.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat 126p 650Sport by Piter7391
Autor Wiadomość
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-10-09, 11:16   

Ostatnia w tym roku mała sesja i auto wylądowało w może nie ciepłym ale suchym garażu na zimowanie. Ale na pewno będzie przy nim coś modzone, w planach silnik i zawieszenie.



 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-12-16, 18:37   

Maluch spokojnie czeka sobie na wiosnę, a ja pomału szukam i kompletuje nowe części.

Niedawno wpadły mi w ręce nowe migacze oraz tylne lampy, rzemieślicze ale ładnie wykonane i jeszcze w oryginalnym opakowaniu :D




A to zakup z tego tygodnia, flansze do podniesienia mocowania przednich wahaczy by Macioo, wykonanie pierwsza klasa, brakuje mi jeszcze tylko obniżonego zawieszenia :P

Ostatnio zmieniony przez Piter7391 2016-12-16, 22:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2723
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2016-12-16, 20:55   

Lampy naprawdę ładne
_________________

 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-02-16, 18:58   

Przez okres zimowy wpadło trochę fantów do mojego pomarańczowego bolidu :D





Z alusów 5szt. O.Z FSO, ATS Classic oraz Turbinki :twisted: z BMW e21 niestety brakuje mi jednego dekielka, do któregoś z zestawu wlecą oponki Fulda 145/70 R13 w bdb. stanie.



Z Włoch przyjechały do mnie alu miska, pokrywa zaworów i ramki giannini, regulowane alu osłony popychaczy, oraz lusterka Vitaloni Californian, a zegarek Abarth-a wpadł jako gratis :>









A tu rurka szczelinówka i nowe szklanki do mojego nowego silnika 8)



Niedługo wrzucę kolejne fotki i może zdam jakąś fotorelację z budowy nowego silnika ;)
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2723
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2017-02-16, 19:12   

Wszystko fajnie
Tylko jestem ciekaw jak te lusterka będą się komponować hmm
_________________

 
     
Rampula 
Weteran


Wiek: 37
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 116
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2017-02-16, 19:46   

Z ATSem będzie rewelacja :) to sa 6 calowe?
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-02-16, 19:56   

CZESIO1958 napisał/a:
Wszystko fajnie
Tylko jestem ciekaw jak te lusterka będą się komponować hmm


Zanim założę te lusterka to zdejmę kły ze zderzaków i założę ramki giannini, wtedy się to bardzo fajnie komponuje i wtedy cały maluch będzie się trzymał stylu, powiedzmy retro racer.

Rampula napisał/a:
Z ATSem będzie rewelacja :) to sa 6 calowe?


Tak 6 calowe, ale chyba na ten sezon założę turbinki, na które bardzo długo polowałem i udało się je zakupić w bardzo dobrej cenie.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-08-28, 16:10   

W końcu UP :P

Na początku sezonu auto prezentowało się tak,



Później zdjąłem kły ze zderzaków, zmieniłem mocowania tylnego na zderzaka na krótsze przednie by ładniej dolegał do auta, wpadły włoskie ramki i lusterka Vitaloni.







Zacząłem przygotowania do złożenia silnika 700,

Na pierwszy strzał poszła skrzynia biegów, nie wyjąca w bdb stanie, umyta i uszczelniona,
do tego kompletne sprzęgło LUK-a od CC700.






A tu składanie silnika, tłoki CC700, tulejowane cylindry, wał bis, wałek Świątek 385 ( teraz FT 20000), głowica po portingu i planie -2mm, przerobiony gaźnik, lżejsze koło zamachowe, sprzęgło CC, osłony w grafitowym metaliku.













Na nowym silniku zrobiłem już 600 km, jest już po wymianie oleju i nabija kolejne km, jeszcze go za mocno nie testowałem, bo chce go dobrze dotrzeć. w Październiku trafia na hamownie gdzie będzie sprawdzany na niebieskim i czerwonym nano.
Silnik super się zbiera i czuć naprawdę wielką różnicę, na mokrym na 1 i 2-gim biegu spokojnie zrywa przyczepność, bez potrzeby strzelania ze sprzęgła, na suchym asfalcie też nie jest źle ;) :P
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be



W planach nadal inne felgi które czekają na regeneracje i obniżenie zawieszenia, a z odleglejszych tematów, tripody i piaty bieg do skrzyni.
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-08-28, 16:33   

Nie myślałeś nad jakimś ostrzejszym wałkiem?
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2017-08-28, 17:38   

te gumy na lampach wyglądają paskudnie, jakby miał podbite oczy. Sprzęgło z cc 700 pasowało bez problemu ? Podobne trzeba podtoczyć trochę dzwon skrzyni żeby docisk nie haczył .
_________________
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-08-28, 17:42   

Grzes napisał/a:
Nie myślałeś nad jakimś ostrzejszym wałkiem?


Wyżej napisałem, jest wałek 385, innego mi nie trzeba jak na tą chwilę.

Majonez napisał/a:
te gumy na lampach wyglądają paskudnie, jakby miał podbite oczy. Sprzęgło z cc 700 pasowało bez problemu ? Podobne trzeba podtoczyć trochę dzwon skrzyni żeby docisk nie haczył .


Te ramki nie są gumowe a z plastiku, mi się podobają.
Sprzęgło od CC 700 pasuje bez przeróbek, na pewno trzeba podtaczać dzwon przy sprzęgle od CC 900, to jest P&P.
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-08-28, 20:12   

Piter7391 napisał/a:
Grzes napisał/a:
Nie myślałeś nad jakimś ostrzejszym wałkiem?


Wyżej napisałem, jest wałek 385, innego mi nie trzeba jak na tą chwilę.



To przeczytałem, tylko robiąc taki silnik ja bym się już pokusił może o coś lepszego. Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia :)
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-08-28, 20:41   

Apetyt narazie mam zaspokojony :P
Roznica miedzy seria a 700setka jest naprawde wielka i odczowalna, jest taki jaki chcialem, idzie ladnie z dolu, nie trzeba go wysoko krecic przez co jego zywotnosc jest wiekrza, mocniejsze walki od 385 juz beda typowo sportowe gdzie trzeba krecic silnik wysoko, moj ma mi sluzyc do normalnej jazdy, miasto-trasa a nie trasa ale na lawecie :P
Do typowego upalania mam plan zrobic sobie jakiegos swapa 1.1 z eleganta. :twisted:
 
     
romek 


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 660
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2017-08-28, 21:15   

A ja myslal ze tylko u nas kradli lampy :D
_________________
Były:

'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)

Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- )
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-08-29, 07:49   

romek napisał/a:
A ja myslal ze tylko u nas kradli lampy :D


We Wloszech podobno byl to jeszcze czesciej spotykany proceder xD

A tak naprawde sa to ramki spotykane w wersjach Giannini.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16