.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
126p 1.1 SCC
Autor Wiadomość
Defin 

Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 66
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-03, 20:39   126p 1.1 SCC

Witam czy ten komplet jest wart swojej ceny??
I pytanie 2 ile kosztuje rejestracja swapa i jaki wymogi trzeba spełnić
 
     
Gibon 


Wiek: 33
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 196
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-01-03, 20:51   

rejestracja wygląda tak:
przegląd w okręgowej stacji kontroli pojazdów po zmianach konstrukcyjnych koszt 72zł (z tego co pamiętam) ewentualnie diagnosta może zażądać opinii rzeczoznawcy odnośnie przeróbki koszt ok 250zł do tego oczywiście trzeba doliczyć koszt wymiany dowodu rejestracyjnego cena ok 70zł
_________________
126fl 1242ccm
 
 
     
Defin 

Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 66
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-03, 21:25   

A czyli nie ma tragedii bo naczytałem się na forum że to koszt 4-6 tys. trochę makabryczny. A co z ogłoszeniem opłaca się?? Czy o coś ewentualnie więcej mam się dowiedzeić o tym zestawie??
 
     
tomek458 


Wiek: 25
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 920
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 2016-01-03, 21:30   

Ja nie widzę żadnego ogłoszenia.
 
     
Defin 

Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 66
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-03, 21:47   

O sory
http://olx.pl/oferta/siln...D5-IDdjM89.html
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2016-01-03, 21:51   

Przy swap czasami nie potrzebny bedzie kwit na silnik(tak gdzies czytalem)
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-01-03, 21:57   

zolwik, to różnie wygląda, kiedyś na pewno trzeba było mieć pokwitowanie, ale od czasu gdy silnik jest częścią wymienną niby nie trzeba. Zaś mi diagnosta powiedział, że potrzeba faktury/paragonu czy zwykłego potwierdzenia na kartce od sprzedawcy o legalności pochodzenia silnika.

Defin, 4-6 tysięcy to kosztuje zrobienie porządnej przekładki ;)
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2016-01-03, 22:09   

ATi napisał/a:
Zaś mi diagnosta powiedział, że potrzeba faktury/paragonu czy zwykłego potwierdzenia na kartce od sprzedawcy o legalności pochodzenia silnika.

Oto mi chodziło
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Defin 

Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 66
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-03, 22:09   

Nie no cała przekładka rozumiem hamulce, zawias i itp. Zawieszenie już ogarnąłem układ hamulcowy cały w nowych częściach, przód jak na razie tarcze od CC, kierowniczy też cały new, ale wymieniam na nową maglownicę wszystko,blacha jak n 87` zdrowo , rozebrałem wszystko obejrzałem i jestem gotów na motor.Chce teraz założyć silnik zobaczyć jak to wyjdzie i dale ulepszać konstrukcję.
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-01-03, 22:18   

Cena z ogłoszenia przesadzona.Kompletny motor można kupić na fanpejdżu za ~300zl,do tego dokupić belkę,flanszę i kilka drobiazgów,wtedy podstawowe elementy do montażu silnika w karoserii zamkną się w 1kPLN.Najlepiej kupić schrupane CC/SC i samemu wyszabrować motor z wiązką,hamulce itp,do tego część kasy zwróci się przy sprzedaży zbędnych części.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Defin 

Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 66
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-04, 09:19   

A co mam zabrać z SC oprócz silnika, komputer, instalacje całą czy jakiś kawałek?
 
     
Piotrek Oława 
Piotrek Oława

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 507
Skąd: Oława
Wysłany: 2016-01-04, 09:27   

A może zadzwoń i negocjuj cenę. Za 800 już by można było to łyknąć. Próbuj.
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-01-04, 10:02   

U mnie w rejonie przykładowo stoi kompletny motor za 350,nie widzę sensu przepłacać:

http://olx.pl/oferta/siln...html#77021accb4


Z jeźdzącego dawcy należy wyjąć:

Kompletny silnik
komputer z wiązką (kompletna spod maski)
Hamulce przód (jeśli w swoim już masz,to szybko znajdziesz na nie amatora)
Licznik,jeśli dawca to CCS

Teraz jest dobra pora na zakup pukniętego CC lub seja za parę groszy,bo często sprzedawcy nie opłaca się go naprawiać a można wynegocjować dobrą cenę za trupa,bo złom stoi bardzo kiepsko.

W każdym razie można kompletny motor,jak podałem w linku wyżej,dorwać wiązkę i kompa to żaden problem,kwestia stówy na jakiejś grupie fejsbukowej.Potem kupujesz flanszę od Sebcyca albo Żurawia,robisz/kupujesz belkę tylną a cała reszta to kwestia zakupów w motohurtowni i Castoramie :) Oczywiście dochodzi sporo rękodzieła,ale to chyba oczywiste w przypadku budowy SWAPa.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Defin 

Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 66
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-04, 11:49   

A stacyjka nie jest potrzebna? Nie ma tam żadnych kodowanych kluczyków? A czy zegary od SC muszą być koniecznie, bo nie chce zmieniać wyglądu staruszka.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-04, 11:58   

Stacyjka zostaje, musisz tylko wywalić immobilizer od kompa, zegary z SC nie są potrzebne, chodziło o zegary z CCS jeśli byś miał, bo pasują bez przeróbek do malucha i jest obrotomierz, ale jeśli nie masz to nie musisz ich mieć.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16