Przesunięty przez: xemup 2012-03-01, 15:21 |
Regulacja hamulca ręcznego |
Autor |
Wiadomość |
nowy11
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2011-05-14, 11:34 Regulacja hamulca ręcznego
|
|
|
Witam otóż mam problem z hamulcem ręcznym ponieważ zaciąga mi się tylko na jeden ząbek . Co może byc tego przyczyną? klocki z tyłu są jeszcze w dobrym stanie .
Jeśli ktoś wie prosze wytłumaczyć krok po kroku co trzeba zrobić
Z góry dzięki . |
Ostatnio zmieniony przez xemup 2011-05-15, 12:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mateusz23maw
Ziomy rezerwy
Wiek: 33 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 3102 Skąd: Zamość [LZ 10846]
|
Wysłany: 2011-05-14, 12:48
|
|
|
Poluźnij sobie linke przy bębnach, albo czekaj aż się szczęki wytrą to bedzie coraz słabszy ręczny i przy okazji więcej bedzie się ząbków przeskakiwał |
_________________
|
|
|
|
|
nowy11
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2011-05-14, 14:48
|
|
|
Tzn teraz on zaskakuje tak jakby na ostatni ząbek całkowice to góry muszę się z nim męczyć |
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-05-14, 15:11
|
|
|
Czyli dźwignia idzie za wysoko?
No to możesz próbować wyregulować go regulacją na wahaczach, oraz cofając samą dźwignię do tyłu na czterech śrubach, mocujących ją do tunelu. |
|
|
|
|
nowy11
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2011-05-14, 15:24
|
|
|
no tak bardzo wysoko i dopiero tam wskakuje reczny
czyli w środku ręczny cofnąć do tyłu bo ni zrozumiałem? |
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-05-14, 15:31
|
|
|
Tak, jest regulacja na mocowaniu dźwigni do tunelu, ale jeśli nie wystarczy, to musisz działać regulacją przy wahaczach. |
|
|
|
|
malczan22
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 559 Skąd: Żurawica/Przemyśl
|
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2725 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2011-05-14, 17:58
|
|
|
Do przodu .
A jak będzie mało to na wahaczach masz regulację na pancerzu linki .
Musisz ja wydłużyć |
_________________
|
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-05-14, 18:06
|
|
|
Mój błąd oczywiście |
|
|
|
|
nowy11
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2011-05-14, 20:29
|
|
|
To wczas powiedzieliście
No Ale posunołem maksymalnie do tyłu teraz zaciska się na 4 ząbki ale hamulec dopiero chwyta na ostatnim ząbku . czyli teraz zrobic maksymalnie do przodu? |
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-05-14, 20:33
|
|
|
Przesuwaj do przodu, sorry za wprowadzenie w błąd |
|
|
|
|
nowy11
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2011-05-14, 20:49
|
|
|
No spoko . Jutro podziałam z tym ręcznym
Jeszcze jedno może nie ten temat ale gdy zdjołem benben było tam obficie mokro . wymiana cylinderka ? Jak go wymienić ? |
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-05-14, 21:08
|
|
|
Jeśli jest mokro i jest to płyn hamulcowy (a nic innego się tam raczej nie dostaje), to zdecydowanie trzeba wymienić cylinderek.
Ale z tym, to proszę, załóż nowy temat |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2011-05-15, 00:29
|
|
|
i jak jest mokro to od razu zasuwaj po nowe szczęki,gdyż stare nasiąknięte płynem już nie będą dobrze hamować. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
nowy11
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2011-05-15, 00:42
|
|
|
Czyli wymienic komplet tył szczęk i cylinderków ? |
Ostatnio zmieniony przez xemup 2011-05-15, 12:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|