.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Obniżenie maluszka
Autor Wiadomość
Macioo 


Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 262
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-11-24, 23:48   

Ja u siebie mam na tyle gazówki Sachsa z vw t4. Wybiera bardzo przyjemnie, przy czym nie jest aż tak sztywno jak na bilsteinie b6.
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-11-25, 17:49   

Amor jest tak samo długi jak maluchowski, czy krótszy/dłuższy. Jak wysokie masz zawieszenie?
 
     
Macioo 


Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 262
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-11-25, 19:03   

Długość identyczna jak tylne 126p.

 
     
dezmo 

Wiek: 29
Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 13
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-11-30, 19:28   

A jak wygląda sprawa tylnego zawieszenia w momencie gdy utne sprężyny. Wiadomo ze na oryginalnej długości spreżyny, amortyzator blokuje ją tak żeby została w gnieździe. A teraz sytuacja z uciętą sprężyną, jak amorek pójdzie do góry to sprężyna może wylecieć np na jakiejś chopce.
W takiej sytuacji trzeba skracać amortyzatory? Jeżeli tak to prosiłbym o radę.
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-11-30, 20:36   

To się zakłada halt pasy, czy jakoś tak. I wtedy ustawiasz taką długość pasa żeby sprężyna nie wypadała. A co do skracania to zolo coś tam próbował skracać.
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 32
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2016-11-30, 23:17   

Ja jezdze już kilka lat bez żadnych halt pasów i nic mi nie wyskoczyło jak do tej pory ;)
_________________
 
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-12-01, 17:25   

Jak się jeździ z głowa to nic nie wypadnie, ale jak się jeździ jak wariot, skacze przez przejazdy kolejowe, to różnie to bywa xD .
 
     
rychoo 


Wiek: 43
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-17, 14:17   

grzesiol napisał/a:
namierzyłem inny zakład w Krakowie który skróci mi sprężyny przez zgniatanie.


Podzielisz się gdzie tak robią ?
_________________
126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79
 
     
grzesiol 
126BIS


Wiek: 30
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 992
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-19, 01:47   

AUTO-SERWIS
WULKANIZACJA
Kraków, ul. Bieżanowska 162
505-013-752
12-654-58-85

Dzwoniłem do nich i gość przy telefonie powiedział, że wie o co chodzi i zrobią coś takiego. Nie wiem jednak czy nie lepiej zgłosić się do zakładu który tu na forum się ogłaszał i zamówić u nich takie sprężyny obniżające, zajmują się tylko zawieszeniami to pewnie potrafią dobrze ogarnąć temat.
 
     
rychoo 


Wiek: 43
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-19, 20:58   

Dzięki, niedaleko mnie :)
_________________
126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79
 
     
Loq94 


Dołączył: 29 Lis 2015
Posty: 98
Skąd: Poznań okolice
Wysłany: 2017-01-28, 13:39   

U Śnieżka? Właśnie będę u niego zamawiał i... Chyba padnie na resor z odwróconymi uszami na 14 cm. Mam nadzieje że nie będzie za wysoki.
_________________
http://rezerwa126p.pl/for...p=437408#437408
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-01-28, 14:00   

A podpowiedział by ktoś ile powinny mieć CM sprężyny progresywne, jak resor będzie włoski klepany na 10cm z dodatkową lagą? Bo w Śnieżce robią wszystko pod konkretne zamówienie, bez liczenia czy dobierania.
 
     
xander18 


Wiek: 35
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 38
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-02-13, 20:09   

Czy do seryjnego resora na przód można założyć tylne amorki? Oczywiście wiem, że są one krótsze ale różnica wydaje sie niewielka. Amortyzator podczas normalnej eksploatacji pracuje mniej wiecej w połowie swojego ugięcia wiec teoretycznie załozony tylni powinien być po prostu bardziej wyciągnięty. Taki zabieg nie powinien wpłynąć na obniżenie, ale dodać trochę twardości pewnie kosztem żywotności amortyzatorów. Próbował ktoś coś takiego ?
_________________
Nie sztuka zabić muche przednią szyba, sztuka zrobić to boczna!!
 
 
     
nanab 

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 490
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2017-02-13, 20:21   

Masz tutaj odpowiedź:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=22452
 
     
xander18 


Wiek: 35
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 38
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-02-13, 20:29   

Na zdjeciach widac, ze w resorowaniu moze przeszkadzac odboj resora. Jak by go przyciać do połowy.? Czyli tylni amortyzator ma prawo bytu tylko przy klepanym resorze ?
_________________
Nie sztuka zabić muche przednią szyba, sztuka zrobić to boczna!!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15