.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
126p BIS 1990 - drugie życie :)
Autor Wiadomość
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-28, 01:09   



Maluszek wyjechał juz na legalu na droge :)
Jednak cały czas mam problem z... wydaje mi sie ustawieniem gaźnika.
Zimny pali od kopa, jak jest rozgrzany i zgaśnie to zaczyna sie dramat... nie odpali póki nie ostygnie. (zgasł mi ostatnio pod górke bo yebana nauka jazdy zatrzymała sie na samej górze ;/. Przybiegł do mnie jakiś starszy Pan który poznał po dźwięku co jest grane ;DD)

Dodatkowo świece są czarne mimo ubogiej mieszanki(oleju nie ubywa), choć sami poniżej zobaczcie jak wygląda uszczelnienie iglicy...

Do niedawna palił tylko na jeden, teraz chodzi na dwa ale mimo to strasznie się trzęsie... widać z daleka jak rura wydechowa z całym silnikiem oczywiście telepią sie, całe auto ma duze wibracje (wszystkie poduszki nowe...)

Mam pytania do was Bisowych a dodatkowo z gaźnikiem Jikov... :)

Czy badał ktoś jakie części z Jikov 32 SEDR (watrburg 353S; Skoda 105/120) pasują do Bisowego Jikowa 30SPDR ?
Lub czy ten gaźnik udało się komuś zamontować zamiennie w Bisie ?


Czy zaznaczony 'kranik' z którego leci paliwo powinien być skierowany w środek mniejszego otworu gardzieli ? czy poza mniejszy - do większego ? a moze bez znaczenia ?


Do tych co baczniej przyglądali sie Jikovowi... :> Jest to oś dźwigienek odpowiedzialnych za działanie pompy przyśpieszającej.
co powinno być w tej szczelinie ? jakaś zapinka? podkładka?
Mam na tym zajeBISte luzy. a w książce pisze by ustawiać szczeline 0.3-1mm :/


Czy tak prawidłowo wygląda uszczelnienie iglicy regulacyjnej biegu jałowego?
Jeśli nie to jak powinno być ?

Czy ma ktoś z was może porządne schematy tego gaźnika z opisem ? :>
_________________
 
     
dizzyx 


Wiek: 35
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 617
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-04-28, 08:32   

Co do 3 to nie wiem jak wygląda oring oryginalny, ale ten masz już sparciały i pęknięty.
Skocz to byle motozbytu i kup oring za 10 groszy :E

Założyłem w 126p bo miałem problem z gasnącym autem (oring był, ale też był przyparciały i nie trzymał, iglica się wkręcała od wibracji silnik i gasł na wolnych).
_________________
Zapraszam do Garażu Dziadka
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-28, 11:12   

Nie wykrecalem tej iglicy odkad odebralem gaznik z regeneracji... Koles pewnie oringu nie mial i na jakiejs gumce zlozyl... 'Regeneracja' -.- to nawet nie wyglada na zużyty oring
_________________
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2723
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2016-04-28, 13:55   

Musisz wymienić I tyle.
_________________

 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-28, 17:21   

CZESIO1958 napisał/a:
Musisz wymienić I tyle.


Wymienie :)
ale to są jaja żeby wymieniać części w gaźniku który był oddany do regeneracji.
Koleś wziął 150 zł a wygląda na to ze nic w nim nie zrobił.
_________________
 
     
Piotrek Oława 
Piotrek Oława

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 507
Skąd: Oława
Wysłany: 2016-04-28, 18:08   

harry37, jeżeli chodzi o nr.1 to nie ma znaczenia jak dasz. U mnie testowałem kiedyś i nie ma znaczenia jak było chodził tak samo.
Ogólnie o ikowie raczej nic nie znajdziesz w necie.
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-05, 23:42   

Piotrek Oława napisał/a:
harry37, jeżeli chodzi o nr.1 to nie ma znaczenia jak dasz. U mnie testowałem kiedyś i nie ma znaczenia jak było chodził tak samo.
Ogólnie o ikowie raczej nic nie znajdziesz w necie.


Racja, przekopałem już troche i ciężko, jeszcze po czesku coś poszukam :D

tymczasem...
wytoczone nowe za 30zł :P



Gaźnik mam w częściach, czyszcze regeneruje wymieniam :)
Czy ktoś będzie potrafił mi powiedzieć które dysze są od czego w jikovie jak załącze zdjęcie ? :>
_________________
 
     
KrauzeR 


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 43
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-06, 08:50   

Fajna historia z tym bisem:) Przeczytałem własnie cały Twój temat i jestem pełen podziwu za prace którą włożyłeś w niego:)
Mam tez pytanie o lakier... gdzie w końcu go mieszałeś w Krakowie ja teraz szukam lakierniczego gdzie mieliby recepturę na 246 giallo tufo ale nigdzie nie mogę znaleźć:/
 
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-06, 18:37   

Dzieki :)

Finalnie mieszałem na katowickiej w CSV
Nie mieli tam receptury dobralem na miejscu.

Na końcu katowickiej jest Zakład Blacharsko Lakierniczy Auto Krak - tam pytałeś ? :>
_________________
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-31, 00:21   

Świeże focie z Krakowskich Klasyków Nocą

FOTO 1
FOTO 2




Udało mi sie kupić fabrycznie nowy wał do Bisa , no ciekawy jestem czy bedzie taki nowiutki, dam foto jak dojdzie :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez harry37 2016-09-01, 10:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
olsza 
Vel TYGRYS

Wiek: 33
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 186
Skąd: Bobrowniki
Wysłany: 2016-08-31, 06:07   

harry37, foto nie bangla.
 
     
Depsu95 
nowy :D


Wiek: 28
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 530
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2016-08-31, 10:24   

coś nie ma fotek
_________________
Maluch :
http://rezerwa126p.pl/for...p=416866#416866

Mazda :
http://rezerwa126p.pl/for...p=421680#421680

Mercedes :
http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0

 
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-01, 11:07   

Sprawdzałem w kilku przeglądarkach i telefonach i nawet na tablecie, pokazywały sie zdjecia za kazdym razem, hm.
Na wszelki wypadek dodałem je w formie linku.

Jeśli zaglądnie tu dziś ktoś z Krakowa to zapraszam również dziś na Krakowskie Klasyki Nocą - KKN :)
_________________
 
     
grzesiol 
126BIS


Wiek: 30
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 992
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-01, 11:15   

U mnie zdjęcia wyświetlają się normalnie.
Co do BISa to nie podobają mi się te białe felgi, zbyt kontrastowo. Do tego przydały by się zwykłe klosze na tył, przednie pomarańczowe kierunki i emblemat na przód i uzupełnić brakujące listwy. Tak po za tym to prezentuję się całkiem nieźle. Oglądałem go parę razy na KKNie :)
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-01, 11:40   

ale trafiłeś w czułe punkty :D

Kolor felg i obecność takich a nie innych dekielków miałem w glowie jeszcze przed remontem :)
To samo z tylnymi kloszami , ba nawet wtedy już je kupiłem i mam zapas bo tak mi sie podobają ;)
Powiedz mi jak to w Bisie być powinno , tylne lampy FL czy EL ?
Pomarańczowe kierunki może dziś przymierze jak znajde

Emblematy już są , Polski Fiat na przodzie nowy i 126 Bis na tyle nowy, stary tylko 700 (szukam nowego!)

Brakująca listwa to moj błąd przy zamawianiu części blacharskich :/ nie chce juz teraz robić dziury , myśle jak ją trwale i nieinwazyjnie dla blachy i lakieru zainstalować...

O widzisz, to wpadnij dziś Bisem :!:
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16