.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Mechanik - Warszawa
Autor Wiadomość
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-05-16, 10:35   

Hmm.... straszna ta warszafka :roll:
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
Piotrek1990 
Fiat 126p Town '98


Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1520
Skąd: Opole
Wysłany: 2012-05-16, 10:53   

:lol2:
_________________
Budowa silników (weryfikacja części, pomiary, toczenie, szlifowanie, honowanie, obróbka)

Obróbka CNC + wyważenie koła zamachowego

Modyfikacje głowic, tłoków, rozrządu - odelżanie elementów

Rozwierty fabrycznych cylindrów na pojemność 700 cm na nowych tulejach- do sportu

Obróbka skrawaniem CNC

Regeneracja głowic (planowanie, wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd, frezowanie gniazd, szlif zaworów, docieranie, obróbka)
 
 
     
JustRalf 

Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 675
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 12:37   

Domage, Ale po co ta ironia?
Ja tego po prostu nie rozumiem... Temat dotyczy 126p, więc pomocy szukam w klubie 126p... coś pomieszałem?
Jak by mnie ktoś poprosił o pomoc w temacie, w którym jestem w stanie pomóc, to bym pomógł.
I żeby ktoś nie odebrał tego jako żalu, nic z tych rzeczy.
Po prostu w każdym temacie i zawsze działają dwie zasady:
1) Umiesz liczyć, licz na siebie
2) Chcesz mieć zrobione dobrze, zrób to sam
I tyle.

PS: Co do wycieków w Maluchu... nie wiedzieć czemu, skończyły się :shock:
Tzn przestało się z niego lać i spowrotem zostawia jedną, mała kropkę zamiast pięciu :E
(olej jest).
 
     
Playzer 


Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 252
Skąd: Otwock
Wysłany: 2012-05-16, 12:53   

JustRalf, nie jestem z Warszawy ale raczej z niedalekiej okolicy. Zaplecze mam, chęci też nie brakuje. Jeżeli naprawde nie masz na kogo liczyć to mogę zaoferować swoją pomoc, trochę umiem, a czego nie umiem to chętnie się naucze :)
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-05-16, 14:56   

To żadna ironia... "straszna" w sensie że nie znalazł się nikt kto mógłby ci pomóc.

A wycieki skończył się bo:
a) zabrakło oleju w skrzyni
b)poziom oleju jest poniżej miejsca wycieku
c) zalepiło się szlamem.
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
JustRalf 

Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 675
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 15:06   

Domage napisał/a:
To żadna ironia... "straszna" w sensie że nie znalazł się nikt kto mógłby ci pomóc.

A wycieki skończył się bo:
a) zabrakło oleju w skrzyni
b)poziom oleju jest poniżej miejsca wycieku
c) zalepiło się szlamem.


W międzyczasie (jak jeszcze się lało) koledzy w "warsztacie" stwierdzili, że wycieki są tylko z silnika. Ze skrzyni podobno nie ciekło, półosie trzymają jak trzeba.
W silniku był dolany olej a kapie juz tylko w jednym miejscu. Nie wiem co jest grane, ale na pewno nie wynika to z braku oleju.


Playzer, dzieki. Do Otwocka daleko nie mam, więc jak by się coś działo, dam znać ;)
No chyba, że jesteś w stanie wymienić uszczelniacz wałka sprzęgłowego, to możemy sie zacząć umawiać ;)
 
     
Playzer 


Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 252
Skąd: Otwock
Wysłany: 2012-05-16, 15:44   

Możemy pomyśleć ;)
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-05-16, 16:02   

Piszesz że ze skrzyni nie cieknie, a chcesz wymieniać uszczelniacz wałka sprzęgłowego, to nie ma sensu.
 
     
JustRalf 

Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 675
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 21:54   

xemup napisał/a:
Piszesz że ze skrzyni nie cieknie, a chcesz wymieniać uszczelniacz wałka sprzęgłowego, to nie ma sensu.


Bo jakiś czas temu diagnosta powiedział, że nie ma z tym ciśnienia, ale warto by było go wymienić. Kupiłem część i odstawiłem Malucha do "warsztatu".
Tam zrobili mi wszystko oprócz tej wymiany, bo stwierdzili, że nie będą tego na razie robić, bo to trzeba silnik wyjąć itp itd.
Wszystko to jest dobrze posrane i co ja na to poradzę? Dlatego szukam kogoś z okolicy, kto na stałe zajmie się moim Maluszkiem.
Może było by choć trochę inaczej, gdybym się na tym znał.


Playzer napisał/a:
Możemy pomyśleć ;)


Tu nie trzeba myśleć, tylko działać ;)
 
     
Playzer 


Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 252
Skąd: Otwock
Wysłany: 2012-05-16, 22:01   

No to działajmy :mrgreen:
 
     
bombel126 

Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 336
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2012-05-17, 11:35   

a czemu nie chcesz sprobowac sam? wyjecie silnika z malca to nie fizyka kwantowa :roll: nie potrzeba nawet kanalu jest sporo tematow w ktorych jest opisane krok po kroku jak to zrobic a jezeli bedziesz mial z czyms problem to zawsze mozesz zapytac tu o porade ;) a umiejetnosci ktore przy tym zdobedziesz bardzo Ci sie przydadza, nie wspominajac juz o tym jaka bedziesz mial satysfakcje :) na poczatek odkrec ta blaszana trojkatna oslone ktora jest miedzy silnikiem a skrzynia trzyma sie na 3 srobkach na kluczyk 10 mm i juz bedziesz widzial czy olej leci z walka sprzeglowego czy z simmeringu walu korbowego.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15