.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Caro 1.6GLE Wonska milicja :D
Autor Wiadomość
Malina 
Kubański eseista


Wiek: 27
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 322
Skąd: Stargard
Wysłany: 2015-09-27, 18:30   Caro 1.6GLE Wonska milicja :D

Siemanko :)
21 czerwca 2015 Zanabyłem nareszcie poldolota czekałem trochę na niego i wkoncu jest.
Szybki opis 1993r gaz MR91 (zegary jak w borku,2 nawiewy w desce) :D Troszke korozji troszke rysek, ale ogólnie jest elegancki jak za taki hajs. 1100zł. Przegląd do przyszłego roku, ubezpieczenie do początku następnego.
Do auta dostałem w ciul części które na pewno się przydadzą. Pół pokoju nimi zawaliłem :P
Po polda gnałem ok.200km w jedną strone, trase powrotną zrobił bez zająknięcia, tylko pod domem stwierdził że mnie nie lubi i mi się posikał na glebe. :D
Cytując "wszystko stuka wszystko puka nic nie działa auto jeździ" (żeby nie było tak naprawde nic nie stuka ;-) )
Kończąc tym eleganckim cytatem
WONSKY JAK TY MIE ZAIMPONOWAŁEŚ W TEJ CHWILI!

Poldek w wakacje obleciał nad morze, był na miejscowych spotach i mimo pewnych problemów zawsze do domu wrócił :D
Ze zrobionych rzeczy do dzisiaj to :
uszczelniacze silnika przód tył, rozrząd, filtr gazu, paliwa, przewody paliwowe, polerka, regulacja zaworów+nowa uszczelka pod pokrywe, nowe świece,regeneracja parownika itp. Zostało jeszcze troche do roboty.
Pytanie, poldek po wymianie swiec po tygodniu dwóch wrócił znowu do strzelania na gazie przy odpuszczeniu pedału gazu, zaczęły falować wolne itd. Wymiana kopułki palca i kabli powinna pomóc czy sprawdzić też ustawienie zapłonu?Bo nie wiem co najpierw wymieniać a co odstawić w czasie na potem. Za wszelkie podpowiedzi z góry dzięki.






 
     
Jareg 
Admin
Sherlock Holmes


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 1167
Skąd: Kraków/Krzeszowice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-09-27, 22:11   

Całkiem fajne caro, za takie pieniądze sam bym kupił ;)
Ładnie wygląda w granacie, zrobiłbym z niego replike nieoznakowanego radiowozu :D
_________________
:arrow: 126p ST '80
:arrow: 126 Bis '91
:arrow: FSM Cinquecento '91
:arrow: Škoda Forman LS '93
:arrow: Škoda Fabia 1.4 16v '06
:arrow: Peugeot 205 GRD '91

:luj: K U P I Ę :luj: B O S M A L A :luj:
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2015-09-28, 10:23   

A na benzynie jest ok? Zacznij od tego żeby na benzynie chodził idealnie :) Potem reguluj LPG.
Fajne autko, 93 a jeszcze wąski ;)
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-09-28, 11:31   

Kocham tą naklejkę "Caro" na tylnym słupku :oops:
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
Aron 

Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2470
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-09-28, 20:38   

Kurde, jakoś strasznie mi się podobają Caro w tym granatowym kolorze. Kupuj koguta kładzionego na dach :E
_________________
Pasja 126p
 
     
MichauSZ 
fuck this shit


Wiek: 28
Dołączył: 11 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2015-09-28, 22:06   

A ja czekam na nie nudnego swapa 8)
_________________
Polonez caro U.S ARMY
W oczekiwaniu na 126pe...
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2015-09-28, 22:13   

Lubie strasznie wąskie caro,sam nie wiem czemu... ten egzemplarz na prawdę mi się podoba. I do tego białe felgi,czyli coś, co kocham 8)
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Malina 
Kubański eseista


Wiek: 27
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 322
Skąd: Stargard
Wysłany: 2015-09-28, 22:20   

Na benzynie jest lepiej ale objawy szarpania występują. Obadałem kable i one na pewno mają wpływ na to bo jeden luźny, naprawiany. Także kable w pierwszej kolejności do wymiany.
A dopytam jeszcze czy wpływ na różne takie objawy może mieć ten zaworek (elektrodysza?) w gaźniku? Idzie do niej kabelek z bezpiecznikiem.
 
