Brak mocy po przeróbkach |
Autor |
Wiadomość |
Pro-Cent126
Wiek: 30 Dołączył: 07 Mar 2019 Posty: 3 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2019-03-07, 10:59 Brak mocy po przeróbkach
|
|
|
Witam , otóż zrobiłem przerobki m.in planowanie głowicy -4,5mm zrobione wyzlobienia na tlokach , nowe pierścienie panewki , koło stocznie do wieńca , skrócone laski i osłony popychaczy , wałek 105 świątka , dysze w gazniku 140 paliwo 220 pow , rozwiercony rozrząd ,wywiercone dziurki w puszcze filtra usunięty tłumik szmerów , wydech breda , i jest problem ponieważ nie jedzie to jakos super troszkę lepiej niż seria , w czym tkwi problem ? |
_________________ Pro126p |
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-03-07, 17:43
|
|
|
Nie za duża dysza paliwowa? Gaźnik ruszałeś coś więcej po za dyszami? Bo raczej tam tkwi problem. |
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-03-07, 17:57
|
|
|
i na ile stopni wyprzedzenie zapłonu... |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2019-03-07, 22:16
|
|
|
Zdecydowanie gaźnik, a raczej jego nastawy. To nie działa w ten sposób, że zwiększy się dysze i od razu będzie OK. Optymalnych nastaw trzeba poszukać. Polecam rozpocząć od paliwa 120 i powietrza 190. Potem powietrze 180.
Generalnie na "długim" wałku traci się na ilości mieszanki "zamykanej" w cylindrze w fazie ssania. Nadrabia to bogatsza mieszanka z gaźnika.
Przyjmuje się, że zmianie 0.05 na dyszy paliwa odpowiada 0.1 na powietrzu, tyle, że dysza palia działa od wolnych obrotów, a powietrza mniej więcej od 3tyś i przy znacznym przewymiarowaniu którejś z nich powstaje dziura w ch-a silnika.
Polecam poszukać rurki szczelinowej, sprawdza się w modzonych silnikach i daje więcej niż w serii. |
|
|
|
|
Pro-Cent126
Wiek: 30 Dołączył: 07 Mar 2019 Posty: 3 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2019-03-31, 22:13
|
|
|
Gaznik tylko czyscilem i wrzucilem wieksza dysze , jest jeszcze drugi problem , otoz jade sobie przykladowo 40km/h na 3 biegu po chwili samochod traci calkiem moc i gasnie , nie raguje na redukcje biegu , dopiero po przekreceniu stacyjki znow jedzie..... |
_________________ Pro126p |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2019-04-01, 13:51
|
|
|
Pro-Cent126 napisał/a: | Gaznik tylko czyscilem i wrzucilem wieksza dysze... |
Czyli? Jaki rozmiar, która dysza paliwo czy powietrze? |
|
|
|
|
Pro-Cent126
Wiek: 30 Dołączył: 07 Mar 2019 Posty: 3 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2019-04-01, 19:19
|
|
|
Powietrze 220 paliwo 140 |
_________________ Pro126p |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2019-04-02, 09:10
|
|
|
Dysze do wymiany. Rozpocząć od standardowych zwiększając Max. Po 5/100. |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2019-04-03, 21:41
|
|
|
Pro-Cent126 napisał/a: | Powietrze 220 paliwo 140 |
Najpierw go zalewa przez zbyt dużą dyszę paliwa, potem po otwarciu głównego układu paliwowego mieszanka staje się bardzo uboga.
Kiedyś poskładałem taki gaźnik (z ciekawości) w zapiskach mam min. że ciężko było rozpędzić się powyżej 80km/h |
|
|
|
|
|