.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: xemup
2012-03-01, 15:21
Regulacja hamulca ręcznego
Autor Wiadomość
nowy11 


Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 63
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-05-14, 11:34   Regulacja hamulca ręcznego

Witam otóż mam problem z hamulcem ręcznym ponieważ zaciąga mi się tylko na jeden ząbek . Co może byc tego przyczyną? klocki z tyłu są jeszcze w dobrym stanie .
Jeśli ktoś wie prosze wytłumaczyć krok po kroku co trzeba zrobić ;)
Z góry dzięki .
Ostatnio zmieniony przez xemup 2011-05-15, 12:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2011-05-14, 12:48   

Poluźnij sobie linke przy bębnach, albo czekaj aż się szczęki wytrą to bedzie coraz słabszy ręczny i przy okazji więcej bedzie się ząbków przeskakiwał ;)
_________________
 
 
     
nowy11 


Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 63
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-05-14, 14:48   

Tzn teraz on zaskakuje tak jakby na ostatni ząbek całkowice to góry muszę się z nim męczyć
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-05-14, 15:11   

Czyli dźwignia idzie za wysoko?
No to możesz próbować wyregulować go regulacją na wahaczach, oraz cofając samą dźwignię do tyłu na czterech śrubach, mocujących ją do tunelu.
 
     
nowy11 


Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 63
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-05-14, 15:24   

no tak bardzo wysoko i dopiero tam wskakuje reczny
czyli w środku ręczny cofnąć do tyłu bo ni zrozumiałem?
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-05-14, 15:31   

Tak, jest regulacja na mocowaniu dźwigni do tunelu, ale jeśli nie wystarczy, to musisz działać regulacją przy wahaczach.
 
     
malczan22 


Wiek: 37
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 559
Skąd: Żurawica/Przemyśl
Wysłany: 2011-05-14, 17:11   

Tak dźwignie musisz przesunąć ale do przodu a nie do tyłu :!: :!: :!:
_________________
https://www.facebook.com/...9?ref=bookmarks
http://moto-przemysl.info
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2725
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2011-05-14, 17:58   

Do przodu .
A jak będzie mało to na wahaczach masz regulację na pancerzu linki .
Musisz ja wydłużyć :mrgreen:
_________________

 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-05-14, 18:06   

Mój błąd oczywiście :)
 
     
nowy11 


Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 63
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-05-14, 20:29   

To wczas powiedzieliście :mrgreen:
No Ale posunołem maksymalnie do tyłu teraz zaciska się na 4 ząbki ale hamulec dopiero chwyta na ostatnim ząbku . czyli teraz zrobic maksymalnie do przodu?
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-05-14, 20:33   

Przesuwaj do przodu, sorry za wprowadzenie w błąd ;)
 
     
nowy11 


Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 63
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-05-14, 20:49   

No spoko . Jutro podziałam z tym ręcznym ;)
Jeszcze jedno może nie ten temat ale gdy zdjołem benben było tam obficie mokro . wymiana cylinderka ? Jak go wymienić ?
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-05-14, 21:08   

Jeśli jest mokro i jest to płyn hamulcowy (a nic innego się tam raczej nie dostaje), to zdecydowanie trzeba wymienić cylinderek.
Ale z tym, to proszę, załóż nowy temat ;)
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2011-05-15, 00:29   

i jak jest mokro to od razu zasuwaj po nowe szczęki,gdyż stare nasiąknięte płynem już nie będą dobrze hamować.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
nowy11 


Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 63
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-05-15, 00:42   

Czyli wymienic komplet tył szczęk i cylinderków ?
Ostatnio zmieniony przez xemup 2011-05-15, 12:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 19