Podłączenie silnika sporting 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
oskar3110
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 4 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2016-10-21, 19:47 Podłączenie silnika sporting 1.1
|
|
|
Witam
Proszę o pomoc w podłączeniu silnika z fiata cinquecento 1.1 do instalacji fiata 126p el z 1996r.
Najlepiej jakby ktoś mógł napisać który przewód (kolor) do którego.
zdjęcie kostki wychodzącej z instalacji silnika cc :
https://zapodaj.net/e69801f192d00.jpg.html |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-11-01, 10:43
|
|
|
Zalatw sobie drugą część kostki z którą ta sie łączy bedziesz miał wtedy mozliwość rozpinania do wyciągania silnika . A co do podłączenia.. patrząc na tą kostke to tak
te dwa pomarańczowe po lewej stronie skrec razem i połącz z + po stacyjce
czerwony to obrotek
ten gruby pomarancz po prawej stronie o + do pompy paliwa |
|
|
|
|
oskar3110
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 4 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2016-11-03, 16:45
|
|
|
Dzięki za odpowiedz. Mam już drugą część tej kostki. Jutro wszystko podłącze i zobacze co i jak. |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-11-03, 16:52
|
|
|
spoko. pisz jak cos |
|
|
|
|
oskar3110
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 4 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2016-11-03, 17:00
|
|
|
Tak napisze jutro czy się udało. A reszta przewodów będzie od kontrolek? Pomógłbyś jeszcze z nimi. |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-11-04, 10:38
|
|
|
Te kable ktore ci zostają w kostce a ich nie opisałem to sobie zaizoluj bo nie są potrzebne
Kabel od konrolki ciśnienia oleju wpinasz ten z i instalacji od seryjnego malca tylko musisz ogarnąć koncowke
Kabel do kontrolki lądowania/wzbudzenie również sobie podpinasz kabel z instalacji seryjnej
Jeśli masz zegar sportingowy
Do wskaźnika temperatury musisz sobie poprowadzić nowy kabel wpinasz go: czujnik temp ---> ostatni pin dolnej kostki z prawej strony przy liczniku.
Kabel który ci opisałem kiedyś że leci do obrotka podpinasz pod pin Trzeci od dołu tej samej kostki co podpinales wskaznik cieczy
Myślę że zrozumiale napisałem
Wpinaj i smigaj |
|
|
|
|
oskar3110
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 4 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2016-11-12, 21:44
|
|
|
Pomoże ktoś jeszcze w wyborze odpowiedniej pompy paliwa do silnika spi. Czy pompa 0,2baraw95l/h wystarczy czy kupić 3bary ok.150l/h ? |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-11-14, 09:37
|
|
|
Ja mam w swoim 3 bary i jest w ciul za mocna. Dosyć głosno hałasuje bo ją trzyma regulator cisnienia . kup coś zeby pchało ponad 1 bar i powinno być dobrze |
|
|
|
|
ignac2004
Moderator warsztatowy
Wiek: 36 Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 2998 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-11-14, 13:20
|
|
|
Musisz mieć 1Bar. Taka była w serii CC w sportingach.
3-Barowe pompy paliwa to montuje się w przypadku swapu na 1.2 8V ale 75km. i 16V. |
_________________ Facebook.com/ignacsworkshop
126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ |
|
|
|
|
Marcellli
Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 13 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-04, 20:09
|
|
|
Pany jakie macie linki gazu w swoich swapach??
od czego zaadaptowane??
Ori linka niestety jest za krótka |
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-01-05, 14:41
|
|
|
W sklepie rowerowym kupisz na metry razem z pancerzem |
|
|
|
|
Marcellli
Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 13 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-05, 19:04
|
|
|
Zapytałem bo gdzieś wyczytałem że z poloneza od otwierania tylnej klapy zakładają.
Założyłem taką u siebie i po prostu jest lipa. |
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-01-05, 20:59
|
|
|
Zmierz, idź do zakładu w którym dorabiają linki i za grosze dorobią Ci profesjonalną linkę jak należy |
|
|
|
|
|