.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Michu
2012-02-08, 21:25
wymiana sprzęgła problem z dociskiem
Autor Wiadomość
Alex 
ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 1554
Skąd: Sopot
Wysłany: 2011-09-24, 17:27   wymiana sprzęgła problem z dociskiem

Zmieniałem dziś sprzegło w moim kaszlu na BISowskie, przynajmniej tak było na pudle napisane. Pojawił sie problem, nowe sprzegło jest jakby za grube, przykładając docisk pozostaje szpara(na foto poniżej), można docisk ścisnąć śrubami i jest ok, lecz nie wiem czy sprzegło ma byc tak mocno ściśnięte z dociskiem i kołem zamachowym? bo po skręceniu nie da sie obkręcic sprzegłem palcami, a starym się dało. teraz krece wszystkim tj zamachem sprzęgłem i dociskiem jako całością.
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-09-24, 17:38   

:shock: O kurwa... To ty sprzęgła nie miałeś skoro po skręceniu docisku mogłeś kręcić tarczą :lol2:
Tak jest dobrze, dopiero dźwignie sprzęgła i łożysko oporowe zamontowane na skrzyni biegów luzuje tarcze wciskając sprężynę.
Skręcaj to tak jak teraz masz, wyreguluj sprzęgło i ciesz się sprawnym maluchem bez "automatu"
PS wymieniłeś oczywiście docisk i sprzęgło ?
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
Alex 
ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 1554
Skąd: Sopot
Wysłany: 2011-09-24, 17:44   

własnie to jest dziwne bo sprzegło wygląda jak niedawno zmieniane a docisk jak nowy, działało wszystko pieknie do momentu wymiany dlatego sie pogubiłem.
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-09-24, 17:52   

Może docisk był niedokręcony :E Albo coś Ci się popierdoliło, bo w tym samochodzie sprzęgło się nie ślizgało.

Docisk nie jest zły, można zakładać. Mnie w tej tarczy zastanawia tylko to, że to w co wchodzi wałek sprzęgłowy jest dużo krótsze niż w normalnym maluchowskim sprzęgle - robi to jakąś różnicę?
 
     
Alex 
ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 1554
Skąd: Sopot
Wysłany: 2011-09-24, 17:54   

jakis 1cm krótsze, jutro to obadam dokładniej, boje sie ze to nie jest bisowskie tylko cc
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-09-24, 17:58   

A nie założyłeś ty czasem na odwrót tej tarczy ?
Bo ona nie jest symetryczna.
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-09-24, 18:00   

Dobrze założył, ale w maluchowskim wystaje z jednej strony (od skrzyni) dużo bardziej, a tutaj minimalnie ;)
 
     
Alex 
ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 1554
Skąd: Sopot
Wysłany: 2011-09-24, 18:00   

nie nie, jak założe inaczej to jest jeszcze gorzej
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16