.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Michu
2013-06-11, 21:11
PF 126p FL 91 - oczywiście biały!
Autor Wiadomość
FreddieM 
Moderator
live forever


Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 4405
Skąd: Krosno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-04-14, 12:37   

tasok napisał/a:
Radku, a jak biały lakier pięknie się myje i czyści, jak świetnie zachowuje się w deszcz.

To jest żart :E

Sprowadziłem go dziś pod dom i jestem mądrzejszy o dużo dużo więcej. Z zewnątrz jest OK, zalążki rdzy, brudny. Podobno właściciel poprzedni nie mył go ani razu a miał go rok. I to widać, zwłaszcza w środku. Progi względnie całe. Trzeba by go umyć i odrazu będzie inaczej wyglądał.


W środku mega syf i smród :E Rozkładający się pomidor i cytryna...Róznego rodzaje napoje od wody mineralnej po jakieś energy demony - masakra - będzie dużo zabawy przy sprzątaniu. Już nie mogę się doczekać :P A tak to jak widać IG - fotel kierowcy 3 dziury, kanapa i drugi fotel bez ubytków. Jeden wieszaczek z tyłu. Dodatkowo jakieś radio które podobno działa i półeczka z głośnikami z tyłu.
Oprócz tego nie wiem czy maluszek nie miał kiedyś centralnego (dziwny kluczyk z guziczkiem i jakimś mechanizmem). Jest tez jakiś patent przy minusowej klemie :E


Podłoga - w zasadzie cała ale konkretnie zjadło już podłużnice środkową i to wzmocnienie poprzeczne, mocowania wahaczy całe, podłoga bagażnika cała:



A co do mechaniki to cały czas nie mogę wyjść z zachwytu nad tym silnikiem. Pali od obrotu a na ssaniu pochodzi z 30 sekund i spokojnie mogę wyłączyć, a silnik chodzi równo i niezwykle cicho :shock: Nie to co w moim fl'u '90. jedynie co to zawory można by ustawić.
Maluch ma standardową przekładnie - chodzi fajnie lekko, ale jest luz na kierownicy ;)

Poza tym cały czas się żarzy kontrolka ładowania, świeci od ręcznego, jest problem z włącznikiem świateł mijania i urwane opuszczanie szyby pasażera - to pierwsze defekty jakie zauważyłem, innych na razie nie stwierdzono

W dniu zakupu opłaciłem mu także OC na pół roku (110zł) więc zostało jeszcze zrobić przegląd i odebrać dowód :E

Kurde, jest dobry...!
_________________
:arrow: 126p ST 1976, FL 1990 "Bieluch"
:arrow: FSO Polonez MR '89
:arrow: VW T1 Garbus
:arrow: Ford Escort xr3i mk5

Mój garaż na facebook'u 126polskich fiatów :)
 
     
Misiak1177 


Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 101
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-04-14, 12:53   

Groki jak moje :P :P
 
     
Dejmen 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 198
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-14, 15:55   

A nie mówiłem że ten silnik jest zajebisty? :D
 
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2013-04-14, 16:10   

Patent przy klemie wygląda jak hebel.
_________________
 
 
     
Funner 


Wiek: 29
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 191
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2013-04-14, 16:29   

Wrzucaj silnik do bielucha :mrgreen:
 
     
Krzysiek. 
ziomy rezerwy


Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 3465
Skąd: Rzeszów/Jasło
Wysłany: 2013-04-14, 20:49   

Mam kupca na niego, chcesz ?
_________________
Fiat 126p FL '94 Cult
Fiat 126p FL '87 Rally
Fiat 126p ST '84 Klasyk
Fiat 126p FL '89 SWAP
 
     
grzesiol 
126BIS


Wiek: 30
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 992
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-04-14, 23:30   

Albo mi się wydaje albo ten patent przy klemie to fabryka. FLe brata i kolegi mają to samo i nie wiem czy czasem na tym "kluczyku" nie ma logo Zelmot. :)
 
     
mtts 
Weteran


Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-04-14, 23:33   

Zabezpieczenie przy klemie nie jest fabryczne. ;)
 
     
grzesiol 
126BIS


Wiek: 30
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 992
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-04-15, 00:36   

