.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy resor
Autor Wiadomość
kaszel1977 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 6
Skąd: Krosno
Wysłany: 2021-06-26, 12:32   Nowy resor

Witam serdecznie. Mam pytanie, czy ktoś z forumowiczów miał styczność z nowym resorem dostępnym za 200-300 zł na allegro i mógłby się podzielić opinią na jego temat. Zastanawiam się czy lepiej kupić nowy współczesny czy klepać stary, co w praktyce wyjdzie pewnie drożej. Byłbym wdzięczny za wszystkie opinie :)
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 750
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2021-06-26, 13:07   

Jeśli to robi ten sam producent co do fso to dupy nie urywa z jakością, lepiej ładnej używki poszukać
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
kaszel1977 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 6
Skąd: Krosno
Wysłany: 2021-06-26, 13:39   

No właśnie szukanie naprawdę przyzwoitej używki też jest dość problematyczne.
Zastanawiam się też na czym polega licha jakość tych nowych resorów, przecież to nie telewizor, teoretycznie nie można nic spieprzyć.
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2021-06-27, 15:38   

Klepanie resora to bardzo zły pomysł.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2021-06-27, 23:09   Re: Nowy resor

kaszel1977 napisał/a:
Witam serdecznie. Mam pytanie, czy ktoś z forumowiczów miał styczność z nowym resorem dostępnym za 200-300 zł na allegro i mógłby się podzielić opinią na jego temat. Zastanawiam się czy lepiej kupić nowy współczesny czy klepać stary, co w praktyce wyjdzie pewnie drożej. Byłbym wdzięczny za wszystkie opinie :)


Te z allegro potrafią mieć pióra ze zwykłych pasów blachy, miałem możliwość zgiąć pióro z takiego resoru, szło to zrobić gołymi rękoma.

Lepiej regenerować stary resor, ważne tylko żeby nie miał pęknięć czy pofalowanych piór.
 
     
kaszel1977 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 6
Skąd: Krosno
Wysłany: 2021-06-30, 00:18   

Jak widzę zdania są podzielone. Nie regenerować i regenerować. Ale chyba faktycznie rozsądnym jest znaleźć używkę nieprzerdzewiałą i oddać do regeneracji :D
A czy w kwestii amortyzatorów ktoś może się wypowiedzieć, czy są jakieś przyzwoite zamienniki osiągalne ? Ja kupiłem nowe i po chyba 700km jeden był całkowicie wylany i 0% sprawności. :D
 
     
MarcinBrz 


Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 23
Skąd: Krosno
Wysłany: 2021-06-30, 11:40   

Wymieniałem resor, kupiłem nowy, najtańszy możliwy. Co prawda wiele nie jeżdżę, ale zużycia po nim nie widać.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2021-06-30, 15:38   

Kupiłem wrzosa to miał nowy resor (koza straszna ) po dwóch latach nic nie usiadł to go wymieniłem na lekko sklepany .

Niestety nie znam pochodzenia , producenta itd . Leży na zapas .
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
kaszel1977 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 6
Skąd: Krosno
Wysłany: 2021-07-02, 23:34   

A czy w kwestii amortyzatorów ktoś jest w stanie coś doradzić ?
Może ja za bardzo kombinuję, ale czeka mnie daleka podróż i chciałbym żeby technicznie było na tip top zawieszenie :D
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 750
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2021-07-02, 23:59   

Jeśli chodzi o seryjne zawieszenie zbytnio popisu niema,przy obniżonym przychodzi z pomocą między innymi fiat/vw
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-07-03, 18:32   

Znajomy zamontował przy remoncie nowy resor obecnej produkcji. Stał wysoko jak koza, a wożąc bloczki betonowe w bagażniku nic nie chciał usiąść taki był sztywny. Trzeba było w końcu wyjąć jedno pióro, żeby było dobrze. Już któryś rok tak jeździ i jest git.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
OLOnez 

Dołączył: 03 Mar 2019
Posty: 77
Skąd: Wawa
Wysłany: 2021-07-05, 10:53   

Przypomnę że zawieszenie powinno się skręcać na obciążonym samochodzie, żeby tuleje met-gum były wstępnie naprężone. Wtedy może się okazać że resor "koza' siądzie ładnie na akceptowalnej wysokości.
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2021-07-11, 15:43   

Resor fabryczny z 97 przejeździł w Maluchu całe lata i po odczyszczeniu poszedł z autem bo był lepszy w porównaniu z nowym 15 lat młodszym.

Ale i tak polecam resor włoski z odwróconymi uszami. Bez proszenia się zawias jest odpowiednio niski.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16