.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Chłodnica oleju, średnica przewodów.
Autor Wiadomość
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-12, 13:33   Chłodnica oleju, średnica przewodów.

Cześć,
ponieważ mam już ogarnięty temat pokrywy rozrządu, termostatu, filtra oleju itp., chciałem się doradzić was w sprawie chłodnicy oleju oraz średnicy wewnętrznej przewodów olejowych,
Co do chłodnicy to mam na oku taką od firmy fmic:

http://fmic.pl/chlodnice-...ju_kolor-czarna

Pytanie tylko ilu rzędową wybrać, ta z linku jest 9-cio rzędowa ale są także 13, 16, 19, 25-cio rzędowe, jaką chłodnice polecacie do silnika 700? Może innej firmy?

Drugie pytanie to jaką średnice wewnętrzną przewodów dobrać, mufki/przyłącza w podstawie filtra mam 12mm, więc przewody też dać 12mm czy może 10mm?

I ostatnia sprawa to filtr oleju, mam już dobrany taki od CC700, tylko nie wiem czy ma znaczenie jak będzie skierowany czy w dół czy w górę?

Czekam na podpowiedzi :D
 
     
głodny 
ziomy rezerwy
Yoda nanoplexu


Wiek: 34
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 3113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-03-14, 16:37   

Filtr w sumie obojętnie, ale zamontuj w dół bo przy wymianie wszystko się z niego wyleje i zabrudzisz całe auto.
Węże 12.

A dajesz jakiś termostat ?
Co do chłodnicy to dużo zależy od tego gdzie będzie zamontowana. Jak w cieplejszym miejscu to daj 13-16. Jak przy dobrym przeciągu to 9.
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-14, 17:41   

głodny napisał/a:
Filtr w sumie obojętnie, ale zamontuj w dół bo przy wymianie wszystko się z niego wyleje i zabrudzisz całe auto.
Węże 12.

A dajesz jakiś termostat ?
Co do chłodnicy to dużo zależy od tego gdzie będzie zamontowana. Jak w cieplejszym miejscu to daj 13-16. Jak przy dobrym przeciągu to 9.


Dzieki za odpowiedz.
Termostat mam zintegrowany z filtrem oleju, pierwszy obieg idzie przez filtr, a po osiagnieciu 85*C olej idzie przez filtr do chlodnicy i wraca do silnika.
Chlodnice planuje dac pod podwoziem naprzeciwko zbiornika paliwa.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2018-03-14, 17:46   

Ciekawy temat, pokaz jak nie tajemnica co tam modzisz
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-14, 18:59   

zolwik napisał/a:
Ciekawy temat, pokaz jak nie tajemnica co tam modzisz

A co tu ukrywac ;)
Fotki sa u mnie w temacie http://forum.rezerwa126p....ghlight=#498430
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15