Mechanik - Warszawa |
Autor |
Wiadomość |
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-05-16, 10:35
|
|
|
Hmm.... straszna ta warszafka |
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
Piotrek1990
Fiat 126p Town '98
Wiek: 34 Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1520 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2012-05-16, 10:53
|
|
|
|
_________________ Budowa silników (weryfikacja części, pomiary, toczenie, szlifowanie, honowanie, obróbka)
Obróbka CNC + wyważenie koła zamachowego
Modyfikacje głowic, tłoków, rozrządu - odelżanie elementów
Rozwierty fabrycznych cylindrów na pojemność 700 cm na nowych tulejach- do sportu
Obróbka skrawaniem CNC
Regeneracja głowic (planowanie, wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd, frezowanie gniazd, szlif zaworów, docieranie, obróbka)
|
|
|
|
|
JustRalf
Dołączył: 01 Wrz 2011 Posty: 675 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-05-16, 12:37
|
|
|
Domage, Ale po co ta ironia?
Ja tego po prostu nie rozumiem... Temat dotyczy 126p, więc pomocy szukam w klubie 126p... coś pomieszałem?
Jak by mnie ktoś poprosił o pomoc w temacie, w którym jestem w stanie pomóc, to bym pomógł.
I żeby ktoś nie odebrał tego jako żalu, nic z tych rzeczy.
Po prostu w każdym temacie i zawsze działają dwie zasady:
1) Umiesz liczyć, licz na siebie
2) Chcesz mieć zrobione dobrze, zrób to sam
I tyle.
PS: Co do wycieków w Maluchu... nie wiedzieć czemu, skończyły się
Tzn przestało się z niego lać i spowrotem zostawia jedną, mała kropkę zamiast pięciu
(olej jest). |
|
|
|
|
Playzer
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 252 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2012-05-16, 12:53
|
|
|
JustRalf, nie jestem z Warszawy ale raczej z niedalekiej okolicy. Zaplecze mam, chęci też nie brakuje. Jeżeli naprawde nie masz na kogo liczyć to mogę zaoferować swoją pomoc, trochę umiem, a czego nie umiem to chętnie się naucze |
|
|
|
|
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-05-16, 14:56
|
|
|
To żadna ironia... "straszna" w sensie że nie znalazł się nikt kto mógłby ci pomóc.
A wycieki skończył się bo:
a) zabrakło oleju w skrzyni
b)poziom oleju jest poniżej miejsca wycieku
c) zalepiło się szlamem. |
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
JustRalf
Dołączył: 01 Wrz 2011 Posty: 675 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-05-16, 15:06
|
|
|
Domage napisał/a: | To żadna ironia... "straszna" w sensie że nie znalazł się nikt kto mógłby ci pomóc.
A wycieki skończył się bo:
a) zabrakło oleju w skrzyni
b)poziom oleju jest poniżej miejsca wycieku
c) zalepiło się szlamem. |
W międzyczasie (jak jeszcze się lało) koledzy w "warsztacie" stwierdzili, że wycieki są tylko z silnika. Ze skrzyni podobno nie ciekło, półosie trzymają jak trzeba.
W silniku był dolany olej a kapie juz tylko w jednym miejscu. Nie wiem co jest grane, ale na pewno nie wynika to z braku oleju.
Playzer, dzieki. Do Otwocka daleko nie mam, więc jak by się coś działo, dam znać
No chyba, że jesteś w stanie wymienić uszczelniacz wałka sprzęgłowego, to możemy sie zacząć umawiać |
|
|
|
|
Playzer
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 252 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2012-05-16, 15:44
|
|
|
Możemy pomyśleć |
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-05-16, 16:02
|
|
|
Piszesz że ze skrzyni nie cieknie, a chcesz wymieniać uszczelniacz wałka sprzęgłowego, to nie ma sensu. |
|
|
|
|
JustRalf
Dołączył: 01 Wrz 2011 Posty: 675 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-05-16, 21:54
|
|
|
xemup napisał/a: | Piszesz że ze skrzyni nie cieknie, a chcesz wymieniać uszczelniacz wałka sprzęgłowego, to nie ma sensu. |
Bo jakiś czas temu diagnosta powiedział, że nie ma z tym ciśnienia, ale warto by było go wymienić. Kupiłem część i odstawiłem Malucha do "warsztatu".
Tam zrobili mi wszystko oprócz tej wymiany, bo stwierdzili, że nie będą tego na razie robić, bo to trzeba silnik wyjąć itp itd.
Wszystko to jest dobrze posrane i co ja na to poradzę? Dlatego szukam kogoś z okolicy, kto na stałe zajmie się moim Maluszkiem.
Może było by choć trochę inaczej, gdybym się na tym znał.
Playzer napisał/a: | Możemy pomyśleć |
Tu nie trzeba myśleć, tylko działać |
|
|
|
|
Playzer
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 252 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2012-05-16, 22:01
|
|
|
No to działajmy |
|
|
|
|
bombel126
Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 336 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2012-05-17, 11:35
|
|
|
a czemu nie chcesz sprobowac sam? wyjecie silnika z malca to nie fizyka kwantowa nie potrzeba nawet kanalu jest sporo tematow w ktorych jest opisane krok po kroku jak to zrobic a jezeli bedziesz mial z czyms problem to zawsze mozesz zapytac tu o porade a umiejetnosci ktore przy tym zdobedziesz bardzo Ci sie przydadza, nie wspominajac juz o tym jaka bedziesz mial satysfakcje na poczatek odkrec ta blaszana trojkatna oslone ktora jest miedzy silnikiem a skrzynia trzyma sie na 3 srobkach na kluczyk 10 mm i juz bedziesz widzial czy olej leci z walka sprzeglowego czy z simmeringu walu korbowego. |
|
|
|
|
|