.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
FL 90 Marrakesh Brown
Autor Wiadomość
Niedziel 

Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-08-31, 12:48   FL 90 Marrakesh Brown

Witam Wszystkich,

Jestem już na forum od około miesiąca. Na fiacika chorowałem długooo, szczególnie gdy w internecie pojawiały się ciekawe przeróbki tego modelu. Z motoryzacją mam trochę wspólnego ze względu na posiadanie wielu aut w mojej flocie ale to głownie citroeny. Z racji, że dużo robią kilometrów, a serwisy autoryzowane odstawiają tylko "maniane" to wiele napraw wykonuję sam. Gdyby ktoś zapytał jaką markę najbardziej lubię to powiem, że BMW a szczególnie epokowe już modele. Niestety często mocno zmęczone a remont z uwagi na ceny bardzo kosztowny.

Wracając do tematu fiacika. Maluch jest w rodzinie od nowości należy jeszcze do mojego dziadka ale został mi podarowany w lipcu z uwagi, że dziadek już od 7 lat nim nie jeździł. Mój tato pamięta jak go odbierał z Polmozbytu z czym związana jest też krótka historia... ale o tym może kiedyś.


Żeby już dłużej nie przynudzać to podsyłam kilka fotek.
https://zapodaj.net/4e38b7637f986.jpg.html
https://zapodaj.net/569af998475d0.jpg.html
https://zapodaj.net/b731466a8cd04.jpg.html
https://zapodaj.net/be254237941cc.jpg.html
https://zapodaj.net/3a096580840d8.jpg.html

Rejestracja to majstersztyk, niestety w momencie przerejestrowania na mnie będą nowe blachy.

Jakie plany:
- naprawić wgniotkę błotnika, załatać otwory montażowe listew bocznych i kupić chrom zderzaki
- remont silnika - w trakcie
- blacharka - w trakcie
- lakierowanie - szukam speca w okolicach Koszalina
- składanie w całość - kompletuje uszkodzone, wyekspoatowane części
- śmigać na zloty i cieszyć się projektem, który docelowo zostaje na stałe

Troszeczkę się sprawy ruszyły przez ostatnie dwa miesiące. Nie licząc godzin spędzonych na forum w szukaniu inspiracji i poznawaniu "naszych żelaz". Z prac wykonanych to totalny demontaż- silnik, skrzynia out oraz całe wnętrze.

Bardzo mi się podobają fiaty na chromowanych zderzakach więc w tym kierunku idę, może nie w pełni bo same emblematy to jakaś fortuna. Wpadną na pewno zderzaki, które już udało mi się skompletować wraz ze wszystkimi śrubkami uchwytami i lampą oświetlenia rejestacji.

A tu pozwolę sobie wrzucić zdjęcie z internetu. Może autko należy do kogoś z naszych więc z góry dzięki za użyczenie foteczki. Właśnie taki styl mi odpowiada. Całkiem przypadkiem udało mi się kupić identyczne felgi nawet w ładnym stanie rok po odświeżeniu lakieru. Docelowo złoty rotor i poler na rancie. Kolor jaki planuje to czerwony - może 405 Imolarot II z palety BMW, albo jakiś czarny. Propozycje mile widziane. Aktualny kolor na pewno nie przejdzie po prostu mi się nie podoba, chociaż powiem, że przed rozbiórką zrobiłem malcem 100 km i przyciągał spojrzenia jak szalony.

https://zapodaj.net/f76a3eb3ef2fc.jpg.html

Zakupiłem też masę gratów ( spinki, lampy przód, gumowe elementy, adapter od macioo'a, maglownica i wiele wiele innych drobnych elementów) zdjęcia będę wrzucał sukcesywnie.

Tak jak już pisałem wyżej poszukuje lakiernika w okolicach Koszalina, który podjął by się lakierowania całego auta. Zależy mi przede wszystkim na jakości, można powiedzieć, że czas i kasa jest na drugim miejscu. Chciałbym to zrobić raz a dobrze. Oczywiście całkowita konserwacja podwozia i profili. I tu pytanie do Was.

Czy warto zdzierać starą konserwę z podłog oraz z podwozia oraz robić to wszystko od podstaw czy raczej oczyścić i nałożyć/ uzupełnić brakujące. Maluch jest bardzo zdrowy. Jedyna ruda jaka wyszła to na rantach szyb oraz rant pod uszczelką bagażnika. Już połatane przez blacharza.

https://zapodaj.net/2a503af060a76.jpg.html
https://zapodaj.net/4ca7e68b3dd7a.jpg.html
Ostatnio zmieniony przez Niedziel 2017-04-07, 17:11, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Trefl 


Wiek: 25
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 345
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-08-31, 13:38   

Mmm... Perełka. Tuning czy seria?
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2016-08-31, 13:44   

Nieeee, żadne chromy, wiesz jak to obskurwiale wygląda z dużymi wlotami? Zostaw go takiego jak jest, bo jest piękny :) Seria do niego idealnie pasuje, szkoda takiego malucha na glebe spasy stensy i inny gadżety, co najwyżej felga z epoki i lekka gleba, ale nic więcej i zderzaki szeroki z listwami.
_________________
126p FL in Progress
Ostatnio zmieniony przez Adi. 2016-08-31, 13:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Niedziel 

Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-08-31, 13:44   

Zdecydowanie tuning ale ze smakiem, bez przesady. Powiedzmy, że bardziej dopieszczenie fabryki oraz dłubnięcie silnika. ADI - Długo się zastanawiałem jak podejść do tego malucha, a że robię go dla siebie to wizja jest taka jak pisałem. Dlatego też otwory po listwach to już przeszłość. Chromy czekają na odpowiedni moment. Jedyną opcją jaką biorę pod uwagę to zderzaki P4 te szerokie po prostu mi się nie podobają, ale zostały odnowione i zostają w garażu gdyby po latach wizja miałaby się zmienić.

