.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: głodny
2013-07-25, 14:53
[HGS] 126p ELX
Autor Wiadomość
Hiszpan 


Wiek: 30
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 161
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2013-02-21, 16:51   

Radziu napisał/a:

Obrotek działa ???

Musze go przerobić na R2, na tą chwile podłączyłem go pod biały kabel przy cewce (nie wiem czy dobrze) i nie bangla.
 
 
     
tomek3815 


Wiek: 29
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 438
Skąd: Kraków, Czułów
Wysłany: 2013-02-21, 17:05   

Podpiąłeś się pod dobry kabel. Obrotomierz sterowany jest masą cewki.
 
     
*GoŁa* 

Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 14
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2013-02-23, 20:40   

W końcu udało mi się znaleźć to auto :) ... Dbaj o nie niech wróci do lat świetności ;)
IG dobrze mu zrobiły w środku i widzę że już znikł twój problem z glebą o którym gadaliśmy .

A łap ode mnie małe retro foto jeszcze z czasów gdy maluch latał u poprzedniego właściciela :E

 
 
     
Hiszpan 


Wiek: 30
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 161
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2013-02-27, 11:56   

*GoŁa* napisał/a:
z czasów gdy maluch latał u poprzedniego właściciela :E

Widzę, że i u poprzedniego właściciela maluch nie miał lekko hehe :E

A teraz najważniejsze- wreszcie zabrałem się za wymianę UPG. Zapodam zdjęcia z prac jak to wszystko przebiegało :)



Moim oczom ukazał się taki widok :roll:

Głowica nadaje się jedynie na złom :/ Dzisiaj zacznę składać inną głowice, jest trochę porobiona m.in
* powiększone kanały
* wlot 33mm
* ścięte prowadnice ssące
* zgrane kolanka z głowicą
* plan.. 2mm

Pytanie do wszystkich Mam dylemat na jakich sprężynach zaworowych złożyć głowice
- na FL-owych 93' podwójne
- czy na pojedynczej 97' deko grubsza, masywniejsza, krótsza

Po lewej FL-owe, po prawej elx
Z mojego punktu widzenia wygląda to tak, że sprężyna z głowicy 97' jest połączeniem jakby dwóch FL-owych, przez co masa jej jest nieco większa. Proszę was o doradzenie na
których sprężynach ją złożyć.
Z góry ślicznie dziękuje :mrgreen:
 
 
     
głodny 
ziomy rezerwy
Yoda nanoplexu


Wiek: 34
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 3113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-02-27, 12:09   

A czemu nadaje się na złom ?

Sprężyny daj z FL'a
 
 
     
Hiszpan 


Wiek: 30
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 161
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2013-03-03, 14:26   

cd.
korekta i polerka zaworów

Zawory są już na swoim miejscu, złożone na sprężynach od FL-a

Nowa uszczelka + nowe na osłonach popychaczy

Dokręcanie głowicy- na tą chwile dokręcona jest siłą 42Nm (chyba troszkę mało)
(Mały) dodmuch :mrgreen:

Teraz trochę o tłumiku :D

Na wolnych obrotach chodzi to jak traktor ale jak jedzie się 40/110km/h to brzmi jak seria :) Bardziej słychać skrzynie niż pierdzenie :luj:
8)
 
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2013-03-03, 15:59   

Nie wiem czy dobrze zrobiłeś rozcinając tak tłumik.
_________________
 
 
     
Hiszpan 


Wiek: 30
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 161
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2013-03-29, 19:42   

Ciąg dalszy prac nad malcem:

Szare boczki zastąpione czarnymi po raz kolejny


Długo poszukiwany gaźnik- 28IMB5/250
Nastawy:
- 115/185/F?? (trafiłem na taką rurkę która jest jakby połączeniem F74 i F8 ) bardzo przyjemnie się na niej śmiga :)
- skorygowana zwężka
Niedługo zapodam filmik jak się na tym gaźniku fiacik odpycha do 125km/h :D



odchudzone dźwigienki


Na koniec schemacik może komuś się przyda ;)
 
 
     
Hiszpan 


Wiek: 30
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 161
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2013-05-03, 01:25   

UP!
Przyszła pora na mycie potwora :E
foty:



Wszystko ładnie super do pewnego momentu :) zacząłem grzebać w gaźniku po raz kolejnyś tam raz, złożyłem wszystko pięknie aż tu nagle stracił wolne obroty tzn- miał strasznie bogatą mieszankę, śrubka wykręcona była na 0,5obr i silnik pracował prawie ok, jak wykręciło się na 2,5obr to silnik strasznie się grzał, krztusił, telepał :facepalm: prawie wyskoczył z budy (wina dyszy paliwa b.jałowego) Ze złości rozebrałem silnik do ostatniej śrubki - przy okazji sprawdziłem części typu:
- tłoki/ cylindry/ wał/ pierścienie/ panewki/ blok
PYTANIE jeden cylinder okazał się selekcji 4C a drugi 3C tłoki selekcji B po złożeniu tego od nowa będzie to dobrze pracowało :?:

Fotki:






Była sobie krzywka :|

CDN
 
 
     
LOBUZ88 
ziomy rezerwy
OlewamLubieTeRobote


Wiek: 35
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2596
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-05-03, 10:17   

zorany już ten motor dosyć, ja bym szukał innego ;)
_________________

 
 
     
Redragoon 


Wiek: 28
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 466
Skąd: Gościcino
Wysłany: 2013-07-09, 15:58   

Hiszpan, jak zamontowałeś wloty od ST ??
 
 
     
Piotrek1990 
Fiat 126p Town '98


Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1520
Skąd: Opole
Wysłany: 2013-07-10, 01:45   

To nie jest numer selekcji cylindra tylko numer jego partii. Cylindry masz selekcji A, a tłoki selekcji B, czyli słaaby zestaw
_________________
Budowa silników (weryfikacja części, pomiary, toczenie, szlifowanie, honowanie, obróbka)

Obróbka CNC + wyważenie koła zamachowego

Modyfikacje głowic, tłoków, rozrządu - odelżanie elementów

Rozwierty fabrycznych cylindrów na pojemność 700 cm na nowych tulejach- do sportu

Obróbka skrawaniem CNC

Regeneracja głowic (planowanie, wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd, frezowanie gniazd, szlif zaworów, docieranie, obróbka)
 
 
     
Hiszpan 


Wiek: 30
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 161
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2013-07-25, 14:52   

Sprzedany, do kosza :cry:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 17