.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy po przeróbkach
Autor Wiadomość
Pro-Cent126 

Wiek: 30
Dołączył: 07 Mar 2019
Posty: 3
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-03-07, 10:59   Brak mocy po przeróbkach

Witam , otóż zrobiłem przerobki m.in planowanie głowicy -4,5mm zrobione wyzlobienia na tlokach , nowe pierścienie panewki , koło stocznie do wieńca , skrócone laski i osłony popychaczy , wałek 105 świątka , dysze w gazniku 140 paliwo 220 pow , rozwiercony rozrząd ,wywiercone dziurki w puszcze filtra usunięty tłumik szmerów , wydech breda , i jest problem ponieważ nie jedzie to jakos super troszkę lepiej niż seria , w czym tkwi problem ?
_________________
Pro126p
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-03-07, 17:43   

Nie za duża dysza paliwowa? Gaźnik ruszałeś coś więcej po za dyszami? Bo raczej tam tkwi problem.
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-03-07, 17:57   

i na ile stopni wyprzedzenie zapłonu... :roll:
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-03-07, 22:16   

Zdecydowanie gaźnik, a raczej jego nastawy. To nie działa w ten sposób, że zwiększy się dysze i od razu będzie OK. Optymalnych nastaw trzeba poszukać. Polecam rozpocząć od paliwa 120 i powietrza 190. Potem powietrze 180.

Generalnie na "długim" wałku traci się na ilości mieszanki "zamykanej" w cylindrze w fazie ssania. Nadrabia to bogatsza mieszanka z gaźnika.

Przyjmuje się, że zmianie 0.05 na dyszy paliwa odpowiada 0.1 na powietrzu, tyle, że dysza palia działa od wolnych obrotów, a powietrza mniej więcej od 3tyś i przy znacznym przewymiarowaniu którejś z nich powstaje dziura w ch-a silnika.

Polecam poszukać rurki szczelinowej, sprawdza się w modzonych silnikach i daje więcej niż w serii.
 
     
Pro-Cent126 

Wiek: 30
Dołączył: 07 Mar 2019
Posty: 3
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-03-31, 22:13   

Gaznik tylko czyscilem i wrzucilem wieksza dysze , jest jeszcze drugi problem , otoz jade sobie przykladowo 40km/h na 3 biegu po chwili samochod traci calkiem moc i gasnie , nie raguje na redukcje biegu , dopiero po przekreceniu stacyjki znow jedzie.....
_________________
Pro126p
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-04-01, 13:51   

Pro-Cent126 napisał/a:
Gaznik tylko czyscilem i wrzucilem wieksza dysze...

Czyli? Jaki rozmiar, która dysza paliwo czy powietrze?
 
     
Pro-Cent126 

Wiek: 30
Dołączył: 07 Mar 2019
Posty: 3
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-04-01, 19:19   

Powietrze 220 paliwo 140
_________________
Pro126p
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2019-04-01, 20:12   

Już widzę ze dysze lipne, ciekawe co jeszcze tam namotane?
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-04-02, 09:10   

Dysze do wymiany. Rozpocząć od standardowych zwiększając Max. Po 5/100.
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-04-03, 21:41   

Pro-Cent126 napisał/a:
Powietrze 220 paliwo 140

Najpierw go zalewa przez zbyt dużą dyszę paliwa, potem po otwarciu głównego układu paliwowego mieszanka staje się bardzo uboga.

Kiedyś poskładałem taki gaźnik (z ciekawości) w zapiskach mam min. że ciężko było rozpędzić się powyżej 80km/h
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15