.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Michu
2012-04-09, 22:22
Hamulce tarczowe.
Autor Wiadomość
crazy655 
126pałer


Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 45
Skąd: Kraków Olsza II
Wysłany: 2011-01-24, 19:46   Hamulce tarczowe.

Witam :P

Przygotowuje swojego malucha pod swapa, no i sprzydało by mu się halce jakieś sprawić :D Chce wrzucić od CC, tylko od jakiego? 700? 900? 1.1? I co potrzeba, oraz co trzeba przerabiać? Wiem że na pewno tarcze, zaciski, przewody gumowe. Potrzebuje wszystko co potrzeba do przeróbki na tarcze ;)
 
 
     
malczan22 


Wiek: 37
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 559
Skąd: Żurawica/Przemyśl
Wysłany: 2011-01-24, 19:54   

Potrzebne ci będą flansze czyli blachy do których przykręcisz zaciski no i przejściówka na przewody
_________________
https://www.facebook.com/...9?ref=bookmarks
http://moto-przemysl.info
 
     
malczan22 


Wiek: 37
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 559
Skąd: Żurawica/Przemyśl
Wysłany: 2011-01-24, 20:00   

takie jak tu http://www.budowaswapow.c...hamulce/hamulce
_________________
https://www.facebook.com/...9?ref=bookmarks
http://moto-przemysl.info
 
     
arena11 

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-24, 20:30   

hamulce są akie same w 700 900 1.1 więc to bez znaczenia. Potrzebujesz flansze i do tego zaciski strzemie tarcze klocki i przewody elastyczne co są przy zaciskach i oczywiście śrubki żeby to skręcić. Jak będziesz to robił to kup sobie do tego płyn hamulcowy, np dot4
i zobacz na przewody hamulcowe czy nie są zardzewiałe, bo jak ja wymieniałem to musiałem wszystkie wymienić bo się poukręcały
 
     
crazy655 
126pałer


Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 45
Skąd: Kraków Olsza II
Wysłany: 2011-01-24, 20:40   

Gdzieś wyczytałem że przewody gumowe od cc nie pasują do metalowych z parcha to prawda? Jeszcze pytanko co to jest to strzemie :oops:
 
 
     
malczan22 


Wiek: 37
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 559
Skąd: Żurawica/Przemyśl
Wysłany: 2011-01-24, 20:46   

tak inny jest skok gwintu a strzemię to cześć zacisku to ruchome :mrgreen:
_________________
https://www.facebook.com/...9?ref=bookmarks
http://moto-przemysl.info
 
     
crazy655 
126pałer


Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 45
Skąd: Kraków Olsza II
Wysłany: 2011-01-24, 20:53   

Aha czyli jak kupie kompletny zacisk to będzie ok? :D Czyli kupić nowe przewody metalowe od cc i od parcha, pójść z nimi na warsztat i niech przełoży końcówki tak? ;) Do mocowania zacisku są jakieś specjalne śruby czy jakieś zwykłe wymiarówki? Wiem, wiem, że tak o wszystko się pytam nawet największe pierdoły, ale nie będę tego robił u siebie, tylko jadę do kumpla trochę km, i muszę mieć już wszystko ze sobą żeby założyć na miejscu i już wrócić na tarczach, aby nie było zonka że czegoś brakuje ;)
 
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-01-24, 20:57   

crazy655,
Śruby do jarzma są drobnozwojne m10 (Z pamięci mówie). Do Flanszy chyba normalne śruby przychodziły, ale to musiał by ktoś potwierdzić.
I koniecznie kup utwardzane śruby!!.
Kup przewody od Punto, podobno to samo, ale sa krótsze od CC, (które mam u siebie i mi zwisają)
Da się kupić przejściówki między gwint CC a gwint maluchowski.
Jak nie znajdziesz u siebie to uderz do mnie, to ci kupie i wyśle.
Jak już zamontujesz to zaczną się jaja z odpowietrzaniem :) ale to ci powiem co i jak. :E
Grunt żeby nie zlać całego płynu z pompy!. Dlatego za wczasu zakup, znajdź koreczki na przeowdy hamulcowe (takie gumowe nakładane)
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
crazy655 
126pałer


Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 45
Skąd: Kraków Olsza II
Wysłany: 2011-01-24, 21:11   

No to ok, na razie zakupie kompletne zaciski, tarcze, dorobię przewody, zapytam się o końcówki w sklepie ;) A do flanszy jakie będą śruby? :D No i co z tym odpowietrzaniem jest nie tak :E
 
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-01-24, 21:30   

po kolei... nie wszystko na raz.
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
!Martin 


Wiek: 32
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 99
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-24, 21:50   

No i potrzebujesz kółeczka 13" bo na 12" Ci zacisk nie wejdzie.
_________________
 
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-01-24, 22:44   

aaa no własnie... najważniejsze :E
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
crazy655 
126pałer


Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 45
Skąd: Kraków Olsza II
Wysłany: 2011-01-25, 00:29   

Tak tak, kółeczka będą stalowe od CC ;)
 
 
     
arena11 

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-25, 22:52   

aa i przy zakładaniu klocków załóż dobrą stroną czyli tworzywem z klocka do tarczy, a nie metalem. Niby taka podstawa, a był na innym forum taki inteligent co założył odwrotnie i się dziwił że nie hamuje :P
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2012-05-15, 21:58   

Mam pytanie co do tarczówek w maluchu. Chodzi mi o to czy nie bedzie potem problemów na przeglądzie? A jeśli będą to co zrobić żeby było to na legalu wszystko? Jakiś rzeczoznawca czy co?
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17