.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam magika do regulacji silnika Kraków i okolice do 100km
Autor Wiadomość
fisiek89 

Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 137
Skąd: Kraków
  Wysłany: 2020-05-13, 21:32   Szukam magika do regulacji silnika Kraków i okolice do 100km

Panowie szukam kogoś kto ogarnie mi silnik-wyreguluje silnik po modyfikacjach wałek 385 głowica -3mm powiększone komory spalania i wypolerowane, wypolerowane kanały wydechowe i lekko poszerzone ,zawory wymienione na nowe i oringi zawory luzy ssące 20 wydechowe 25 i dotarte, rozrząd nowy wszystkie uszczelki nowe niektóre miedziane w tym pod głowicą pierścienie nowe lekkie sworznie tlokowe gaźnik wypolerowany dyfuzor zaostrzony i wypolerowany uszczelka nieprzelewka wymieniony plywak ustawiony 7/15(albo 13 już nie pamiętam dokładnie) wymienione dysza paliwa 125 powietrza 220 biegu jałowego 50 emulsja f101 (jeśli mnie pamięć nie myli) ,wymieniona przepustnica dolot powietrza RC przerobiony wolny przelot bez filtra ( pończocha) w puszcze filtra wywiercone dziury i usunięty słoń ścięty o kąt 45stopni, Breda
Ostatnio zmieniony przez fisiek89 2020-05-19, 20:48, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
fisiek89 

Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-05-14, 07:31   

Silnik nie pracuje jak trzeba luzy zaworowe sprawdzane 2 raz jest ok świece nowe przeczyszczenie 0.7 mam po wielu próbach ustawienia gaznika silnik albo chodzi na wyższych obrotach tak około 1100 1200 i po wciśnięciu gazu do dechy nie gaśnie ale podczas próby odpalenia to nie odpala tylko jak mu ssanie podciagne to pali czy zimny czy ciepły na takim ustawieniu przy niższych obrotach po naciśnięciu gazu silnik gaśnie podczas jazdy przy wciśnięciu sprzęgła gaśnie w czym może być problem? Jak wyregulować dobrze gaźnik? Wyczytałem że może to być czujnik położenia wału i jest przestawiony mam go w maksmalnej pozycji u góry mocowania może trzeba go obniżyć nie wiem w jakiej pozycji on ma byc
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-05-14, 13:01   

Masz za male zawory :mrgreen: i za dużą dysze powietrza 8) i kij wie jeszcze co tam namieszane :E
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
fisiek89 

Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-05-14, 19:54   

Czemu sądzisz że mam za małe zawory a za duża dysze? Z dodatkowych modyfikacji to lekkie koło zamachowe 3.8kg i wypolerowane kolektory wydechowe podstawka pod gaźnik 4cm mam
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-05-14, 20:43   

Bo żeś tak napisał jakbyś miał zawory o średnicy 20 i 25mm i się śmieje. A dysza powietrzna jest po prostu za wielka. Przecież tym zubożasz mieszankę i to nie jedzie a na dodatek może łapać stukowe.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
fisiek89 

Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-05-14, 20:58   

Dysze są albo takie jak napisałem albo 120 i 190 chyba już nie pamiętam dokładnie sprawdze we weekend zawory da oryginalnej wielkości a z zaworami to chodziło mi o luzy
Ostatnio zmieniony przez fisiek89 2020-05-14, 21:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2020-05-14, 21:01   

Jeśli to nie pomyłka to zawory ssące seryjnie mają 32mm a wstawia się większe np z CC700.
Każdy "dłuższy" wałek sprawia że silnik generuje mniejsze podciśnienie niż seryjny i trzeba przygotować dobrze gaźnik. No i właśnie gaźnik wydaje się w Twoim przypadku winowajcą. Kombinacja paliwo 130 i powietrze 220 po prostu nie sprawdzi się. Należy wyjść od seryjnego gaźnika ew. od gaźnika z dyszą paliwa 120. Pomyślał bym też o rurce emulsyjnej szczelinowej.

