.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
126p 1.1 SCC
Autor Wiadomość
malan126 


Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 566
Skąd: tarnów
Wysłany: 2016-01-27, 17:08   

Musisz znalesc inna stacje :D
 
     
Defin 

Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 66
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-28, 08:34   

Podpowiedzcie my tylko co to są za poduszki do silnika żeby go tak podwiesić
http://www.budowaswapow.com/nas/rex/12.jpg
Takie coś chce zrobić tylko szukam poduszek i nie mogę nic znaleźć czy to jakaś przeróbka
http://www.budowaswapow.c...anale/rawa/rawa
 
     
Gibon 


Wiek: 33
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 196
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-01-28, 19:43   

poduszke trzeba sobie zrobić :) jak chcesz taką
_________________
126fl 1242ccm
 
 
     
BonusBB 

Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-01-31, 18:42   

Witam czy wystarczy mi takie obspawanie boków [code]url=http://naforum.zapodaj.net/e84ecec34355.jpg.html][/url]/[code]
_________________
Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...
 
 
     
Serec 
Krzychu !!


Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 314
Skąd: Stary Dzików / RLU
Wysłany: 2016-01-31, 19:40   

Jaka blache tam dales??
Mysle ze jesli grubosc odpowiednia to tak
_________________
Central 1.6 16V Turbo w trakcie budowy ...
http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?
Zapraszam!
 
     
BonusBB 

Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-01-31, 21:04   

Blacha jest 4mm
_________________
Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...
 
 
     
malan126 


Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 566
Skąd: tarnów
Wysłany: 2016-01-31, 21:41   

Wytrzyma bez problemu :)
 
     
BonusBB 

Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-01-31, 22:40   

Blache już wstawiłem, ale wolałem się upewnić przed włożeniem silnika, No to jutro wstawiam silnik :mrgreen: a czy jest coś o czym powinienem wiedzieć przy włożeniu silnika? Co sobie zrobić przed żebym nie wyciągał później bezsensu
_________________
Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...
 
 
     
Serec 
Krzychu !!


Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 314
Skąd: Stary Dzików / RLU
Wysłany: 2016-02-01, 06:56   

Jak 4 mm to bedzie dobrze.
Jak masz kanal to ja bym skrecil skrzynie z silnikiem i caly osprzet ktory jest od strony skrzyni, kable bym ulozyl w komorze na gotowo i wtedy montowal silnik zeby sie pozniej nie naciagac bez potrzeby. Zastrzaly jakies robiles przy nadkolach w komorze silnika??
_________________
Central 1.6 16V Turbo w trakcie budowy ...
http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?
Zapraszam!
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-02-01, 09:12   

Pamiętaj też o względnym wypoziomowaniu silnika. Prawo/lewo to ogarniesz na fasolkach przy poduszkach skrzyni ale spawając mocowanie silnika ustawisz mu poziom przód/tył przez podwieszenie silnika na haltpasie lub śrubie rzymskiej chociażby do ucha od klapy. Grunt, żeby był przyczepiony do budy by ją obciążyć. Mała poziomiczka na dekiel zaworowy i obserwować oczko.
 
 
     
BonusBB 

Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-02-01, 12:07   

No właśnie to mialo byc kolejne pytanie jak go prosto zawiesić, Zastrzały? nie wiem które nigdzie nie znalazłem i nie wspawałem

_________________
Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...
Ostatnio zmieniony przez BonusBB 2016-02-01, 12:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
BonusBB 

Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-02-01, 12:27   

bo jak go skręcę ze skrzynia to przecież go nie obrócę?
_________________
Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...
 
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-02-01, 13:06   

Flansza łącząca silnik ze skrzynią powinna być tak wykonana, żeby silnik sam z siebie patrząc na jego rozrząd był pochylony w prawo ale powierzchnia dekla zaworowego powinna trzymać poziom przy skrzyni prawidłowo dokręconej na poduszkach. Poziom przód/tył uzyskasz gdy silnik już przykręcony do skrzyni podwiesisz gdzieś do budy , byle byś miał możliwość podnoszenia lub opuszczania, np pasem transportowym. Jak już powiesisz i będzie poziom to wtedy dopiero szlifierka/spawarka i tworzysz z profili mocowanie.
 
 
     
malan126 


Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 566
Skąd: tarnów
Wysłany: 2016-02-01, 13:18   

Zawsze możesz postawić podnośnik pod mise i sobie nim pomagać
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-02-01, 13:33   

Tak ale podnośnik pod misą wprowadzi błąd w pomiarach, bo silnik nie będzie wisiał i obciążał budy, czyli dupa auta się podniesie.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16