zegary cc do fl |
Autor |
Wiadomość |
szaleniec1
ziomy rezerwy
Dołączył: 03 Sty 2018 Posty: 221 Skąd: radziejowice
|
Wysłany: 2019-02-20, 01:18 zegary cc do fl
|
|
|
ma ktos jakis patent na podlączenie zegarów cc do fl?chodzi mi konkretnie o podłączenie obrotki jak to zrobic i co przelutowac aby pokazywal realne obroty?pomijam fakt zmiany licznika elegantowego itp,chodzi mi o elektryczne historie |
|
|
|
|
zolwik
Dołączył: 05 Sie 2015 Posty: 1163 Skąd: Wejherowo/Gdynia
|
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-02-20, 12:23
|
|
|
szaleniec1,
Rozumiem że chodzi ci o licznik z CCS'a...
Schemat kostek z FL'a jest ogólno dostępny...to go nie wklejam..znajdziesz w "necie"
Schemat CCS:
Kostka lewa :
1 - kontrolka wtrysku 1
2 - kontrolka wtrysku 2
3 - kontrolka świateł i podświetlanie licznika
4 - kontrolka świateł drogowych
5 - kontrolka awaryjnych
6 - kontrolka ładowania
7 - kontrolka ciśnienia
8 - +12V (ładowanie i ciśnienie)
Kostka prawa górna :
1 - czujnik paliwa
2 - masa
3 - kontrolka ssania
4 - +12V (wskaźniki temp. i paliwa, ssanie, ręczny, obrotomierz, rezerwa)
5 - kontrolka hamulca ręcznego
6 - kontrolka rezerwy paliwa
Kostka prawa dolna :
1 - kontrolka kierunkowskazów
2 - kontrolka światła przeciwmgłowego
3 - kontrolka ogrzewania szyby
4 - obrotomierz
5 - kontrolka nie używana ( pierwsza od prawej czerwona kropka )
6 - czujnik temperatury
Tutaj też to nie problem bo widać,jak lecą ścieżki ,która z konkretnego pinu..do konkretnej kontrolki...
Musisz też wylutować na płytce obrotomierza rezonator z 8Mhz na 4Mhz.....
I jak nie masz nanoplexu to wlutować jeszcze potencjometr..Bo z zwykłym zapłonem zdarzają się zakłócenia z aparatu..i od czasu do czasu wskazówka będzie Ci skakać
Chodz to nie reguła..
Przy okazji polecam wymienić wkład prędkościomierza na taki z El'a..Bo ślimak na skrzyni z CC ma inny przełożenie.i będzie Cię licznik z CCS'a "ciulał" o jakies 15-20km/h
No i linka.. bo w Fl'u masz pancerz na gwint,a w CCS-EL'u na wcisk. |
|
|
|
|
Ciasteczkowy
less is more
Wiek: 38 Dołączył: 18 Paź 2013 Posty: 305 Skąd: PZ / Buk
|
Wysłany: 2019-02-20, 13:30
|
|
|
buczek21 a zegary od CC 700/900 na starej tarczy podchodzą plag&play ?bo to w sumie z rocznikow jak FL |
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-02-20, 14:30
|
|
|
Ciasteczkowy,
Ja tego nie ćwiczyłem..bo za moich czasów jak miałem FL'a to każdy "bił konia" pod liczniki z CCS'a....
I to było ćwiczone
Bo każdy chciał mieć licznik z obrotkiem.... A CC700/900 to tylko dodatkowa temperatura..
Chodz wg mnie tak czysto teoretycznie:
-piny do przepięcia na 100%,
-i dla spokoju wymiana wkładu na taki z FL'a dla pewności że prędkościomierz nie bedzie przekłamywał.Przy okazji odpada wtedy potrzeba wymiany linki.. bo z tego co pamietam co CC700/900 ma juz linke jak El na wcisk |
|
|
|
|
Dawdzio
Wiek: 25 Dołączył: 25 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 2019-02-20, 23:42
|
|
|
Co do linki prędkościomierza w CC: nowszy typ zegarów (kontrolki poziomo) ma na wcisk, starszy (kontrolki pionowo) - przykręcaną (i w dodatku dzieloną na dwie części). Zegary zmieniły się razem z wnętrzem w, o ile dobrze pamiętam, 1993 roku (rocznik '94 ma już nowe). |
|
|
|
|
szaleniec1
ziomy rezerwy
Dołączył: 03 Sty 2018 Posty: 221 Skąd: radziejowice
|
Wysłany: 2019-02-21, 00:56
|
|
|
mam u siebie nanoplexa,i tu własnie pytanie jak podłączyc obrotke,kostki fl pasują do cc bez problemu,z tym lutowaniem w liczniku dzięki za informacje,bardzo przydatna,tarcze z licznikiem zamierzem porzenic fl z elx bo nie chce mi sie szarpac z linką predkosciomierza,jesli sie nie uda,to wtedy zmienie,obrotomierz jednak jest przydatny,bo teraz kupić oddzielny bo ceny są zenujące 400+ wiec padło na zakup licznika za 100 zeta i drobne mody |
|
|
|
|
Ciasteczkowy
less is more
Wiek: 38 Dołączył: 18 Paź 2013 Posty: 305 Skąd: PZ / Buk
|
Wysłany: 2019-02-22, 14:23
|
|
|
będę musial porzenic licznik z cc i fl mam jeszcze bisa ale pewny nie jestem jego sprawności,co do licznikow z fl jeśli chodzi o przekładanie samego licznika tez nie wszystko jest plag&play ostatnie FL miały tarcze licznika i schemat cisnien w oponach jako jeden element.
co do temperatury to tylko od zegara musze puscic jeden przewod do czujnika w miske czy jeszcze cos? |
|
|
|
|
|