126p 1.1 SCC |
Autor |
Wiadomość |
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-01-27, 17:08
|
|
|
Musisz znalesc inna stacje |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
Gibon
Wiek: 33 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 196 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-28, 19:43
|
|
|
poduszke trzeba sobie zrobić jak chcesz taką |
_________________ 126fl 1242ccm |
|
|
|
|
BonusBB
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 22 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-01-31, 18:42
|
|
|
Witam czy wystarczy mi takie obspawanie boków [code]url=http://naforum.zapodaj.net/e84ecec34355.jpg.html][/url]/[code] |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem... |
|
|
|
|
Serec
Krzychu !!
Wiek: 33 Dołączył: 31 Sty 2013 Posty: 314 Skąd: Stary Dzików / RLU
|
|
|
|
|
BonusBB
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 22 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-01-31, 21:04
|
|
|
Blacha jest 4mm |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem... |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-01-31, 21:41
|
|
|
Wytrzyma bez problemu |
|
|
|
|
BonusBB
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 22 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-01-31, 22:40
|
|
|
Blache już wstawiłem, ale wolałem się upewnić przed włożeniem silnika, No to jutro wstawiam silnik a czy jest coś o czym powinienem wiedzieć przy włożeniu silnika? Co sobie zrobić przed żebym nie wyciągał później bezsensu |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem... |
|
|
|
|
Serec
Krzychu !!
Wiek: 33 Dołączył: 31 Sty 2013 Posty: 314 Skąd: Stary Dzików / RLU
|
Wysłany: 2016-02-01, 06:56
|
|
|
Jak 4 mm to bedzie dobrze.
Jak masz kanal to ja bym skrecil skrzynie z silnikiem i caly osprzet ktory jest od strony skrzyni, kable bym ulozyl w komorze na gotowo i wtedy montowal silnik zeby sie pozniej nie naciagac bez potrzeby. Zastrzaly jakies robiles przy nadkolach w komorze silnika?? |
_________________ Central 1.6 16V Turbo w trakcie budowy ...
http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?
Zapraszam! |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-02-01, 09:12
|
|
|
Pamiętaj też o względnym wypoziomowaniu silnika. Prawo/lewo to ogarniesz na fasolkach przy poduszkach skrzyni ale spawając mocowanie silnika ustawisz mu poziom przód/tył przez podwieszenie silnika na haltpasie lub śrubie rzymskiej chociażby do ucha od klapy. Grunt, żeby był przyczepiony do budy by ją obciążyć. Mała poziomiczka na dekiel zaworowy i obserwować oczko. |
|
|
|
|
BonusBB
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 22 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-02-01, 12:07
|
|
|
No właśnie to mialo byc kolejne pytanie jak go prosto zawiesić, Zastrzały? nie wiem które nigdzie nie znalazłem i nie wspawałem
|
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem... |
Ostatnio zmieniony przez BonusBB 2016-02-01, 12:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
BonusBB
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 22 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-02-01, 12:27
|
|
|
bo jak go skręcę ze skrzynia to przecież go nie obrócę? |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem... |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-02-01, 13:06
|
|
|
Flansza łącząca silnik ze skrzynią powinna być tak wykonana, żeby silnik sam z siebie patrząc na jego rozrząd był pochylony w prawo ale powierzchnia dekla zaworowego powinna trzymać poziom przy skrzyni prawidłowo dokręconej na poduszkach. Poziom przód/tył uzyskasz gdy silnik już przykręcony do skrzyni podwiesisz gdzieś do budy , byle byś miał możliwość podnoszenia lub opuszczania, np pasem transportowym. Jak już powiesisz i będzie poziom to wtedy dopiero szlifierka/spawarka i tworzysz z profili mocowanie. |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-02-01, 13:18
|
|
|
Zawsze możesz postawić podnośnik pod mise i sobie nim pomagać |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-02-01, 13:33
|
|
|
Tak ale podnośnik pod misą wprowadzi błąd w pomiarach, bo silnik nie będzie wisiał i obciążał budy, czyli dupa auta się podniesie. |
|
|
|
|
|