Mam ogromne szczęście, że w temacie mechaniki pomoże mi Pan Bryzek z Koszalina. Człowiek, który na fiatach zjadł zęby a sam skonstruował malucha Z1 Krzyś znanego w sieci.
Ostatnio zmieniony przez Niedziel 2016-08-31, 14:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
olsza 
Vel TYGRYS

Wiek: 33
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 186
Skąd: Bobrowniki
Wysłany: 2016-08-31, 13:58   

Niedziel, proszę masz ładnego fl z ładnym lakierem i chcesz go kaleczyć chromami i usuwaniem listw. Zostaw go tak jak jest, ewentualnie delikatna gleba, ładne alu.
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2016-08-31, 14:34   

Niedziel, No w takim razie zaspawywanie otworów i chromy odpadają. Zastanów sie, bo to jest tak bardzo oklepane, że dramat. Szeroki plastik, albo p4 włoskie są dużo ciekawsze.
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
Ciasteczkowy 
less is more


Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 305
Skąd: PZ / Buk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-08-31, 15:14   

z jednej strony zazdroszcze ale z drugiej strony nie popsuj go jesli ma byc ze smakiem

fotka mojego autorstwa:


szeroka stal i i wloskie P4 <3
 
     
lukio 


Wiek: 24
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 618
Skąd: Smyków/TKN
Wysłany: 2016-08-31, 16:10   

dołożenie mu chromow to kaleczenie jego wyglądu, jak chcesz chromy to kup se ST-ka a nie fl
_________________
Fiat 126 elx sx 98:
http://forum.rezerwa126p....der=asc&start=0
Fiat 126 elx 99:
http://forum.rezerwa126p....p=504231#504231
 
     
zembro 

Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 49
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-08-31, 16:40   

ja uwazam ze każdy ma własny gust- jezeli mu sie podoba tuning to niech robi. ja jestem za zostawianiem samochodow tak jak fabryka stworzyla,
 
     
grzesiol 
126BIS


Wiek: 30
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 992
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-31, 17:09   

Wygląda na ładnie zachowany egzemplarz, zostawiłbym go w serii. Ewentualnie mieszał zderzakami ( szerokie/p4 ), zawieszeniem i felgą. Szkoda, że już pozbyłeś się otworów pod listwy a duży wlot i tak zostanie. Szkoda go trochę dla mnie, ale ma się podobać właścicielowi :)
 
     
Trefl 


Wiek: 25
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 345
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-08-31, 17:47   

Nieee, nie chromy nie wywalaj listew, zostaw go tak jak jest. Dobrze ci radzę. Seria w tym kolorze.
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-08-31, 17:49   

Szkoda auta, trzeba było poprawić te drobne niedociągnięcia i cieszyć się piękną serią.
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
Niedziel 

Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-08-31, 19:39   

Spodziewałem się takiego odzewu z Waszej strony, ale to tylko motywuje do działania. Postaram się w miarę możliwości na bieżąco aktualizować przebieg projektu.

Graty do piaskowania i malowania proszkowego
https://zapodaj.net/61a18002eca4b.jpg.html

Wyczyszczona skrzynia biegów, trochę się przy niej umęczyłem - niestety nie mam zdjęć z przed operacji a szkoda bo widać mega różnicę i podobnie blok silnika.

https://zapodaj.net/fceeda0667aa3.jpg.html
https://zapodaj.net/7314defa35414.jpg.html

Podłoga wygląda na zdrową, pytanie czy warto to skuwać przed malowaniem?

https://zapodaj.net/c1ee379ee4e64.jpg.html

Wgniotka z bliska

https://zapodaj.net/179550c40edb1.jpg.html
https://zapodaj.net/0312fdb5ffd7b.jpg.html

Trochę nowych części - ktoś, coś przeczuwa co się będzie działo z silnikiem ?

https://zapodaj.net/3fa10fb39311c.jpg.html
https://zapodaj.net/aa4d490ee34b5.jpg.html

Jak to zrobić, żeby zmieścic malca na lawete

https://zapodaj.net/f39724ace0035.jpg.html
https://zapodaj.net/87fb57ec71eb7.jpg.html

Kilka fotek z poczekalni u blacharza

https://zapodaj.net/3b5bfde7956e3.jpg.html
https://zapodaj.net/32066a3bf1df7.jpg.html
https://zapodaj.net/e6ee3e371c42f.jpg.html
 
     
Niedziel 

Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-08-31, 19:58   

Ciasteczkowy napisał/a:
z jednej strony zazdroszcze ale z drugiej strony nie popsuj go jesli ma byc ze smakiem

fotka mojego autorstwa:
[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/32e7049bd5bf.jpg]Obrazek[/url]

szeroka stal i i wloskie P4 <3


Bardzo fajny zestaw i o czymś takim właśnie myślałem na początku, ale na tą chwilę wygrał wariant B. Aktualny lakier nie jest idealny więc planuje polakierować całego i mocno zastanawiam się nad kolorem.
 
     
Trefl 


Wiek: 25
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 345
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-08-31, 20:14   

Jeszcze nie jest za późno. Zostaw seryjny lakier...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16