.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam osoby/firmy specjalizująca się modyfikowaniem silnika
Autor Wiadomość
Malan-owski 

Wiek: 25
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 2
Skąd: Tuczno
  Wysłany: 2019-01-27, 00:50   Szukam osoby/firmy specjalizująca się modyfikowaniem silnika

Wiem że samemu bez pojęcia nie warto się za to brać.

Maluszek będzie przeznaczony do jazdy po mieście,od 40 koników
w wzwyż.Moja wymarzona zabaweczka ma sprawiać radość i emocje z jazdy :D

To moja amatorska propozycja,ale to już fachowiec zadecyduje co dla danego silnika będzie najlepsze,pacjent to elx 97,niebieski nanoplex.
-czerwony nanoplex
-porting i planowanie glowicy(aktualnie Ok. -2,5mm)
-lekki zamach ok.3kg
-wyważenie wału,zamachu
-gaznik motocyklowy (lub godny polecenia)
-alu miseczka 3.5l i pokrywka zaworów abarth+zewnętrzny filtr oleju wraz z chlodnica
-wydech chciałbym z nierdzewk ,ale czy przejdzie przegląd?
-ostry/sportowy walek rozrządu
-miedziana uszczelka pod głowice
-krótka,2,3,4 (ciekawi mnie 5 bieg)
-posiadam nowy lekki rozrząd.




-
[/quote]
 
     
szaleniec1 
ziomy rezerwy

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 221
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2019-01-27, 00:59   

a ile chcesz na to dukatów przeznaczyć?
 
     
Malan-owski 

Wiek: 25
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 2
Skąd: Tuczno
Wysłany: 2019-01-27, 02:50   

Wiem że to nie tani temat,ile trzeba?
 
     
szaleniec1 
ziomy rezerwy

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 221
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2019-01-27, 08:56   

w okolicach 6 tys
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-01-27, 10:27   

Malan-owski,
Na takim secie 40 koni..to mało realne założenie..
I masz świadomość z czym wiążę się jazda na prostych zębach koł zębatych w skrzyni?
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-01-27, 13:11   

buczek21 napisał/a:
Malan-owski,
Na takim secie 40 koni..to mało realne założenie..
I masz świadomość z czym wiążę się jazda na prostych zębach koł zębatych w skrzyni?


Ze zmiana biegow bez sprzegla czy utracie sluchu od wycia/szumu skrzyni? :E
Ja bym wykrecil motorownie pozadnie a w skrzyni tylko zmienil przelozenia na dluzsze z bisa lub cc albo dowalic to z 500cety krotkie.
 
     
szaleniec1 
ziomy rezerwy

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 221
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2019-01-27, 13:45   

taniej wyjdzie swap zadac jakies 11-12 i hulac
 
     
nanab 

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 490
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2019-01-27, 19:19   

Najlepsza, najtańsza i najbardziej niezawodna opcja to swap na coś normalnego. Jak 40KM wystarcza to swap na jakaś 900 na gaźniku to grosze wychodzi na seryjnej skrzyni. Właściwie to flansza i belka silnika do kupienia
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2019-01-27, 20:05   

Jeżeli nikomu nie przeszkadza rzeźba i zmiana pojemności w dr co nie jest łatwe no i oc pójdzie do góry.
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-01-27, 20:31   

Ale dźwięk maluchowej r2 ma coś w sobie.
 
     
Piotrek1990 
Fiat 126p Town '98


Wiek: 33
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1520
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-01-28, 06:38   

Jakim budżetem dysponujesz na powyższe modyfikacje?
_________________
Budowa silników (weryfikacja części, pomiary, toczenie, szlifowanie, honowanie, obróbka)

Obróbka CNC + wyważenie koła zamachowego

Modyfikacje głowic, tłoków, rozrządu - odelżanie elementów

Rozwierty fabrycznych cylindrów na pojemność 700 cm na nowych tulejach- do sportu

Obróbka skrawaniem CNC

Regeneracja głowic (planowanie, wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd, frezowanie gniazd, szlif zaworów, docieranie, obróbka)
 
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-01-28, 19:45   

Też jestem zdania, że o 40KM będzie trudno na takim zestawie, ale jak pokazują liczne filmiki w sieci z R2 da się wycisnąć i więcej.

Te wszystkie alu-bajery są ładne i niestety drugorzędne. Podstawa to głowica i zestrojenie całości.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2019-01-29, 10:30   

https://www.otomoto.pl/of...m-ID6BClXK.html
Masz tu gotowca :lol:
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-01-30, 23:10   

No bez przesady. Silnik 40KM powinno dać się poskładać za jakieś 2 do 3 tyś.
 
     
giannini 
126GPS Replika


Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-31, 12:23   

michals napisał/a:
No bez przesady. Silnik 40KM powinno dać się poskładać za jakieś 2 do 3 tyś.

To jestem pierwszy który u Ciebie taki silnik zamawia. Tylko musi spełniać warunki takie jak pisał założyciel tematu
- 40 KM+ z charakterystyką na miasto
- alu dekiel + miska + profesjonalnie zrobiony filtr i chłodnica
- wydech bez kolanek z nierdzewki
- gaźnik z moto lub jakieś poziome dellorto czy weber
- ma przejechać bezawaryjnie więcej niż 1000km i nie ciec z każdej uszczelki
Dostajesz ode mnie jakiś kpl silnik niewiadomego stanu. Jestem pewien , że podana przez Ciebie kwota nie wystarczy na części , a gdzie obróbka i koszty robocizny.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16