     
duzy_lolo 


Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 541
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-09-28, 22:34   

na zepsutej elektrodyszy, nie miałbyś w ogóle wolnych obrotów na beznynie. chyba, że nie jest na amen zepsuta i czasem działa.
moim zdaniem, masz gdzieś nieszczelność w dolocie.
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2015-09-28, 22:38   

Kiedyś oglądałem jakiś film z lat 90, gdzie jakiś policjant jeździł właśnie takim poldem w tym kolorze, jak byłem mały, policja u mnie też miała identycznego. Ale ogólnie to fajny poldek, tylko te białe felgi mi nie leżą.
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2015-09-28, 23:03   

Malina, zrób z tą elektrodyszą to co z maluchowską - czyli wywal ten drucik - wtedy jedną możliwą usterkę wyeliminujesz :)
 
     
Malina 
Kubański eseista


Wiek: 27
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 322
Skąd: Stargard
Wysłany: 2015-09-28, 23:05   

duzy_lolo napisał/a:
na zepsutej elektrodyszy, nie miałbyś w ogóle wolnych obrotów na beznynie. chyba, że nie jest na amen zepsuta i czasem działa.
moim zdaniem, masz gdzieś nieszczelność w dolocie.

Było tak dopóki nie wyczyściłem bezpiecznika, na ssaniu okej, wyłączyłem ssanie obroty 500-300 i auto padało. Teraz jest tak że raz ma 1000 raz 1100 falują oczywiście a raz falują przy 800 aż kontrolka od oleju sie zapala. Dobry cynk, lukne też tam. :)
Adi. napisał/a:
Ale ogólnie to fajny poldek, tylko te białe felgi mi nie leżą.

Mi też jak musze je myć :lol: Jak go kupiłem to miał takie syfiaste fele w kolorze sraczki malowane pędzlem, wyglądał na nich jak ulep a że nie chciałem czarnych ani żadnych smerfnych to padło na biały. ;)
Michu napisał/a:
Malina, zrób z tą elektrodyszą to co z maluchowską - czyli wywal ten drucik - wtedy jedną możliwą usterkę wyeliminujesz :)

Daje w ogóle coś ta elektrodysza?

UP, dzisiaj pojeździłem na benzynie, jak pier^%olnął w wydech to mało mi ludzie nie powskakiwali pod auto... spróbuje wymienić cewke i palec na próbe bo znalazłem w lepszym stanie i zobacze czy to coś poprawiło.
 
     
Malina 
Kubański eseista


Wiek: 27
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 322
Skąd: Stargard
Wysłany: 2015-09-30, 14:56   

Sprawa moim zdaniem w 90% wyjaśniona, aparat zapłonowy ma luzy na boki, palec wyrobił sobie rowek w kopułce. Teraz pytanie szukać używki czy zrobić coś z tym ? Bo kurcze 200zł na nowy aparat nie mam... :/
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2015-09-30, 17:00   

Mnie nowy kosztował 280PLN.Miałem na stole 3 używki,na każdej chodził jak chciał.Dopiero nówka rozwiązała problem.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Malina 
Kubański eseista


Wiek: 27
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 322
Skąd: Stargard
Wysłany: 2015-10-07, 16:10   

Dzięki bardzo Panowie za podpowiedzi. Kupiłem używke aparat zapłonowy, okazał się w całkiem przyzwoitym stanie+ do tego kable kopułka i palec w bdb stanie. Po założeniu nowego aparatu było lepiej ale dalej falował świrował itd.
Dzisiaj wyczyściłem świece, poprawiłem mocowania kabli, dalej to samo. Zacząłem podmieniać moduły, nic. W końcu po wszystkich próbach zmieniłem położenie wałka aparatu i ustawiłem zapłon od nowa=lepiej ale nie dobrze. Ostatni strzał elektrodysza (Dzięki Michu!) Zaczynam odkręcać a ona niedokręcona :lol: sprawdzam pod aku czy działa i oczywiście działała raz na 10 przypadków lub w ogóle. No to ciach łepek :) i składanko.
Podsumowując po tych magicznych operacjach poldek wrócił do normy, w końcu można jeździć na każdych obrotach i w końcu nie szarpie :mrgreen: . Zostało tylko w wolnej chwili ustawić wszystko już idealnie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16