126p 1.1 SCC |
Autor |
Wiadomość |
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-03, 20:39 126p 1.1 SCC
|
|
|
Witam czy ten komplet jest wart swojej ceny??
I pytanie 2 ile kosztuje rejestracja swapa i jaki wymogi trzeba spełnić |
|
|
|
|
Gibon
Wiek: 33 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 196 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-03, 20:51
|
|
|
rejestracja wygląda tak:
przegląd w okręgowej stacji kontroli pojazdów po zmianach konstrukcyjnych koszt 72zł (z tego co pamiętam) ewentualnie diagnosta może zażądać opinii rzeczoznawcy odnośnie przeróbki koszt ok 250zł do tego oczywiście trzeba doliczyć koszt wymiany dowodu rejestracyjnego cena ok 70zł |
_________________ 126fl 1242ccm |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-03, 21:25
|
|
|
A czyli nie ma tragedii bo naczytałem się na forum że to koszt 4-6 tys. trochę makabryczny. A co z ogłoszeniem opłaca się?? Czy o coś ewentualnie więcej mam się dowiedzeić o tym zestawie?? |
|
|
|
|
tomek458
Wiek: 25 Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 920 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 2016-01-03, 21:30
|
|
|
Ja nie widzę żadnego ogłoszenia. |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
zolwik
Dołączył: 05 Sie 2015 Posty: 1163 Skąd: Wejherowo/Gdynia
|
|
|
|
|
ATi
Moderator Bis 714
Wiek: 29 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1672 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2016-01-03, 21:57
|
|
|
zolwik, to różnie wygląda, kiedyś na pewno trzeba było mieć pokwitowanie, ale od czasu gdy silnik jest częścią wymienną niby nie trzeba. Zaś mi diagnosta powiedział, że potrzeba faktury/paragonu czy zwykłego potwierdzenia na kartce od sprzedawcy o legalności pochodzenia silnika.
Defin, 4-6 tysięcy to kosztuje zrobienie porządnej przekładki |
|
|
|
|
zolwik
Dołączył: 05 Sie 2015 Posty: 1163 Skąd: Wejherowo/Gdynia
|
Wysłany: 2016-01-03, 22:09
|
|
|
ATi napisał/a: | Zaś mi diagnosta powiedział, że potrzeba faktury/paragonu czy zwykłego potwierdzenia na kartce od sprzedawcy o legalności pochodzenia silnika. |
Oto mi chodziło |
_________________ Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396 |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-03, 22:09
|
|
|
Nie no cała przekładka rozumiem hamulce, zawias i itp. Zawieszenie już ogarnąłem układ hamulcowy cały w nowych częściach, przód jak na razie tarcze od CC, kierowniczy też cały new, ale wymieniam na nową maglownicę wszystko,blacha jak n 87` zdrowo , rozebrałem wszystko obejrzałem i jestem gotów na motor.Chce teraz założyć silnik zobaczyć jak to wyjdzie i dale ulepszać konstrukcję. |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-01-03, 22:18
|
|
|
Cena z ogłoszenia przesadzona.Kompletny motor można kupić na fanpejdżu za ~300zl,do tego dokupić belkę,flanszę i kilka drobiazgów,wtedy podstawowe elementy do montażu silnika w karoserii zamkną się w 1kPLN.Najlepiej kupić schrupane CC/SC i samemu wyszabrować motor z wiązką,hamulce itp,do tego część kasy zwróci się przy sprzedaży zbędnych części. |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-04, 09:19
|
|
|
A co mam zabrać z SC oprócz silnika, komputer, instalacje całą czy jakiś kawałek? |
|
|
|
|
Piotrek Oława
Piotrek Oława
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 507 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2016-01-04, 09:27
|
|
|
A może zadzwoń i negocjuj cenę. Za 800 już by można było to łyknąć. Próbuj. |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-01-04, 10:02
|
|
|
U mnie w rejonie przykładowo stoi kompletny motor za 350,nie widzę sensu przepłacać:
http://olx.pl/oferta/siln...html#77021accb4
Z jeźdzącego dawcy należy wyjąć:
Kompletny silnik
komputer z wiązką (kompletna spod maski)
Hamulce przód (jeśli w swoim już masz,to szybko znajdziesz na nie amatora)
Licznik,jeśli dawca to CCS
Teraz jest dobra pora na zakup pukniętego CC lub seja za parę groszy,bo często sprzedawcy nie opłaca się go naprawiać a można wynegocjować dobrą cenę za trupa,bo złom stoi bardzo kiepsko.
W każdym razie można kompletny motor,jak podałem w linku wyżej,dorwać wiązkę i kompa to żaden problem,kwestia stówy na jakiejś grupie fejsbukowej.Potem kupujesz flanszę od Sebcyca albo Żurawia,robisz/kupujesz belkę tylną a cała reszta to kwestia zakupów w motohurtowni i Castoramie Oczywiście dochodzi sporo rękodzieła,ale to chyba oczywiste w przypadku budowy SWAPa. |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-04, 11:49
|
|
|
A stacyjka nie jest potrzebna? Nie ma tam żadnych kodowanych kluczyków? A czy zegary od SC muszą być koniecznie, bo nie chce zmieniać wyglądu staruszka. |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-04, 11:58
|
|
|
Stacyjka zostaje, musisz tylko wywalić immobilizer od kompa, zegary z SC nie są potrzebne, chodziło o zegary z CCS jeśli byś miał, bo pasują bez przeróbek do malucha i jest obrotomierz, ale jeśli nie masz to nie musisz ich mieć. |
|
|
|
|
|