Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha Strona Główna Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Cinquecento Sporting Abarth by Piter7391
Autor Wiadomość
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-12-27, 18:03   

Żeby nie było że nic się nie dzieje :D
Dzisiaj nabyłem dużą część blacharki, która będzie mi potrzebna do ogarnięcia mojego Cento na błysk, niestety na miejscu okazało się, prawy błotnik jest od fsm-ki, więc będę musiał go sprzedać lub zamienić na taki z wlewem pod klapką. Brakuje mi jeszcze lewego błotnika tył i lewego nadkola z którym coś czuję że będzie największy problem. Dorwałem też nowe lampy tył i używkę sportingową.
Kompletacja gratów trwa, a poniżej fotki z dzisiejszych łupów ;)







 
     
Jareg 
Moderator
Sherlock Holmes


Wiek: 22
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 1139
Skąd: Kraków/Krzeszowice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-12-27, 18:47   

nie wiedziałem że jest aż taki wpierdolony :E
_________________
:arrow: 126p ST '80
:arrow: Bora Bora '99
:arrow: FSM Cinquecento '91
:arrow: Peugeot 205 GRD '91
 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-12-27, 19:00   

Jareg napisał/a:
nie wiedziałem że jest aż taki wpierdolony :E

xD aż tak to nie, tak naprawdę część progów, ranty wewnętrznych nadkoli i błotniki tył są do zrobienia, ale jak jest możliwość kupienia tanio fajnych ori części to czemu nie, zamiast szpachlować jakieś wgniotki na drzwiach, mogę założyć nówki sztuki i tylko pomalować, tracę mniej czasu i kosztowo wychodzi mnie podobnie jak bym miał się upuszczać z robotą elementu,
tym bardziej że auto jest już po wizycie u niemieckiego blacharzo-lakiernika, czyli zrobione bardziej na odpier... niż w nie jednej polskiej stodole :lol2:
Np. maska przód, ma usunięty znaczek, w jaki sposób? cały dołek i dziury pod śrubę znaczka są zaszpachlowane więc mam tam ze 3 cm kitu :evil:
Czego nie wykorzystam to zostawię w leżak, albo sprzedam, zobaczymy.
 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-01-01, 22:06   

Na dobry początek nowego roku, dziś zdobyłem felgi które na 100 procent zagoszczą na Cienkim w tym sezonie :D , do tego jeszcze kubełki od wiechers sport, ale po obszyciu raczej trafią do do malczana :twisted:

Felgi to Mangels 7Jx13 Et 25, planuje naciągnąć na to opony 165/55 r13 i założyć je na dystansach 10mm, bo po wstępnej przymiarce, wiem że bez dystansu będzie ocierać o końcówkę drążka. Felgi jeszcze muszą przejść porządne czyszczenie i polerkę żeby biły po oczach 8)


 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-02-18, 19:31   

Temat trochę przystopował ale teraz lecimy z grubej rury ;)

Zaczynam od kompletu wykładzin na tylne nadkola i klapę oraz fajnego epokowego kaseciaka od Panasonic-a który ma wyjście na 4 głośniki więc można zaszaleć z rozbudową audio w cienkim :lol:




Ostatnio kupiłem nowe zamienniki zwykłych tylnych lamp, postanowiłem że na nich nauczę się oklejania folią i efekt jak dla mnie jest wow :D
Jak wyglądają lampy sportinga każdy wie, ale dla przypomnienia ;)
Przed

I efekt po




Ogólnie od zakupu Cieniasa w mniejszym czy większym stopniu poszukiwałem silnika 1.2 8V MPI na swap-a, dwa tygodnie temu już zrezygnowany, kupiłem zestaw gratów do zmiany głowicy na MPI, w zestawie dostałem głowicę, dolot, przepustnicę od 1.2, 1.1 całą wiązkę od 1.1, kompy 1.2 i 1.1, jakiś rozrusznik, alternator i pierdołki.
Głowica dostanie pełny porting którym zajmę się sam.


I był by to koniec historii gdyby nie fakt że w sobotę trafił się w dobrych pieniądzach kompletny Swap kultowego już chyba silnika 1.2 Mpi :D



Więc silnik przed wyjęciem dostanie porządne mycie z zewnątrz, oraz płukankę, potem zostanie wyjęty, rozebrany, uszczelniony, może lekko pod modyfikowany i trafi do cieniasa :D

No i w związku z tym chce założyć hamulce od sieny z wentylowaną tarczą, powie mi ktoś czy w sienie 1.2 i 1.4 są takie same hamulce? Albo z czego na pewno podejdą zaciski i tarcze żeby to banglało? chcę mieć wentyl ale w takiej konfiguracji żeby bez problemu wrzucać felgi 13 cali.
 
     
Nismo94 


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-18, 20:26   

1.2 8V.. będzie Pan zadowolony :mrgreen: Sam na codzień przemieszczam się CC 1.2 8V ze skrzynią 6 speed z Punto I i jedzie to naprawdę przyjemnie ;) Co do Cento to bardzo fajne, bo w rzadko spotykanym kolorze. Jednak co do lamp to jestem za powrotem oryginalnych Sportingowych :E
 
     
Chmielu17 

Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 152
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2020-02-20, 12:13   

Jest tak 1.2 i 1.4 z tego co wiem mają zwykłe lite tarcze. Jak chcesz szukać wentylowanych tarcz pod koło 13', to Palio/Siena 1.6 16V miały takie tarcze. Na pewno pasują na taką felgę, bo sam kiedyś z ciekawości sprawdzałem, na zwykłej stalówce z CC.

