Imo w kompie ?? >> Co potrzebne do swapu ! |
Autor |
Wiadomość |
rm125
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 54 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2016-07-02, 14:13 Imo w kompie ?? >> Co potrzebne do swapu !
|
|
|
Witam jeszcze niestety nie jestem przy odpalaniu malucha nie jestem nawet przy elektryce z braku czasu na swap ale to się nadrobi ale chce już pomyśleć na moim kompem
-Mam pytanie odnośnie imo w kompie od 1.1spi czy na komputerze można jakoś odczytać czy ma imo czy może nie. Wiem że to nie problem bo moge kupić kompa bez imo lub dać komuś do rozkodowania, ale czy bez podłaczania czegoś da się np. oczytać czy ma imo czy nie.
Nie dopytałem gdy brałem silnik i sam nie wiem.
I czy wogule wychodził punta bez imo czy to co nie ma imo to wszystko dłubniete ?
Z góry dzieki i pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez rm125 2016-09-23, 23:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-07-03, 21:19
|
|
|
raczej tego od tak nie sprawdzisz bedziesz przy etapie elektryki to sie dowiesz |
|
|
|
|
rm125
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 54 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2016-07-03, 22:26
|
|
|
Ok a wiesz moze czy wychodzily o punta bez imo czy raczej wszystkie maja? |
|
|
|
|
Renegat
Sławek
Wiek: 33 Dołączył: 27 Paź 2014 Posty: 108 Skąd: Zalasowa
|
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-07-04, 10:15
|
|
|
Były bez immo. Pierwsze roczniki, miały kluczyki bez pastylki. Kiedyś na centomanii była tabelka z numerami kompów do punto które miały immo i które nie miały, niestety wyparowało Kompy mające oznaczenie ECOL nie posiadały fabrycznie immo o czym mało kto wie ALE wiązka elektryczna nie może być okrojona np o zawór filtra węglowego, bo wtedy komp wchodzi w tryb awaryjny i odcięcie jest w okolicach 4500obr.
Np. taki komp:
http://allegro.pl/kompute...6307145538.html
http://allegro.pl/kompute...5104391403.html |
|
|
|
|
rm125
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 54 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2016-09-23, 23:21
|
|
|
DObra, no to teraz tak nie chciałem zakładać nowego tematu!! miałem już niby silnik 1,1spi z punta ale nie znałem jego stanu, a znalazła się mocno puknięta siena w tył 1,2 mpi silnik po kapitalce. Siena idzie na złom wiec nie chce już nic nie dokupywać jak czegoś z niej nie wyciągne. A wiec na pewno zabiore silnik z wiązką komp wszystkie czujniki. Komp ma imo wiec musze zabrać stacyjke z kluczykiem i pastylką?? I pytanie czy coś jeszcze ważnego z trzeba z niej wyciagnąć? Piszcie?? Pozdro |
|
|
|
|
McGyver
Wiek: 34 Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 329 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2016-09-24, 13:48
|
|
|
rm125 napisał/a: | DObra, no to teraz tak nie chciałem zakładać nowego tematu!! miałem już niby silnik 1,1spi z punta ale nie znałem jego stanu, a znalazła się mocno puknięta siena w tył 1,2 mpi silnik po kapitalce. Siena idzie na złom wiec nie chce już nic nie dokupywać jak czegoś z niej nie wyciągne. A wiec na pewno zabiore silnik z wiązką komp wszystkie czujniki. Komp ma imo wiec musze zabrać stacyjke z kluczykiem i pastylką?? I pytanie czy coś jeszcze ważnego z trzeba z niej wyciagnąć? Piszcie?? Pozdro |
Nie wiem jak w sienie, ale robiłem ostatnio swap Suzuki Baleno --> Suzuki Samurai, i wystarczy kluczyk oraz ta okrągła ramka indukcyjna dookoła stacyjki. Sama stacyjka nie była potrzebna. Jak jest to weź też centralkę z tego imo oraz złączę diagnostyczne do imo. Poza tym wyciągnij też złączkę obd jeśli jest. Generalnie to cała wiązka z imo najlepiej wziąć.
Kluczyk wystarczy wsadzić w te ramkę, i razem z centralką i całą instalacją umieścić gdzieś w samochodzie.Podłączyć to wszystko do instalacji. I auto tak odpali. |
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-09-24, 13:54
|
|
|
Lepiej wziąć chyba więcej niż potem dokupować bo brakuje. Zwłaszcza, że będziesz mieć całe auto. |
|
|
|
|
rm125
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 54 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2016-09-24, 14:05
|
|
|
Właśnie będę się starał wyciągnąć wszystko. znalazłem aukcje na allegro i chyba to wszystko
wywleke nawet jak nie będzie potrzebne to i tak warto wyciągnąć http://allegro.pl/fiat-si....html#imglayer. Siena jest kompletna nic nie brakuje no chyba że tyłu samochodu xd |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-09-24, 15:40
|
|
|
Znajdź kogoś kto usunie imo z twojego kompa i będziesz miał po problemie |
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-09-25, 11:12
|
|
|
Bierz całą elektrykę, siena to biedawóz, kabli tam dużo nie ma, ja uciąłem tylko wiązkę od tylnych świateł i od przednich kierunków, resztę zachowałem.
No i nie zapomnij o wyłączniku przeciążeniowym wkręconym obok pedałów, jeśli go nie podłączysz/zastąpisz to nie odpali. A jak podłączysz ale był wcześniej uderzony to też nie odpali, trzeba go wcisnąć, po każdym uderzeniu. |
|
|
|
|
rm125
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 54 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2016-09-25, 16:31
|
|
|
Czyli nie wystarczy mieć wiązki z pod maski tej co łaczy silnik z kabiną. A imo by się sciągneło ?? Co za zawór przeciążeniem przecież t
A Siena po wypadku odpalił :-) |
|
|
|
|
Adaśko
ziomy rezerwy FL wanna be ST
Wiek: 29 Dołączył: 05 Mar 2013 Posty: 291 Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
|
Wysłany: 2016-09-25, 17:09
|
|
|
Od immo potrzebujesz samą pętle zdjęta ze stacyjki, kluczyk, sterownik immo i najfajniej to chociaż kawałek wiązki za kostką sterownika. Ja dostałem sterownik bez wiązki i było trochę zabawy żeby to rozgryzc |
_________________ To nie drut, to wyjście z sytuacji! |
|
|
|
|
rm125
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 54 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2016-09-25, 17:51
|
|
|
1.A powiedzcie dokąd wyciągnąć instalacje z pod maski jeżeli wciągnął bym imo z kompa ?
2.Od kompa do tej wtyczki co łączy z kabiną ???
3. Czy ten komp podejdzie do sieny 1.2 mpi http://www.olx.pl/oferta/...D5-IDhM5PZ.html |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-09-26, 08:12
|
|
|
Tak . Podejdzie |
|
|
|
|
|