.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
126p za dużo pali POMOCY!
Autor Wiadomość
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-11-21, 21:18   126p za dużo pali POMOCY!

Witam 126p za dużo mi pali co może być?
Sprawdzone:
-zapłon 10stopni przerwa 0,5 na świecach i platynkach
-gaznik czyszczony wielokrotnie i na nowych uszczelkach pływak nie dziurawy ustawiony na 7/14
dysze fabryczne 115/190 rurka emulsyjna f74 na f101 tak samo palił
-sprężanie po 10atm na obu cylindrach
-zawory ustawione
-bak nowy nie dziurawy tak samo węże zbrojone i pompa nowa wszystko suche silnik zawsze pali od strzała tylko to spalanie wychodzi mi 10L/100km przy jezdzie po dziadkowemu , jak go przeciągne na biegach to i 11,12 spali
 
     
Kudłaty156 


Wiek: 30
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 149
Skąd: Lipa k/Stalowej Woli
Wysłany: 2017-11-21, 21:40   

Ok gaźnik na nowych uszczelkach i ori dyszach, a powiedz jak go ustawiłeś? Bo no skoro góra szczelna, zapłon i luzy ustawione to nie ma opcji innej niż gaźnik. Normalnie ten silnik pracuje? Masz jak podmienić gaźnik na inny? :D
_________________
Wszystko piszczy, wszystko brzęczy, nic nie działa, MALUCH JEDZIE!
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2017-11-21, 21:50   

he,he to ciekawostka,zaplon prawdziwi fachowcy ustawiaja na sluch przy cieplym silniku a nie na stopnie,sprezanie dobre,ciekawe co jest winne tej paliwozernosci,stawiam na gaznik
 
     
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-11-21, 22:39   

Silnik pracuje bardzo dobrze ustawiałem go na ciepłym wykręcając wkręt składu mieszanki tak aby silnik dobrze reagował na gaz i równo chodził i jest wykręcone równe 2 obroty póżniej doregulowałem wolne obroty śrubą przepustnicy
Gazników mam chyba z 7 ten co jest teraz (28S1A) jest w najlepszym stanie (najmniejszy luz przepustnicy) i pisze na nim że pochodzi z 97 roku
na pozostałych gaznikach (28IMB) było tylko gorzej
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2017-11-21, 23:08   

dziwne,to nie ma prawa tyle palic,z jakiego roku jest ten woz,nie chodzi mi o ustawienie skladu mieszanki na tych srobkach tylko o samo ustawienie zaplonu,iskry,piszesz ze silnik dobrze chodzi,a na wolnych obrotach tez ladnie tyka czy go muli
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2017-11-21, 23:11   

A jak zawsze w takich sytuacjach najpierw zapytam jak to obliczasz, jak jeździsz i na jakich odcinkach .
_________________
 
     
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-11-21, 23:12   

rocznik 1991 zapłon ustawiony książkowo na 10 stopni i 0,5 na świecach i platynkach silnik dobrze pracuje na wolnych obrotach jak i podczas jazdy nic nie muli
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2017-11-21, 23:15   

o wlasnie,zatem pytamy jak go litrazowales
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2017-11-21, 23:16   

Chodzi mi o to jak obliczasz spalanie.
_________________
 
     
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-11-21, 23:16   

Jak to sprawdziłem? od zgaśnięcia silnika zalałem 5L i przejechałem 50km i znowu zgasł
Jazda raczej typowo miejska 6-7km dziennie
 
     
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-11-21, 23:20   

Wiem że to dziwne sam się nad tym głowię i pomyślałem że może ktoś z was miał taki problem
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2017-11-21, 23:21   

Czyli tak jak myślałem, taki sposób jest gówniany. Po pierwsze pompka nie wyciągnie wszystkiego z baku, zawsze trochę zostanie, poza tym można zajechać pompkę jeżdżąc na oparach. Zalej mu jak człowiek do pełna, wyzeruj licznik, wyjeździj chociaż 100 km do tankuj znowu do pełna, podziel dolane litry przez przejechane kilometry * 100 i masz normalny wynik. Trzeba też pamiętać że na krótkich dystansach w mieście zawsze spali więcej, ale myślę że więcej jak 7 nie ma prawa łyknąć, jak nic nie cieknie.
_________________
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2017-11-21, 23:24   

to znaczy przejechales 50km w jednym kawalku czy 50km w 10ciu kawalkach
 
     
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-11-21, 23:27   

50km w 10 kawałkach :)
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2017-11-21, 23:30   

to on pali normalnie,na zimnym silniku pali jak smok,zanim sie zagrzeje to masz juz cel i go gasisz,he he
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15