.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Tłumik Michael FL nie pasuje do ELX
Autor Wiadomość
frees 

Dołączył: 15 Gru 2017
Posty: 8
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-03-19, 14:58   Tłumik Michael FL nie pasuje do ELX

Dzień dobry,
Mam eleganta. Kupiłem tłumik Michael do FLa, jednak nie pasuje on. Dziury w kolektorach mają mniejszą średnicę niż ten kawałek rury, który powinien wejść w kolektor. Czy to normalne?
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-19, 16:20   

To normalne warsja elx ma zmienione kolektory/kolanka wydechowe, masz dwie opcje albo zmienic kolanka na starszy typ albo odciat ta wystajaca czesc rurki przy tlumiku, ale ze wtedy nie mial bys gwarancji to proponuje zmienic kolanka.
 
     
synchro 
ziomy rezerwy


Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 2556
Skąd: SO/SK
Wysłany: 2018-03-19, 20:03   

Chyba, ze kupiłeś tłumik używany, to tnij przy nim.
_________________
"Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę." K. Cobain
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2018-03-20, 08:24   

Jaka gwarancja ludzie? Przecież ten chłam zgnije po jednym sezonie,co tu reklamować? Ja bym ciął bo to i tak parodia a nie sportowy tłumik i nie ma czego żałować 8)
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
frees 

Dołączył: 15 Gru 2017
Posty: 8
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-03-20, 08:53   

Piter7391 napisał/a:
To normalne warsja elx ma zmienione kolektory/kolanka wydechowe, masz dwie opcje albo zmienic kolanka na starszy typ albo odciat ta wystajaca czesc rurki przy tlumiku, ale ze wtedy nie mial bys gwarancji to proponuje zmienic kolanka.


Pytanie jakie jest prawdopodobieństwo ukręcenia śrub ? :) Przy zdejmowaniu pokrywy rozrządu udało mi się dwie ukręcić, więc trochę się tego obawiam :D
 
     
frees 

Dołączył: 15 Gru 2017
Posty: 8
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-03-20, 08:56   

Anzel napisał/a:
Jaka gwarancja ludzie? Przecież ten chłam zgnije po jednym sezonie,co tu reklamować? Ja bym ciął bo to i tak parodia a nie sportowy tłumik i nie ma czego żałować 8)


Gwarancją się nie przejmuje. Bardziej martwi mnie, że wtedy tłumik straci punkt "podparcia".
 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-20, 09:11   

Śrub nie ukręcisz , najprędzej wykręcisz je z aluminiowym gwintem głowicy . Jak nie było ruszane długo to duże prawdopodobieństwo , po odkręceniu radzę zastąpić śruby szpilkami . Podparciem się nie przejmuj , ja jeździłem 3 sezony i nic mu nie było . Co do trwałości to Anzel ma rację jedna zima i go ni ma .
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-20, 10:21   

Produdi napisał/a:
Śrub nie ukręcisz , najprędzej wykręcisz je z aluminiowym gwintem głowicy . Jak nie było ruszane długo to duże prawdopodobieństwo , po odkręceniu radzę zastąpić śruby szpilkami . Podparciem się nie przejmuj , ja jeździłem 3 sezony i nic mu nie było . Co do trwałości to Anzel ma rację jedna zima i go ni ma .

Anzel napisał/a:
Jaka gwarancja ludzie? Przecież ten chłam zgnije po jednym sezonie,co tu reklamować? Ja bym ciął bo to i tak parodia a nie sportowy tłumik i nie ma czego żałować 8)


Nie przesadzajcie tak z trwaloscia, ja swojego podwojnego w maju 2012roku kupilem co prawda we wrzesniu pekla rura i byl wymieniony na gwarancji, no ale i tak juz mam go 6 lat i mi nie zgnil w zadnym miejscu, no ale ja nie jezdza w zime to moze sie nie znam :P
 
     
synchro 
ziomy rezerwy


Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 2556
Skąd: SO/SK
Wysłany: 2018-03-20, 16:13   

frees, tnij bez problemu, wszystkie starsze maluchy miały tłumiki bez tej rurki. Kilka razy tak robiłem. Sprawdzone. Poza tym tłumik powinien mieć wzmocnienia w tych miejscach. Pierwsze tłumiki tego typu, w latach 90 ich nie miały. Wtedy takie ryzyko istniało. Poza tym, pamiętaj o zasadzie montażu. Żeby potem niepotrzebnych naprężeń nie miał.
_________________
"Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę." K. Cobain
 
 
     
giannini 
126GPS Replika


Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-20, 16:52   

synchro napisał/a:
Poza tym, pamiętaj o zasadzie montażu. Żeby potem niepotrzebnych naprężeń nie miał.

I to jest najważniejsze. Ma pasować idealnie na kolanka i swobodnie leżeć na obejmach. Jak nie to podoginać rury. Podoginać i powiększyć otwory w obejmach. Jak będzie swobodnie skręcony , a nie naprężony jak baranie jaja , to rury nie pękną.
Ostatnio zmieniony przez giannini 2018-03-20, 18:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2018-03-20, 18:00   

Przede wszystkim najpierw przykręcasz wydech do kolektorów a później skręcasz obejmy :)
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2018-03-20, 18:43   

wszystkie srubki skrecic do polowy a potem powoli podokrecac,cala filozofia
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15