Obniżenie maluszka |
Autor |
Wiadomość |
Macioo
Dołączył: 29 Paź 2011 Posty: 262 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-11-24, 23:48
|
|
|
Ja u siebie mam na tyle gazówki Sachsa z vw t4. Wybiera bardzo przyjemnie, przy czym nie jest aż tak sztywno jak na bilsteinie b6. |
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-11-25, 17:49
|
|
|
Amor jest tak samo długi jak maluchowski, czy krótszy/dłuższy. Jak wysokie masz zawieszenie? |
|
|
|
|
Macioo
Dołączył: 29 Paź 2011 Posty: 262 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-11-25, 19:03
|
|
|
Długość identyczna jak tylne 126p.
|
|
|
|
|
dezmo
Wiek: 29 Dołączył: 18 Lip 2016 Posty: 13 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-11-30, 19:28
|
|
|
A jak wygląda sprawa tylnego zawieszenia w momencie gdy utne sprężyny. Wiadomo ze na oryginalnej długości spreżyny, amortyzator blokuje ją tak żeby została w gnieździe. A teraz sytuacja z uciętą sprężyną, jak amorek pójdzie do góry to sprężyna może wylecieć np na jakiejś chopce.
W takiej sytuacji trzeba skracać amortyzatory? Jeżeli tak to prosiłbym o radę. |
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-11-30, 20:36
|
|
|
To się zakłada halt pasy, czy jakoś tak. I wtedy ustawiasz taką długość pasa żeby sprężyna nie wypadała. A co do skracania to zolo coś tam próbował skracać. |
|
|
|
|
Mateusz23maw
Ziomy rezerwy
Wiek: 32 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 3102 Skąd: Zamość [LZ 10846]
|
Wysłany: 2016-11-30, 23:17
|
|
|
Ja jezdze już kilka lat bez żadnych halt pasów i nic mi nie wyskoczyło jak do tej pory |
_________________
|
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-12-01, 17:25
|
|
|
Jak się jeździ z głowa to nic nie wypadnie, ale jak się jeździ jak wariot, skacze przez przejazdy kolejowe, to różnie to bywa xD . |
|
|
|
|
rychoo
Wiek: 43 Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-17, 14:17
|
|
|
grzesiol napisał/a: | namierzyłem inny zakład w Krakowie który skróci mi sprężyny przez zgniatanie. |
Podzielisz się gdzie tak robią ? |
_________________ 126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79 |
|
|
|
|
grzesiol
126BIS
Wiek: 30 Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 992 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-19, 01:47
|
|
|
AUTO-SERWIS
WULKANIZACJA
Kraków, ul. Bieżanowska 162
505-013-752
12-654-58-85
Dzwoniłem do nich i gość przy telefonie powiedział, że wie o co chodzi i zrobią coś takiego. Nie wiem jednak czy nie lepiej zgłosić się do zakładu który tu na forum się ogłaszał i zamówić u nich takie sprężyny obniżające, zajmują się tylko zawieszeniami to pewnie potrafią dobrze ogarnąć temat. |
|
|
|
|
rychoo
Wiek: 43 Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-19, 20:58
|
|
|
Dzięki, niedaleko mnie |
_________________ 126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79 |
|
|
|
|
Loq94
Dołączył: 29 Lis 2015 Posty: 98 Skąd: Poznań okolice
|
Wysłany: 2017-01-28, 13:39
|
|
|
U Śnieżka? Właśnie będę u niego zamawiał i... Chyba padnie na resor z odwróconymi uszami na 14 cm. Mam nadzieje że nie będzie za wysoki. |
_________________ http://rezerwa126p.pl/for...p=437408#437408
|
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2017-01-28, 14:00
|
|
|
A podpowiedział by ktoś ile powinny mieć CM sprężyny progresywne, jak resor będzie włoski klepany na 10cm z dodatkową lagą? Bo w Śnieżce robią wszystko pod konkretne zamówienie, bez liczenia czy dobierania. |
|
|
|
|
xander18
Wiek: 35 Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-02-13, 20:09
|
|
|
Czy do seryjnego resora na przód można założyć tylne amorki? Oczywiście wiem, że są one krótsze ale różnica wydaje sie niewielka. Amortyzator podczas normalnej eksploatacji pracuje mniej wiecej w połowie swojego ugięcia wiec teoretycznie załozony tylni powinien być po prostu bardziej wyciągnięty. Taki zabieg nie powinien wpłynąć na obniżenie, ale dodać trochę twardości pewnie kosztem żywotności amortyzatorów. Próbował ktoś coś takiego ? |
_________________ Nie sztuka zabić muche przednią szyba, sztuka zrobić to boczna!!
|
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
xander18
Wiek: 35 Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-02-13, 20:29
|
|
|
Na zdjeciach widac, ze w resorowaniu moze przeszkadzac odboj resora. Jak by go przyciać do połowy.? Czyli tylni amortyzator ma prawo bytu tylko przy klepanym resorze ? |
_________________ Nie sztuka zabić muche przednią szyba, sztuka zrobić to boczna!!
|
|
|
|
|
|