Jeśli Cię to interesuje całe lata składałem gaźniki i nawet kilka sprzedałem na All.
 
     
fisiek89 

Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-05-14, 21:21   

A jak regulujecie gaźnik może źle po prostu to robię? Albo luz na zaworach ma być wiekszy? A co do emulsji to chciałem f74 ale nie mogłem tego nigdzie znaleźć więc założyłem 101
Ostatnio zmieniony przez fisiek89 2020-05-14, 21:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2020-05-14, 21:25   

Taki zmodyfikowany silnik to trochę jak pacjent po przeszczepie. Potrzeba czasu żeby się wszystko ułożyło i dotarło.

Zacznij od sprawnego gaźnika to na początki jeden punkt niepewności masz z głowy. Po kilkuset km można będzie myśleć o zmianie dysz ale po troszeczu, np. paliwo +5/100
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2020-05-14, 22:44   

fisiek89,
Z tego co piszesz ustaw sobie jeszcze zapłon na te przysłowiowe 10 stopni...

Kreska na tej grubszej blaszce-mocowaniudo pokrywy, powinna się pokrywać z "strzałką" na mocowaniu czujnika..
Wtedy masz 10 stopni..
Przesuwająć mocowanie czujnika w górę się opóźnia-ja ty masz na max..to wg mnie wypada CI ten zapłon w okolicach GMP,czyli w okolicach 0 czy nawet później..
Przesuwając w dół się przyspiesza zapłon.

No i podstawa wyjebać w pizdzieć moduł cut-off i spiąć wtyczkę z tego gówna.Jak jeszcze tego nie zrobiłeś.
 
     
fisiek89 

Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-05-15, 06:35   

buczek21 napisał/a:
fisiek89,
Z tego co piszesz ustaw sobie jeszcze zapłon na te przysłowiowe 10 stopni...

Kreska na tej grubszej blaszce-mocowaniudo pokrywy, powinna się pokrywać z "strzałką" na mocowaniu czujnika..
Wtedy masz 10 stopni..
Przesuwająć mocowanie czujnika w górę się opóźnia-ja ty masz na max..to wg mnie wypada CI ten zapłon w okolicach GMP,czyli w okolicach 0 czy nawet później..
Przesuwając w dół się przyspiesza zapłon.

No i podstawa wyjebać w pizdzieć moduł cut-off i spiąć wtyczkę z tego gówna.Jak jeszcze tego nie zrobiłeś.


Dzięki za info. Tak też myślałem że to może być to... Ogarnę to w najbliższym wolnym czasie i dam znać bo ostatnio krucho z wolnym. Teraz kat zapłonu jest chyba ok bo kreska na blaszce mocującej i czujnika pokrywają się wcześniej minimalnie był czujnik niżej kreski.
Ostatnio zmieniony przez fisiek89 2020-05-20, 18:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
fisiek89 

Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-05-20, 17:02   

W jakim celu trzeba usunąć ten moduł cut off i jak to zrobić co trzeba rozłączyć itd?
Dysza paliwa 125 powietrza 190 wolnych 50 czy to dobre zestawienie?
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2020-05-20, 18:15   

Modułu cot-off nie trzeba wyrzucać. Wystarczy odłączyć sterowanie elektrozaworu i podłączyć tak jak było wcześniej czyli zasilić elektrozawór +12V ze stacyjki.
 
     
fisiek89 

Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-05-20, 18:30   

A konieczne jest to do prawidłowego działania silnika? Wystarczy ta wtyczkę zdjąć z elektrodyszy i podpiąć do dyszy kabelek do stacyjki pod zasilanie i tyle? A co z przewodami podcisnienia które wychodzą z podstawki gaznika?
Narazie da się ustawić tylko silnik tak że na niskich obrotach mam ok 1000 1200 i się wskazówka buja po naciśnięciu gazu do dechy obroty spadają poniżej 1000 i wracają na te 1000 1200 niżej jak ustawie to gaśnie po zagazowaniu go być może to jest to że nie umiem sam tego dobrze zrobić albo z tymi dyszami w gazniku jest coś nie tak źle zestawienie czy coś... Nie wiem...
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2020-05-20, 18:44   

Nowy silnik poskładany z modyfikowanych na sportowo części to trochę loteria. Nie że nie będzie jeździło ale zazwyczaj wymaga godzin docierania i mozolnego strojenia. Weź załóż SPRAWDZONY gaźnik bez elektrozaworu najlepiej typu IMB28 5/250. Jeden punkt niepewności znika. Wtedy na spokojnie możesz zająć się luzem na zaworach, dolotem sprawdzeniem faz rozrządu itd.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15