.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Luzy kierownicy
Autor Wiadomość
Bingo 

Wiek: 52
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 193
Skąd: Piaseczno
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2016-09-15, 19:28   Luzy kierownicy

Mam luzy. Nie jakoś bardzo duże, ale jednak. Znajomy polecił mi założenie nowej przekładni. Problem w tym, że nie ma nowych, sa tylko regenerowane. Ale moje pytanie jest następujące. Jakie macie doświadczenia z regenerowanymi ślimakami. Po jakim czasie pojawiły się u Was nowe luzy? I czy ktoś ma doświadczenia z zakładaniem maglownicy. Ponoć te tez się psują, zacinają i niemało z nimi problemów.
 
     
Pan_Waclaw 


Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 1038
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: 2016-09-16, 08:14   

Miałem regenerowaną przekładnię i wytrzymała bardzo krótko, jakieś 2000km. Takie dzisiaj części robią do tych zestawów naprawczych... Maglownica jest dużo żywotniejsza. Montaż nie jest bardzo prosty, trzeba trochę pokombinować, ale da się to zrobić. Na forum jeden ziomek sprzedaje fajne uchwyty do mocowania magla w miejsce po starej przekładni.
_________________
 
     
Bingo 

Wiek: 52
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 193
Skąd: Piaseczno
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2016-09-16, 15:36   

Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenia z regenerowanym ślimakiem, bądź zakładanym maglem?
 
     
norek 


Wiek: 62
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 654
Skąd: src
Wysłany: 2016-09-16, 16:09   

Sam sobie skasowałem luzy w przekładni ślimakowej ,przejechałem ponad 1000 km i jest ok ,
_________________

 
     
Macioo 


Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 262
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-21, 23:32   

Problem w tym, że układ ślimakowy ma zasadniczą wadę - ma kilka gałek na których jeśli pojawi się choć mały luz - sumarycznie na kole kierownicy odczuwalny jest znacząco. Jeśli chcesz naprawdę zniwelować luz na kierownicy, wrzuć maglownice :mrgreen:
 
     
fakir 


Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-14, 19:25   

Cześć, muszę ogarnąć luzy w moim układzie kierowniczym (przekładnia EL'egant)
Planuje skasować luz na przekładni,
Pytanie brzmi, jakie elementy warto wymienić w całym układzie kierowniczym?
Końcówki drążków kierowniczych? wspornik?
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-04-14, 19:50   

To zależy od zużycia, może wystarczy jedną gałkę, a może trzeba wszystko, począwszy od przekładni a kończąc na zwrotnicach.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 15