126p 1.1 SCC |
Autor |
Wiadomość |
Gibon
Wiek: 33 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 196 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-16, 13:04
|
|
|
1.1 mpi to nie tylko pompa elektryczna ma o wiele bardziej złożoną elektrykę jak 1.1spi posiada między innymi 2 sondy lambda czyli musisz włożyć katalizator i wiele innych udziwnień związanych z normami emisji spalin |
_________________ 126fl 1242ccm |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-17, 12:38
|
|
|
A wiecie może gdzie i za ile można przerobić komputer od 1.1 spi żeby by bez immo? Najlepiej okolice Łodzi. |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-01-18, 09:23
|
|
|
Obstawiam, że taniej będzie kupić zestaw sterownik+kluczyk+antenka+moduł immo. |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-18, 15:30
|
|
|
Dziś znalazłem rozkodowanie kompa to wydatek w granicach 100-150zł.
Dobra jeszcze raz mam juz seja na oku tylko napiszcie mi co mam z niego wyjąć silnik, sprzęgło też czy jakieś czujniki, wszystko co mi będzie potrzebne. |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-01-18, 19:37
|
|
|
A po co rozkodowywać skoro masz całego sejaka. Bierzesz silnik z osprzętem(alternator, rozrusznik) wraz ze sprzęgłem, kolektor wydechowy z katalizatorem i 2ma sondami, i kawałek rury wydechowej(można z układu wydechowego powycinać kolanka, złącze elastyczne -przydadzą się do pospawania układu wydechowego). Silnik oczywiście ze wszystkimi czujnikami, weź też większość przewodów chłodzących, termowyłącznik z chłodnicy (o ile ta wersja ma takowy w chłodnicy), jeśli chce ci się bawić z zatapialną pompą paliwa możesz z baku wyciągnąć koszyk, z układu paliwowego weź wężyki z szybkozłączkami. No i elektryka. Wiązka silnikowa, czyli wszystkie kable które idą od sterownika na silnik. Jeśli nie chcesz zdejmować immo, wyciągnij wiązkę idącą od sterownika do kabiny, fakt jest tego sporo, bo część idzie do bezpieczników, część do licznika, ale jak nie potniesz tego i wyciągniesz w miarę w całości to potem sobie tylko zredukujesz kable do potrzebnego minimum. Przyda się kabelek idący do stacyjki zakończony plastikowym pierścieniem (to antenka) i nad pedałami jest białe pudełeczko immo-box, weź też kluczyk, stacyjka nie jest niezbędna. Pamiętaj też o grubych kablach alternator-rozrusznik , i tych co idą do alternatora wraz z bezpiecznikami za akumulatorem. Lepiej wziąć więcej i potem oddać na złom niż potem dokupywać pierdoły za krocie. |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-21, 21:50
|
|
|
A z czego zrobić mocowanie silnika.Tzn jakie silent bloki zastosować do mocowania silnika. |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-24, 13:58
|
|
|
Widzę że bez odpowiedzi.
Przywiozłem dziś silnik 1.0 od Uno
1. Czy belka z mocowaniem górnym takim jak u sebcyca nie będzie dawać dużych wibracji na budę, czy lepiej zastosować dolną belkę z dwiema poduszkami.
2. Jak zastosować tłumik od uno 1.0? Czy inny
|
|
|
|
|
Gibon
Wiek: 33 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 196 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-24, 16:54
|
|
|
to już ci odpowiem:
miałem rozwiązanie sebcyca i nawet u niego kupionąbeklę wibracje były dla mnie za duże
w tym rozwiązaniu jakie mam teraz czyli dwie poduszki po bokach jest ok: http://rezerwa126p.pl/for...=1.2+16v++speed |
_________________ 126fl 1242ccm |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-24, 17:49
|
|
|
Tak właśnie myślałem. A masz może więcej fotek bo widzę że tam u Ciebie to jakaś konkretna konstrukcja, silnik nie jest łapany w fabrycznym miejscu? |
|
|
|
|
Gibon
Wiek: 33 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 196 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-24, 19:01
|
|
|
ja zamocowałem no w inne miejsca z jednej strony pod śruby od pompy wspomagania z drugiej to za alternatorem były trzy otwory z gwintem więc je wykorzystałem... |
_________________ 126fl 1242ccm |
|
|
|
|
Serec
Krzychu !!
Wiek: 34 Dołączył: 31 Sty 2013 Posty: 314 Skąd: Stary Dzików / RLU
|
Wysłany: 2016-01-25, 07:32
|
|
|
cos takiego tez sie dobrze spisywalo. poduszki jak sie nie myle od poloneza
Tlumik zalezy od ciebie, mozesz dac srodkowy z uniacza, z 125p albo jakiegos kwasiaka. Zalezy czy chcesz aby ryczal czy byl cichy. musisz kombinowac |
_________________ Central 1.6 16V Turbo w trakcie budowy ...
http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?
Zapraszam! |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-25, 11:13
|
|
|
Tylko czy przy takich konstrukcjach nie trzeba przerabiać klapy silnika?
A tłumik końcowy od uno?? Chce cichy nie głośny. |
|
|
|
|
Krychoo
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 125 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-01-25, 17:12
|
|
|
Polecam tłumiki od motocykli ja mam od kawasaki ZXR 1200 cichutki z nierdzewki za 50zł |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:30
|
|
|
Defin, mam wrażenie że nie masz podstawowej wiedzy na temat budowy swapa ale może mi sie wydawać Jesli widzi ci sie takie rozwiązanie to robisz to tak żeby ci sie klapa zamknęła.Musisz sam ogarniac niektóre i przede wszystkim szukać informacji bo takich swapów było i jest pierdylion zrobione |
|
|
|
|
Defin
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 66 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-27, 07:01
|
|
|
Cos tam Roche wiem. Najgorsze ze bylem na stacji okręgowe bo tylko ona może robic przeglądy swapow i żeby przeszedł przegląd i zmiany konstrukcyjne musze miec paragon bądź fakturę z oświadczeniem warsztatu ze zmiany dokonano zgodnie z prawem do tego musi być waga pojazdu i informacje o silniku podstawowe,czyli pojemność moc itp. |
|
|
|
|
|