|
.::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI
|
Kilka pytań |
Autor |
Wiadomość |
romek
Dołączył: 30 Mar 2016 Posty: 668 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 2018-04-14, 19:46 Kilka pytań
|
|
|
1. Chcę pomalować eleganta od przetłoczenia w dół (4 błotniki, progi, pas przedni, 2 drzwi do połowy), będę malował w ten sam kolor. Ile potrzebuje na to akrylu?
2.Jak najlepiej zakonserwować nową podłogę? Podobno jest ona w ocynku, chciałem dać CEKOR R x2 + K2 Durabit ale podobno Cekor gryzie się z ocynkiem. Ktoś, coś?
3. Głupie pytanie, ale czy da się solidnie wykonać wymianę podłogi bez rozcinania zgrzewów mając jedynie kątówkę i migomat? |
_________________ Były:
'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)
Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- ) |
|
|
|
|
LeszekK
Leszq
Wiek: 25 Dołączył: 03 Kwi 2018 Posty: 30 Skąd: Lubawa
|
Wysłany: 2018-04-16, 22:59
|
|
|
Co do podłogi ... jak się chce to się da , tylko różnie może to wyjść 😁 co do zabezpieczenia jej , to ja najpierw nałożyłem fosol , nie tylko żeby odrdzewic (w ocynku rdza nie występuje ) ale szczególnie żeby dobrze odtlusicic , możesz próbować nitrem , ale zobaczysz ze to i tak nie wiele da (sam próbowałem) blachy takie jak zamienniki rożnego typu pokryte są grub i dokładnie olejem aby nic się z Nimi nie działo . Po nałożeniu fosolu odczekałem jakieś 10 minut i dokładnie elementy wymyłem nitrem pod sisnieniem (w moim przypadku poszło z 4 litry , dużo blach ) po wyschnięciu nałożyłem epoksyd , najpierw z pędzla tam gdzie nie doszedłbym pistoletem , różne zgrzewy itd żeby dokładnie wszędzie go wcisnąć , a potem 2-3 pełne warstwy z pistoletu . Przed spawaniem czyściłem tylko miejsca gdzie miał być spaw/zgrzew , a po spawaniu dokładnie miejsce oczyszczalem i epoksyd z pędzla dość grubo myśle ze powinno tak to troche wytrzymać . |
_________________ Bober ---> http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=23953 |
|
|
|
|
|
Rusztowania
Szalunki
|