.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Pojeżdżawki i Stajnia by Produdi
Autor Wiadomość
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 750
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-03-08, 15:02   

Skąd brałeś tarcze?
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-08, 20:50   

Hanss napisał/a:
Skąd brałeś tarcze?


Tarcze to Brembo Max . Brałem od znajomego 57zł/szt bodajże .
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2018-03-08, 22:22   

Sa tez na allegro komplet tarcz i klocków 182zl
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-14, 11:12   

Po kilku dniach udało się złożyć przód .

Na pierwszy ogień poszła maglownica .


Następnie zaczęło się pasowanie belki , niestety bez kątówy się nie obeszło .



Żartuję , aż tak źle nie było .



Wstępna przymiarka



I czas na resztę




Rzut na gotową całość


I tak to finalnie wygląda .



Auto jest już po ustawieniu zbieżności , na przodzie mam gwint + adaptery przesuwające wahacz od Macioo które przy resorze powodowały mi mega pozytyw który zresztą pociął mi trochę opony , ale mniejsza z tym . Zaś przy belce adaptery mają bardzo duży sens , na chwilę obecną mam negatyw ustawiony na uniballach 3,7 stopnia i zawieszenie pracuje prawidłowo .
Ogólnie w porównaniu z Elegantem gdzie miałem klepnięty resor to jest dzień do nocy . Jakiś wielkich testów jeszcze nie przeprowadzałem , ale już mogę stwierdzić , że ma to wszystko sens . Jest sztywno , ale bez przesady , koła nie obcierają nawet na dziurach .
Co do gwintu na tył to próbowałem , ale stwierdziłem , że nie ma to sensu . Żeby to jakkolwiek dobrze stało i pracowało bez kolizji to musiałbym przerobić górne kielichy + trochę wahacz . Ogólnie szkoda mi budy na takie zabiegi więc podjąłem szybką decyzję co do tyłu . Znajomy załatwił mi bilsteiny (tylne) w dobrej cenie do tego zamówiłem progresje 17cm od Snieżka .
Myślę , że w poniedziałek uda mi się poskładać tył i ostatecznie wyregulować wysokość zaw. i negatyw oraz wykonać finalną zbieżność .
Co do hebli to mam problem z tyłem , nie ma ochoty nawet zaciągnąć płynu . Odciąłem tylną sekcję i jeździłem tylko na przodzie . Sam przód na chwilę obecną hamuje jak seryjne wszystkie sekcje , dodatkowo zastosowałem pompę od Uno o średnicy tłoczyska 20,64 (maluchowe 19,05) .

I tyle na chwilę obecną . Do końca tygodnia mam zamiar skończyć wszystko , mam sporo dupereli do dogrania . A w przyszłym tygodniu zawieszenie tylne i finalna zbieżność .
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-14, 12:17   

Dalem sie nabrac na te pociete podluznice :lol2:
Fajnie to wszystko wyszlo, wykonales kupe dobrej roboty, a tylny gwint zeby wszedl bez przerobek to prawdopodobnie musial by byc od g-shocka ale jeden amor kosztuje ok 700zl :/
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2018-03-14, 15:48   

Fajowo autko nabiera charakteru. Kurcze skusiłbym się na taką belkę ale jak ktoś by ją robił plug&play bo już mi się nie chce nic ciąć przy aucie.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
grzesiol 
126BIS


Wiek: 30
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 992
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-14, 16:49   

Jakie masz amortyzatory z przodu do gwintu? To są tylne KYB?
 
     
Macioo 


Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 262
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-14, 18:26   

zolo napisał/a:
Fajowo autko nabiera charakteru. Kurcze skusiłbym się na taką belkę ale jak ktoś by ją robił plug&play bo już mi się nie chce nic ciąć przy aucie.


Belka z wahaczami juz jest ogarnieta, jesli potrzebujesz dawaj do mnie na priv ;)

Tez jestem ciekawy jakie bedziesz mial spostrzezenia po jazdach testowych - mozesz zmierzyc z jakiej srednicy drutu masz sprezyny?
 
     
Pan_Waclaw 


Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 1038
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: 2018-03-14, 19:24   

Apetycznie wygląda to przednie zawieszenie :D Będę musiał obczaić na żywo!
_________________
 
     
Piotrek Oława 
Piotrek Oława

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 507
Skąd: Oława
Wysłany: 2018-03-14, 20:01   

nasuwa mi się tylko jedno zdanie...to je dobre babka....lub lepsze...i to mi się podoba Halinko.... :mrgreen:

A tak serio to zaczynam znów myśleć o tym do swojego fl-a. Mam już pewne doświadczenie z podobną konstrukcją lecz ta jest jakby masywniejsza czyli bardziej do mnie przemawia.
Pytanie tylko jak będą zachowywać się te sprężyny. Ale to pewnie napiszesz po testach...także czekamy na sprawozdanie z testów.

Jeszcze raz ..dobra robota..
 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-14, 20:57   

grzesiol napisał/a:
Jakie masz amortyzatory z przodu do gwintu? To są tylne KYB?


Z przodu są amorki na bazie przednich amortyzatorów pewnie Kayaba no bo co innego .

Macioo jak będę miał pod ręką to zmierzę .

BTW. Jakby ktoś chciał to mam tylne na bazie tylnych amorków na zbyciu.
Ostatnio zmieniony przez Produdi 2018-03-14, 20:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
matys782 
El 99r


Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 796
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2018-03-14, 20:57   

Sztos :)
 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-18, 18:29   

Mały up.

Wskoczyły Bilsteiny , sprężynę skróciłem o 1,5 zwoju . Przesadziłem troszkę z podkładkami regulacyjnymi i wyszedł spory negatyw z tyłu . Chociaż serce krwawi będę musiał skorygować go o połowę , zobaczę jeszcze jak to będzie stało na sprężynach od Śnieżka . Chociaż teraz mam super połączenie miękkiej sprężyny i twardego amorka . Myślę , że góra 2-3 dni i autko będzie gotowe , a ja zacznę leczyć fobię po tym projekcie .


 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-19, 23:44   

Dotarły sprężyny od Śnieżka 17cm . W porównaniu z dziabniętymi o 1,5 zwoju seriami .


I na aucie


A tak to się ma finalnie



Ogólnie centymetr mogłyby być wyższe jednak , ale nie jest źle wręcz przeciwnie . Zajebista taczka , bilsteny bardzo poprawiły tył . W porównaniu z przodem sztywność jest taka sama . Przód jak i tył nie obciera , nie dobija , nie pływa , nie ma luzów , na progach nie haczy , sztywno się prowadzi . W porównaniu z serią dzień do nocy . Ogólnie jestem mile zaskoczony . Negatyw z tyłu zmniejszyłem o połowę , wyrównało się z przodem . Jutro zbieżność i zostanie mi tylko zamontować Wiraża , inny alternator , podmienić pedał gazu , ładne umyć , nawoskować i pod koc :D
Ostatnio zmieniony przez Produdi 2018-03-20, 09:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-03-20, 07:18   

Mógłbyś mi zmierzyć odległość rantu felgi od rantu nadkola? Chcę do siebie zamówić takie sprężyny, ale chyba potrzebowałbym trochę wyższe.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16