Przesunięty przez: głodny 2013-07-25, 14:53 |
[HGS] 126p ELX |
Autor |
Wiadomość |
Hiszpan
Wiek: 30 Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 161 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2013-02-21, 16:51
|
|
|
Radziu napisał/a: |
Obrotek działa ??? |
Musze go przerobić na R2, na tą chwile podłączyłem go pod biały kabel przy cewce (nie wiem czy dobrze) i nie bangla. |
|
|
|
|
tomek3815
Wiek: 29 Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 438 Skąd: Kraków, Czułów
|
Wysłany: 2013-02-21, 17:05
|
|
|
Podpiąłeś się pod dobry kabel. Obrotomierz sterowany jest masą cewki. |
|
|
|
|
*GoŁa*
Wiek: 33 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 14 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2013-02-23, 20:40
|
|
|
W końcu udało mi się znaleźć to auto ... Dbaj o nie niech wróci do lat świetności
IG dobrze mu zrobiły w środku i widzę że już znikł twój problem z glebą o którym gadaliśmy .
A łap ode mnie małe retro foto jeszcze z czasów gdy maluch latał u poprzedniego właściciela
|
|
|
|
|
Hiszpan
Wiek: 30 Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 161 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2013-02-27, 11:56
|
|
|
*GoŁa* napisał/a: | z czasów gdy maluch latał u poprzedniego właściciela |
Widzę, że i u poprzedniego właściciela maluch nie miał lekko hehe
A teraz najważniejsze- wreszcie zabrałem się za wymianę UPG. Zapodam zdjęcia z prac jak to wszystko przebiegało
Moim oczom ukazał się taki widok
Głowica nadaje się jedynie na złom Dzisiaj zacznę składać inną głowice, jest trochę porobiona m.in
* powiększone kanały
* wlot 33mm
* ścięte prowadnice ssące
* zgrane kolanka z głowicą
* plan.. 2mm
Pytanie do wszystkich Mam dylemat na jakich sprężynach zaworowych złożyć głowice
- na FL-owych 93' podwójne
- czy na pojedynczej 97' deko grubsza, masywniejsza, krótsza
Po lewej FL-owe, po prawej elx
Z mojego punktu widzenia wygląda to tak, że sprężyna z głowicy 97' jest połączeniem jakby dwóch FL-owych, przez co masa jej jest nieco większa. Proszę was o doradzenie na
których sprężynach ją złożyć.
Z góry ślicznie dziękuje |
|
|
|
|
głodny
ziomy rezerwy Yoda nanoplexu
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 3113 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2013-02-27, 12:09
|
|
|
A czemu nadaje się na złom ?
Sprężyny daj z FL'a |
|
|
|
|
Hiszpan
Wiek: 30 Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 161 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2013-03-03, 14:26
|
|
|
cd.
korekta i polerka zaworów
Zawory są już na swoim miejscu, złożone na sprężynach od FL-a
Nowa uszczelka + nowe na osłonach popychaczy
Dokręcanie głowicy- na tą chwile dokręcona jest siłą 42Nm (chyba troszkę mało)
(Mały) dodmuch
Teraz trochę o tłumiku
Na wolnych obrotach chodzi to jak traktor ale jak jedzie się 40/110km/h to brzmi jak seria Bardziej słychać skrzynie niż pierdzenie
|
|
|
|
|
Mateusz23maw
Ziomy rezerwy
Wiek: 33 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 3102 Skąd: Zamość [LZ 10846]
|
Wysłany: 2013-03-03, 15:59
|
|
|
Nie wiem czy dobrze zrobiłeś rozcinając tak tłumik. |
_________________
|
|
|
|
|
Hiszpan
Wiek: 30 Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 161 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2013-03-29, 19:42
|
|
|
Ciąg dalszy prac nad malcem:
Szare boczki zastąpione czarnymi po raz kolejny
Długo poszukiwany gaźnik- 28IMB5/250
Nastawy:
- 115/185/F?? (trafiłem na taką rurkę która jest jakby połączeniem F74 i F8 ) bardzo przyjemnie się na niej śmiga
- skorygowana zwężka
Niedługo zapodam filmik jak się na tym gaźniku fiacik odpycha do 125km/h
odchudzone dźwigienki
Na koniec schemacik może komuś się przyda
|
|
|
|
|
Hiszpan
Wiek: 30 Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 161 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2013-05-03, 01:25
|
|
|
UP!
Przyszła pora na mycie potwora
foty:
Wszystko ładnie super do pewnego momentu zacząłem grzebać w gaźniku po raz kolejnyś tam raz, złożyłem wszystko pięknie aż tu nagle stracił wolne obroty tzn- miał strasznie bogatą mieszankę, śrubka wykręcona była na 0,5obr i silnik pracował prawie ok, jak wykręciło się na 2,5obr to silnik strasznie się grzał, krztusił, telepał prawie wyskoczył z budy (wina dyszy paliwa b.jałowego) Ze złości rozebrałem silnik do ostatniej śrubki - przy okazji sprawdziłem części typu:
- tłoki/ cylindry/ wał/ pierścienie/ panewki/ blok
PYTANIE jeden cylinder okazał się selekcji 4C a drugi 3C tłoki selekcji B po złożeniu tego od nowa będzie to dobrze pracowało
Fotki:
Była sobie krzywka
CDN |
|
|
|
|
LOBUZ88
ziomy rezerwy OlewamLubieTeRobote
Wiek: 35 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2596 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2013-05-03, 10:17
|
|
|
zorany już ten motor dosyć, ja bym szukał innego |
_________________
|
|
|
|
|
Redragoon
Wiek: 28 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 466 Skąd: Gościcino
|
Wysłany: 2013-07-09, 15:58
|
|
|
Hiszpan, jak zamontowałeś wloty od ST ?? |
|
|
|
|
Piotrek1990
Fiat 126p Town '98
Wiek: 34 Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1520 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2013-07-10, 01:45
|
|
|
To nie jest numer selekcji cylindra tylko numer jego partii. Cylindry masz selekcji A, a tłoki selekcji B, czyli słaaby zestaw |
_________________ Budowa silników (weryfikacja części, pomiary, toczenie, szlifowanie, honowanie, obróbka)
Obróbka CNC + wyważenie koła zamachowego
Modyfikacje głowic, tłoków, rozrządu - odelżanie elementów
Rozwierty fabrycznych cylindrów na pojemność 700 cm na nowych tulejach- do sportu
Obróbka skrawaniem CNC
Regeneracja głowic (planowanie, wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd, frezowanie gniazd, szlif zaworów, docieranie, obróbka)
|
|
|
|
|
Hiszpan
Wiek: 30 Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 161 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2013-07-25, 14:52
|
|
|
Sprzedany, do kosza |
|
|
|
|
|