Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha Strona Główna Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Cinquecento Sporting Abarth by Piter7391
Autor Wiadomość
Nismo94 


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-03-15, 16:33   

Co masz za zawias aktualnie, że siedzi 5 centymetrów niżej? Przód stoi podobnie do mojego na Bilstein B6 i Eibach Pro Kit ;) Jak dodałeś zdjęcie samych Mangelsów to średnio mi się widziały, ale na aucie siadło naprawdę OK. Aż naszła mnie chęć do szukania ładnej budy CCS :mrgreen:
 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-03-15, 17:29   

Jeśli chodzi o amortyzatory to tył jeszcze chyba fabryczne Krosno, a przód to jakiś wynalazek po poprzednim właścicielu o nazwie Statim i do tego sprężyny to dedykowany do pakietu abarth Eibach pro Kit więc pewnie dla tego stoją podobnie ;)
Dobrze że kiedyś kupiłem dystanse 10mm bo mimo et 25 w tych mengelsach to nie dało by rady ich upchnąć, a tak to jest ideolo i może policja nie dowali się że minimalnie wystają poza obrys auta :lol2:
Chyba chciałeś powiedzieć ładną budę jakiego kolwiek CC :E
Nie wiem dlaczego one mają takie problemy z tylnymi nadkolami, prawą stronę dorwałem, a lewą to chyba będę musiał kupić jakąś ćwiarę SC ze złomu, albo właśnie kupie jakieś zdrowe 700 na pocięcie.
  
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1207
Skąd: Kamień /Gdynia
Wysłany: 2020-03-15, 18:05   

Takie piękne rzeczy , normalnie nie mogę czytać oglądać bo choroba zakupową mi się odrodzi ....
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Nismo94 


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-03-15, 18:36   

Wydaje mi się, że ze znalezieniem zdrowej budy CC700 jeszcze nie ma takiego problemu. Właśnie się zastanawiam, czy mojej aktualnej budy nie zezłomować i przerzucić fanty bo naprawdę rewelacyjnie mi się jeździ. Moja jest w miarę zdrowa, ale strasznie pognieciona. Między innymi dach na którym ktoś sobie urządził potańcówkę po alkoholu. :x W życiu bym nie pomyślał, że tak się zespawam z CC. Następne miało być MX-5, ale chyba będzie musiało zaczekać. Chyba nic w tym budżecie nie daje takiej radości z jazdy jak CC 1.2 8V :mrgreen: A nas Centomaniaków chyba coraz mniej ;)

 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-03-15, 19:01   

Cytat:
kumpel też ostatnio nabył SC 1.2 8v i stwierdził że daje to radochę z jazdy.

Prawda, jeździłem i dodupca :twisted:
Muszę w końcu zrobić sprzęgło w moim FSMie :roll:
Ostatnio zmieniony przez Jareg 2020-03-16, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Nismo94 


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-03-15, 19:08   

Mówiąc o seryjnym SC 900 to też bym za długo z tym autem nie wytrzymał. Brak stabilizatora, tragiczne stołki nie wspominając o osiągach. Jednak na zrobionym zawieszeniu w kubełku i na krótkiej skrzyni w połączeniu z mocą 75+ robi się naprawdę przyjemnie. Jak będziesz robił SWAP w swoim to zainteresuj się może odchudzeniem koła zamachowego. Myślę, że zmiana była by odczuwalna. Plus jakaś skrzynia 6 biegowa. Miny ludzi z pozornie mocniejszych samochodów bezcenne :mrgreen: Powodzenia!
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1207
Skąd: Kamień /Gdynia
Wysłany: 2020-03-15, 19:39   

Piter7391, już miejsca brakuje i $ na oc , a tym bardziej ze przebiegi symboliczne .
Tak dużo 0,7 na rynku . Polecają szukać pierwsze serie bo późniejsze jakieś ujowe gaźniki . Mam na oku 0,9 ale muszę przeczekać z CV by przy okazji w gratisie nie dostać .

Czy tak naprawdę ten 1,1 robi odejście ? Jeżdżę panda 1,2 60 km lpg cekw i szczerze to wg mnie mało mocy za to jak wsiądę w fiorino 1,2 60 km Bp to kolosalna różnica ten idzie .
Wydaje mi się ze to te same silniki.
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-03-15, 20:00   

Nismo94 napisał/a:
Mówiąc o seryjnym SC 900 to też bym za długo z tym autem nie wytrzymał. Brak stabilizatora, tragiczne stołki nie wspominając o osiągach. Jednak na zrobionym zawieszeniu w kubełku i na krótkiej skrzyni w połączeniu z mocą 75+ robi się naprawdę przyjemnie. Jak będziesz robił SWAP w swoim to zainteresuj się może odchudzeniem koła zamachowego. Myślę, że zmiana była by odczuwalna. Plus jakaś skrzynia 6 biegowa. Miny ludzi z pozornie mocniejszych samochodów bezcenne :mrgreen: Powodzenia!


Myślałem nad trochę lżejszym kołem i przepustnicą 42mm, głowicę na pewno będę miał po portingu, stożek to standard przy swapie na 1.2 i kolektor rurowy 4-2-1 plus strumienica zamiast kata i końcowy ze 125p.
Skrzynia zostaje 5-tka sportingowa, może zrobię tylko shortschifter-a, myślę że i tak będzie fajnie, jeździłem punto i SC 1.2 MPI i na długiej skrzyni też fajnie się zbiera.

zolwik napisał/a:
Piter7391, już miejsca brakuje i $ na oc , a tym bardziej ze przebiegi symboliczne .
Tak dużo 0,7 na rynku . Polecają szukać pierwsze serie bo późniejsze jakieś ujowe gaźniki . Mam na oku 0,9 ale muszę przeczekać z CV by przy okazji w gratisie nie dostać .

Czy tak naprawdę ten 1,1 robi odejście ? Jeżdżę panda 1,2 60 km lpg cekw i szczerze to wg mnie mało mocy za to jak wsiądę w fiorino 1,2 60 km Bp to kolosalna różnica ten idzie .
Wydaje mi się ze to te same silniki.


U mnie jest sportowa wkładka filtra i kolektor 4-2-1 więc to może przez to :lol2:
Do bardzo dynamicznej jazdy po mieście jest to rewelacja, silnik kręci się wysoko, więc trzymasz go na obrotach i jak depniesz gazu to od razu wyrywa do przodu.
1.2 po 2000 roku to już inne silniki, punto 2 i panda się na nie załapały w nich chyba nawet blok jest inny i ogólnie nie ma info żeby coś pasowało do starszych modeli, dlatego teraz ciężko o swapa do cento czy seja bo większość Punto 1 wymarło a od 2-jki nic nie pasi.

Jak kupować CC to albo FSM, albo jakieś wersje typu sporting, SX, Suite, Solei czy nawet Van bo jest ich najmniej i prawdopodobnie tylko one będą szły w cenę, reszta skończy tak jak golf 2 :lol2:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 15