.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
zegary cc do fl
Autor Wiadomość
szaleniec1 
ziomy rezerwy

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 221
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2019-02-20, 01:18   zegary cc do fl

ma ktos jakis patent na podlączenie zegarów cc do fl?chodzi mi konkretnie o podłączenie obrotki jak to zrobic i co przelutowac aby pokazywal realne obroty?pomijam fakt zmiany licznika elegantowego itp,chodzi mi o elektryczne historie :?:
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2019-02-20, 09:45   

Nie pamiętam nazwy użytkownika (gość z Gdańska na fso Pomorze takie coś ogarnial)
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-02-20, 12:23   

szaleniec1,
Rozumiem że chodzi ci o licznik z CCS'a...

Schemat kostek z FL'a jest ogólno dostępny...to go nie wklejam..znajdziesz w "necie" :P

Schemat CCS:
Kostka lewa :
1 - kontrolka wtrysku 1
2 - kontrolka wtrysku 2
3 - kontrolka świateł i podświetlanie licznika
4 - kontrolka świateł drogowych
5 - kontrolka awaryjnych
6 - kontrolka ładowania
7 - kontrolka ciśnienia
8 - +12V (ładowanie i ciśnienie)
Kostka prawa górna :
1 - czujnik paliwa
2 - masa
3 - kontrolka ssania
4 - +12V (wskaźniki temp. i paliwa, ssanie, ręczny, obrotomierz, rezerwa)
5 - kontrolka hamulca ręcznego
6 - kontrolka rezerwy paliwa
Kostka prawa dolna :
1 - kontrolka kierunkowskazów
2 - kontrolka światła przeciwmgłowego
3 - kontrolka ogrzewania szyby
4 - obrotomierz
5 - kontrolka nie używana ( pierwsza od prawej czerwona kropka )
6 - czujnik temperatury
Tutaj też to nie problem bo widać,jak lecą ścieżki ,która z konkretnego pinu..do konkretnej kontrolki...

Musisz też wylutować na płytce obrotomierza rezonator z 8Mhz na 4Mhz.....
I jak nie masz nanoplexu to wlutować jeszcze potencjometr..Bo z zwykłym zapłonem zdarzają się zakłócenia z aparatu..i od czasu do czasu wskazówka będzie Ci skakać :roll:
Chodz to nie reguła..

Przy okazji polecam wymienić wkład prędkościomierza na taki z El'a..Bo ślimak na skrzyni z CC ma inny przełożenie.i będzie Cię licznik z CCS'a "ciulał" o jakies 15-20km/h
No i linka.. bo w Fl'u masz pancerz na gwint,a w CCS-EL'u na wcisk.
 
     
Ciasteczkowy 
less is more


Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 305
Skąd: PZ / Buk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-02-20, 13:30   

buczek21 a zegary od CC 700/900 na starej tarczy podchodzą plag&play ?bo to w sumie z rocznikow jak FL
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-02-20, 14:30   

Ciasteczkowy,
Ja tego nie ćwiczyłem..bo za moich czasów jak miałem FL'a to każdy "bił konia" pod liczniki z CCS'a....
I to było ćwiczone :lol2:
Bo każdy chciał mieć licznik z obrotkiem.... A CC700/900 to tylko dodatkowa temperatura..

Chodz wg mnie tak czysto teoretycznie:
-piny do przepięcia na 100%,
-i dla spokoju wymiana wkładu na taki z FL'a dla pewności że prędkościomierz nie bedzie przekłamywał.Przy okazji odpada wtedy potrzeba wymiany linki.. bo z tego co pamietam co CC700/900 ma juz linke jak El na wcisk
 
     
Dawdzio 


Wiek: 25
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 35
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2019-02-20, 23:42   

Co do linki prędkościomierza w CC: nowszy typ zegarów (kontrolki poziomo) ma na wcisk, starszy (kontrolki pionowo) - przykręcaną (i w dodatku dzieloną na dwie części). Zegary zmieniły się razem z wnętrzem w, o ile dobrze pamiętam, 1993 roku (rocznik '94 ma już nowe).
 
     
szaleniec1 
ziomy rezerwy

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 221
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2019-02-21, 00:56   

mam u siebie nanoplexa,i tu własnie pytanie jak podłączyc obrotke,kostki fl pasują do cc bez problemu,z tym lutowaniem w liczniku dzięki za informacje,bardzo przydatna,tarcze z licznikiem zamierzem porzenic fl z elx bo nie chce mi sie szarpac z linką predkosciomierza,jesli sie nie uda,to wtedy zmienie,obrotomierz jednak jest przydatny,bo teraz kupić oddzielny bo ceny są zenujące 400+ wiec padło na zakup licznika za 100 zeta i drobne mody :luj:
 
     
Ciasteczkowy 
less is more


Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 305
Skąd: PZ / Buk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-02-22, 14:23   

będę musial porzenic licznik z cc i fl mam jeszcze bisa ale pewny nie jestem jego sprawności,co do licznikow z fl jeśli chodzi o przekładanie samego licznika tez nie wszystko jest plag&play ostatnie FL miały tarcze licznika i schemat cisnien w oponach jako jeden element.

co do temperatury to tylko od zegara musze puscic jeden przewod do czujnika w miske czy jeszcze cos?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16