.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
WSK 125 M06B3 1983r.
Autor Wiadomość
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-01-06, 22:36   

norek, akumulator będzie zwykły. Zapłon nieustawiony, bo jej jeszcze nie odpaliłem.
zolwik, wymiana akumulatora i żarówek w wuesce to żadna przeróbka. Wyjąć stare i wstawić nowe.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
azbest 

Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 192
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-01-07, 08:59   

Ja do SHL wstawiałem taki zapłon od Saviera i nie musiałem podpinać aku.
Tak podpytuję od kogo jest ten zapłon bo jestem ciekaw opinii. Ten od Saviera jest OK, ale podstawa jest zrobiona z jakiego s gównolitu i boję się w nim robić cokolwiek żeby gwinty mi się nie pozrywały.
_________________
polish man in 126el
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-01-07, 17:01   

azbest napisał/a:
Ja do SHL wstawiałem taki zapłon od Saviera i nie musiałem podpinać aku.
Tak podpytuję od kogo jest ten zapłon bo jestem ciekaw opinii. Ten od Saviera jest OK, ale podstawa jest zrobiona z jakiego s gównolitu i boję się w nim robić cokolwiek żeby gwinty mi się nie pozrywały.

Bo masz starszą wersję tego zaplonu, teraz sa chyba trójfazowe i wszystko idzie na łaowanie aq. Czy savier czy audio to jest to dobra robota i nie ma z nimi problemu do 175 tez polecam zaplon na tym kole zamachowym a nie CDI na wirniku z royala, ktore jest troche awaryjne.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-01-30, 20:00   

No to tak:
jakiś czas temu próbowaliśmy ją odpalić. Odpaliła, zgasiliśmy ją i po tym straciła iskrę. Zaczęliśmy sprawdzać instalację jeszcze raz i zauważyliśmy, że stacyjka działa na odwrót. Światła zapalały się po wyjęciu kluczyka, a gasły po włożeniu :E
Rozpoczęły się poszukiwania co jest źle no i wszystkie kable były dobrze. Po kilku godzinach i gdy zaczęliśmy już wątpić Tata przyłożył miernik do silnika i okazało się, że nie ma masy. Silnik na trzech śrubach, łańcuchu, linkach i kablach i nie ma masy :E
Masa zrobiona, ale dalej nie ma iskry. Tata skontaktował się ze sprzedawcą, który kazał pomierzyć opory na elementach zapłonu i okazało się, że spalił się moduł.
Dzisiaj dostaliśmy moduł, podłączyliśmy go, zrobiliśmy dodatkową masę silnika na kablu i już wszystko chodzi. Światła na 12V w porównaniu ze starymi to niebo a ziemia. Silnik lepiej wkręca się na obroty. No ale na razie nie ma co chwalić, na wiosnę trzeba się przejechać :D
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2723
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-01-30, 20:22   

Szerokości 😎
_________________

 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-01-30, 21:06   

CZESIO1958, dzięki, przyda się :)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16