W Bravo/Bravie/Marei idzie też trafić zaciski wentyl pod koło 13' z tarczą 240mm, ale zazwyczaj spotyka się 257mm i wtedy koło tylko 14'. Można podobno zrobić hybrydę w postaci jarzma pod zacisk 240mm i zacisk z większym tłoczkiem od 257mm.

Co do swapa, gratuluję zdobyczy. Dużo w instalacji CCS-a nie będziesz musiał przerabiać.

Lampy hmmm... Czarne nie leżą, ale może jak nie chcesz fabrycznej czerwieni, to pójdź na kompromis i zrób czerwono-czarne, jak ori lampy MHW. Lub kup właśnie MHW w takiej konfiguracji.
_________________
Moja obecna Zastava Mediteran z 1982:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=21166

Zbieram na DOHC-a do Zośki :)
 
     
Adi. 


Wiek: 21
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2544
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2020-02-20, 17:07   

Jakbyś miał czarne blachy to z tymi czarnymi lampami by wyglądał idealnie
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 24
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 634
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-02-20, 18:35   

Z tymi wielkościami tarcz niema reguły,jak szukałem zestawu 257 na swap do mojego poloneza to trafiały się 1.6 z tarczą 240 i 1.2 z 257.Jedyne wyjście to miarka do ręki,wycieczka na szrot i szukamy ;)
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-02-20, 20:49   

No to już wiem jak temat tarcz wygląda, poczytałem jeszczę i hybryda była by spoko, tylko potrzeba zacisku od 257 i jażma od 240 plus tarcza 240 z tym że bikt nie napisał czy jażma są bez problemu zamienne. Narazie zajmę się zwykłym wentylowanym zestawem pod 240 a później będę się bawił zaciskami.

Chmielu17
Właśnie to 1.2 to rewelacja chyba najprostrzy swap do zrobienia, 2 kabelki rozdzielić na 4, wymiana kompa, i wsadzenie silnika, ewentualnie jakaś zworka przy czujniku temp. Na upartego to poł dnia i wszystko gotowe do odpalenia :D

Lampy narazie zostają czarne, sportingowe mi się podobają i będą zamiennie lub lekko je przyciemnie, bo mam jasną folię jeszcze, MHW spoko, tylko ciężko znaleźć, a teraz ktoś nowe żółte wystawił za 2 tys. :E
  
 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-03-01, 13:22   

Mały up, ponieważ przed kupieniem swapa dorwałem górę od 1.2 postanowiłem że pobawię się z nią dremelkiem i frezami do alu ;)
Silnik 1.2 na razie nie wlatuje do auta ponieważ muszę zrobić w nim mały przegląd, powymieniać wszystkie uszczelki, uszczelniacze itp.itd.
Ale że życie jest za nudne na jazdę serią :mrgreen: to postanowiłem coś podziałać przy silniku, padło na to że do sportingowego 1.1 wrzucę przepustnicę od 1.2 a różnica jest kolosalna, seria 1.1 ma przepustnicę 30mm a ta od 1.2 38mm ale pasuje p&p trzeba tylko rozwiercić lub zmienić podstawkę plus zrobić w kanale przepustnicy lejek taki jak w oryginale no i z tym powalczyłem jakiś czas i według mnie wyszło całkiem fajnie, wczoraj zamówiłem komplet uszczelek do urządzenia wtryskowego i w przyszły weekend montaż :D
A to fotki ukazujące różnicę w rozmiarze oraz przed i po obróbce ;)


 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-03-14, 19:40   

W końcu wpadły nowe koła i jest naciąg :D





 
     
buczek21 

Wiek: 38
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 226
Skąd: Bytom
Wysłany: 2020-03-14, 20:12   

Jeszcze gleba...
I mam retrospekcje z lat 2000-2005 :)

Szanuje bardzo... 8) 8)
 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1039
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-03-15, 10:55   

Dzięki ;)
O glebie słyszałem już od kilku osób, ale raczej jej nie będzie, bo na rzecz wyglądu stracę całą przyjemność z jazdy, on teraz jest 5cm niżej niż seria, jest twardo ale przyjemnie, prowadzi się bardzo dobrze, a na glebie tego nie będzie.

W tym sezonie prawdopodobnie tylko rozbuduję audio i przyciemnię szyby, a jak dobrze pójdzie to w przyszłym roku będę robił blachę i lakier, ale wszystko zweryfikuje wolny czas i budżet.
 
     
enter 
Animowany felgoholik


Wiek: 24
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 368
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2020-03-15, 12:49   

A co to za brudne seicento w tle ? 8)

Widziałem już na żywo i jak dla mnie robi robotę
_________________
93 Fiat 126p FL 854
93 FSO Polonez L-111
99 Fiat 126p Town 306
91 Fiat 126p FL 113 aka TLW
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15