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-31, 23:18   

wow12911, aha czyli ile bym nie sklepał to jeszcze +/- pójdzie 2 cm w dół , dobrze wiedzieć , nie wiem ilę ale myślę tak z 5 cm w dół posadzić może 4
 
     
BonusRPK
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-31, 23:20   

PS jak np 5 cm w dół , wyciągam pióro mierzę orginał i od tego wymiaru orginalnego klepię 5cm w dół i mierzę? co jakis czas
 
     
wow12911 


Wiek: 32
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 313
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-05-31, 23:25   

Tak wyciągasz resor mierzysz ile ma wysokości i klepiesz. Chociaż ja to nie wiem czy czegoś Ci źle nie napiszę bo klepałem w życiu tylko jeden resor i na p łasko więc tu dużej filozofii nie było.
 
 
     
pietrek 
Krypto Ziom


Wiek: 36
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 521
Skąd: Czeladź/Sosnowiec
Wysłany: 2013-05-31, 23:30   

Ile byś nie chciał, zawsze klep na płasko :lol:
_________________
Paczaj jak się znęcam nad rdzą!
http://rezerwa126p.pl/for...?t=7461&start=0
 
     
krzysztof18 
Kondi13


Wiek: 29
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 264
Skąd: LTM E661
Ostrzeżeń:
 10/3/6
Wysłany: 2013-05-31, 23:50   

a nie lepiej i prościej kupic włoski resor? ktory dzięki swoim zmienionym mocowaniom automatycznie auto obniża o 5cm i nie zmieniają sie przy tym właściwości jezdne a koła nie robia negatywu
łapcie linka z moim malcem gdzie siedzi juz od 470km na włoskim resorze;)

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/935561_154209174761739_836745604_n.jpg
takie resory sa dostepne w polsce ,dodam,że jeden tai zaklad w polsce się tym zajmuje;) bardzo fajna sprawa
 
 
     
Magic 
ee..


Wiek: 31
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 219
Skąd: zelów
Wysłany: 2013-06-01, 09:17   

Seryjnym po wyklepaniu też da się usunąć negatyw na przodzie ;)

Resor najlepiej sklepać na wysokość do 10 cm bo inaczej i tak będzie wysoki :)
 
 
     
BonusRPK
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-01, 10:49   

Magic, aha dzięki wytłumaczysz mi o co chodzi z tym "Negatywem"?
 
     
k4rgu1 
ziomy rezerwy
ŁYSY !!!


Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 1568
Skąd: wziąć piniądze ?
Wysłany: 2013-06-01, 11:15   

negatyw znaczy tyle, ze kola nie sa w pozycji standardowej: |---| , tylko: /---\
_________________
SZAJN BRAJT LAJK E DAJMONTS

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
BonusRPK
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-01, 12:55   

k4rgu1, ok dzięki , czyli po zrobieniu gleby trzeba ustawić zbieżność?
 
     
mily24 


Wiek: 26
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 248
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-06-01, 14:46   

po każdej ingerencji w resor musisz robić zbieżność ;)
_________________
'83 Polones 1.5C vel. Porucznik
'95 BMW E36 daily gruz
'99 Polonez Caro+ 1.6GSI vel. Nowy
 
     
krzysztof18 
Kondi13


Wiek: 29
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 264
Skąd: LTM E661
Ostrzeżeń:
 10/3/6
Wysłany: 2013-06-01, 15:11   

jak kolega wyżej napisal, po wymianie resora od razu jedź na ustawienie zbieżności i po ulożeniu się resora tez powinno sie jechać (po 500km od wymiany) na sprawdzenie zbieżności ;) przynajmniej ja tak robiłem ;)
_________________
Nie każdy zasługuje na fiata---------->małego fiata
 
 
     
razor34 
ziomy rezerwy
może być za nisko?


Wiek: 29
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 1492
Skąd: Śliwice
Wysłany: 2013-06-01, 15:27   

krzysztof18, na początku można na oko ustawić, po 500km dokładnie. :)
_________________

Polski Fiat 126p "Cult Style" 8)
 
 
     
krzysztof18 
Kondi13


Wiek: 29
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 264
Skąd: LTM E661
Ostrzeżeń:
 10/3/6
Wysłany: 2013-06-01, 19:21   

zgadzam się ,można i tak ;) więcej pieniędzy w portfelu zostanie :)
_________________
Nie każdy zasługuje na fiata---------->małego fiata
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 15