Ach, już myślałem, w każdym razie dość estetyczne rozwiązanie. ;)
 
     
FreddieM 
Moderator
live forever


Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 4405
Skąd: Krosno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-04-19, 17:36   

grzesiol napisał/a:
Albo mi się wydaje albo ten patent przy klemie to fabryka. FLe brata i kolegi mają to samo i nie wiem czy czasem na tym "kluczyku" nie ma logo Zelmot. :)


To hebel z kluczykiem z Daewoo :P

W tym tygodniu umyłem malucha z zewnątrz ogarnąłem w środku. Oto co w nim było:


Z ciekawych patentów, jest jeszcze kratka z poloneza na końcu tunelu środkowego, antena (?) przyklejona do przedniej szyby i regulator wycieraczek :)


A tak wyglądał po umyciu:


A wczoraj skułem bitgum z podłogi. Ogólnie nie jest źle, widać że cosik już było robione - łatki + ściana grodziowa.
Przed...

...i po:


Jak widać zjedzone jest głównie wzdłuż wzmocnienia poprzecznego podłogi, które tez jest zjedzone, bierze już też delikatnie mocowania wahaczy, ale podsumowując nie jest źle ;)
_________________
:arrow: 126p ST 1976, FL 1990 "Bieluch"
:arrow: FSO Polonez MR '89
:arrow: VW T1 Garbus
:arrow: Ford Escort xr3i mk5

Mój garaż na facebook'u 126polskich fiatów :)
 
     
tuner564 


Wiek: 36
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1032
Skąd: Dębowiec
Wysłany: 2013-04-20, 12:07   

Stan średni, co do mocowań "delikatnie" to delikatnie powiedziane, postukaj trochę po tym, zacznij czyścić, to zobaczysz co tam się pojawi :o . Cena była nawet ok, ciekawe co tym razem z nim zrobisz.
_________________
No Basss No Funnn !!!
https://www.youtube.com/watch?v=6s9jXf1z7O4
 
     
maly2575 
maly2575


Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 58
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-21, 09:19   

I jaki plan wobec niego?? Będzie naprawa czy pojeździsz wytłuczesz i następny?
 
 
     
FreddieM 
Moderator
live forever


Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 4405
Skąd: Krosno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-04-21, 09:24   

Na pewno nie wytłucze i pojeżdżę.
Plan był taki żeby go kupić aby nie poleciał na złom, ogarnąć i sprzedać komuś komu będzie jeszcze służył ;)
I tak też raczej będzie. Jedynie się zastanawiam czy nie wyciągnąć z niego silnika i innych tajli.
_________________
:arrow: 126p ST 1976, FL 1990 "Bieluch"
:arrow: FSO Polonez MR '89
:arrow: VW T1 Garbus
:arrow: Ford Escort xr3i mk5

Mój garaż na facebook'u 126polskich fiatów :)
 
     
maly2575 
maly2575


Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 58
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-21, 09:26   

Skoro jest taki dobry to mała zamiana silnika nie zaszkodzi? Podłogę bedziesz łatał czy żywicował czy całą nową wstawiał??
 
 
     
FreddieM 
Moderator
live forever


Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 4405
Skąd: Krosno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-04-21, 09:35   

Mam właśnie drugi silnik też w dobrej kondycji w garażu na zapas więc pewnie zamienię.
Podłogi robić nie będę, bo mijało by się to z celem. Bitgum skułem żeby wiedzieć na czym się stoi, a także kupujący ma czarno na białym pokazane w jakim jest stanie i to jemu pozostawiam wyspawanie tego.

Do ogarnięcia są hamulce (4 cylinderki + to co wyjdzie przy robocie), podnoszenie bocznej szyby i potem pozostanie już tylko blacha ;) A i pewnie zrobię przegląd, żeby odzyskać dowód.
_________________
:arrow: 126p ST 1976, FL 1990 "Bieluch"
:arrow: FSO Polonez MR '89
:arrow: VW T1 Garbus
:arrow: Ford Escort xr3i mk5

Mój garaż na facebook'u 126polskich fiatów :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16