.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój garbus, 88 FL
Autor Wiadomość
Marglok 
Maszynka z 1988

Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 48
Skąd: Klucze
Wysłany: 2011-05-03, 15:16   Mój garbus, 88 FL

W końcu mam okazje się pochwalić moim Garbem nabytym w drugiej połowie lutego tego roku ;)

Kolor taki jaki mi się zawsze marzył, ZOMO ; ]
Rok produkcji 1988.
Zderzaki P4
Składana tylna kanapa (nigdy takiej nigdzie nie spotkałem)
Blokada kierownicy <- Specjalnie o tym piszę bo nie mam pojęcia czy tak było w każdym czy tylko w jakiś bogatszych wersjach?
Przebieg niecałe 140 000 km
Kolor: Azurro 444F

Próg od strony pasażera do wymiany (po maturach się postaram).
Na dniach wezmę się za czujnika paliwa w baku, bo wskazuje tylko jak jest niemal cały pełny, poniżej nie wskazuje nic, zapewne uzwojenie się zciorało ;)

Plany:
Odrestaurować na klasyka, nowy lakier, silnik oryginał(zero tuningów), stylowe pokrowce z epoki ;)

Spalanie tylko trochę bogate... :( 9L / 100 km

Aktualne zdjęcia (data na zdjęciach jest skopana, aparat źle ustawiony)




Jak przyjdzie wena dodam więcej zdjęć ;)

Pozdrawiam! ;)
Ostatnio zmieniony przez Marglok 2011-11-07, 17:28, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Mes 
Ten Typ


Wiek: 30
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 356
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-05-03, 15:31   

foto nie bangla :>
 
     
Marglok 
Maszynka z 1988

Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 48
Skąd: Klucze
Wysłany: 2011-05-03, 15:34   

YYY, foto nie co ? :mrgreen:
 
 
     
Mes 
Ten Typ


Wiek: 30
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 356
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-05-03, 15:35   

nie widać fot :P
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2011-05-03, 15:35   

Nie wyświetlają sie zdjecia. Popraw to...
_________________
 
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-05-03, 16:10   

Już działają :mrgreen:
 
     
vwsokol 


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 771
Skąd: Jasło / Rzeszów
Wysłany: 2011-05-03, 18:45   

to nie Garb tylko maluch :P
_________________
evo II in progress...
 
     
Marglok 
Maszynka z 1988

Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 48
Skąd: Klucze
Wysłany: 2011-05-03, 21:46   

I moim zdaniem to jest właśnie polski garbus :D
 
 
     
vwsokol 


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 771
Skąd: Jasło / Rzeszów
Wysłany: 2011-05-04, 09:00   

Marglok napisał/a:
I moim zdaniem to jest właśnie polski garbus :D


mało trafne porównanie ;) Fiat to Fiat Garbus do Garbus tyle !
 
     
Marglok 
Maszynka z 1988

Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 48
Skąd: Klucze
Wysłany: 2011-05-04, 14:00   

Jeejee nie porównanie, tylko taka nazwa własna ;) Jest garbaty to tak ;)
Wiadomo, że garbus to garbus ;) Zostawmy to już ;)

Btw. Dzisiaj pierwszy dzień matur... pojechałem, zostawiłem pod szkołą, a moje liceum jest połączone z gimnazjum... Chodzą tam same marginesy. W ten sposób "pozbawiłem się" przedniego prawego chlapacza i lusterka :( Skurwysyństwo się szerzy... :(

Pozdrawiam!

Edit: Btw. nie orientujecie się ile orientacyjnie wynosi koszt wymiany progu? Bo bylem ostatnio w sklepie to wiem tylko tyle, że próg kosztuje 16zł
Aa i jeszcze jedno, jak to jest z tą kierownicą o czym pisałem w pierwszym poscie? Czy w tak starych wersjach było to normą?
 
 
     
KlasycznyWojtek 
ziomy rezerwy

Wiek: 35
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 807
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-05-04, 22:21   

Zależy od blacharza. Jeden mi powiedział 500 za dwa :lol2: drugi to samo :roll: trzeci, że się nie ruszy tego bo mu się nie chce :/ Najlepsze, jest to, że wszyscy to "znajomi"... Ostatni mi powiedział 100 za strone z malowaniem i konserwacją i przystałem na to. Zależy jak znajdziesz i przede wszystkim jak kto zrobi, bez podejścia w stylu: "aaaa bo to maluch, ile to pojeździ, napcham reklamówek do progu i będzie banglać"... Szukaj a znajdziesz.

Edit: jaki próg znalazłeś? Bo są wewnętrzne i zewnętrzne. Jeżeli będzie cięte to najlepiej całość zmienić.
_________________
Ostatnio zmieniony przez KlasycznyWojtek 2011-05-04, 22:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
LOBUZ88 
ziomy rezerwy
OlewamLubieTeRobote


Wiek: 35
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2596
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-05-04, 22:24   

KlasycznyWojtek napisał/a:
napcham reklamówek do progu i będzie banglać


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lubieto:


:lol2:
_________________

 
 
     
KlasycznyWojtek 
ziomy rezerwy

Wiek: 35
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 807
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-05-04, 22:26   

Byłeś moją inspiracją :lol2:
_________________
 
 
     
Marglok 
Maszynka z 1988

Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 48
Skąd: Klucze
Wysłany: 2011-05-05, 15:50   

Hmm, zewnętrzny czy wewnętrzny :E Wstyd ale nie wiem jak on się nazywa, dla mnie próg to zawsze był próg ;) Podejrzewam, że zewnętrzny, cały od spodu zardzewiały i aż się sypie. W sklepie 16 zł to ten zewnętrzny właśnie. Ale poprawcie mnie jeśli źle mówię. Na drugim foto widać ten próg, koło przedniego koła widać wykwit rdzy, a od spodu jest tragedia :(
 
 
     
frank 
Weteran


Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2279
Skąd: SY
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-05-06, 00:21   

No czyli próg wewnętrzny też masz zjedzony.
_________________
"Wiem jedno, uczę się wciąż"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15