.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
OBR FSO Cianowice!
Autor Wiadomość
dizzyx 


Wiek: 35
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 617
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-06-24, 19:39   

Anzel, fajny jest, ale nie lubię fałwe :E

Anzel, a Ty teraz szykujesz sobie osobne auto na każdy dzień tygodnia? Czy "w 2016 będę jeździł 52 samochodami"? :D
_________________
Zapraszam do Garażu Dziadka
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2016-06-24, 22:50   

dizzyx, 50 aut Anzela :E
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-06-25, 00:48   

Hamownia prawdę powie.
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-06-25, 06:26   

danielewicz napisał/a:
Hamownia prawdę powie.


Nie zamierzam go hamować,bo do niczego nie jest mi to potrzebne :) Mam jakieś porównanie z innymi samochodami i to do jazdy mi wystarcza,ale oczywiście dobrze byłoby mieć kwit i spokój sumienia,ile dokładnie autko ma teraz mocy.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Playzer 


Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 252
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-06-26, 21:23   

Anzel w czym miałeś problem na podkręceniu boostu na tym T3? Nie wystarczy tylko skręcić dźwigni od gruszki? Tą samą suszarkę mam w Volvo :P
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-06-27, 05:47   

Playzer napisał/a:
Anzel w czym miałeś problem na podkręceniu boostu na tym T3? Nie wystarczy tylko skręcić dźwigni od gruszki? Tą samą suszarkę mam w Volvo :P


Nie mam klasycznego WG ze sztangą,umiejscowiony jest w kolektorze ssącym.Normalnie wystarczy popuścić kontrę i imbusem podciągnąć patyk,żeby zawór otwierał się później,tutaj jedyną opcją było MBC,a co za tym idzie - zakup zegara,żeby wysterować boost na bezpiecznym poziomie :)
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Playzer 


Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 252
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-06-27, 10:23   

No to niby oznaczenie turbo mamy to samo jednak turbiny się różnią :P U mnie jest wszystko klasycznie ;)
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-06-27, 11:41   

Wynika to pewnie z konstrukcji silnika,w Golfie nie ma wiele miejsca i pewnie dlatego zrezygnowano z osobnego zaworu upustowego.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-07-08, 16:13   

Raz w miesiącu pasuje kupić jakiegoś Poloneza :E

_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2016-07-08, 16:16   

Będziesz go jakoś poważnie robił czy na pojeżdżenie? ;)
_________________
Nie musi być szybko, najważniejsze żeby było niewygodnie.
Był: Z(Ł)OMO `88
Jest:Waldemar Wielki `88, Skoda Favorit `91 Marmolada
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-07-08, 16:34   

Kapitalka blacharska z zewnątrz.Cały dół,łącznie z progami wewnętrznymi jest zdrowy,wystarczy czyszczenie i nowa konserwacja.Mechanika też jest bez większego zarzutu,także wystarczy ogarnięty blacharz i niedrogi lakiernik.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Daniel22 
Moderator


Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pokój Administracji
Wysłany: 2016-07-08, 17:05   

Mam nadzieję, że mu nie zrobisz przy okazji dziury w dachu, czy nie wsadzisz zbyt wielkich kół, pasujących jak świni siodło :E To polonez Jula?
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-07-08, 17:46   

Daniel22 napisał/a:
Mam nadzieję, że mu nie zrobisz przy okazji dziury w dachu, czy nie wsadzisz zbyt wielkich kół, pasujących jak świni siodło :E To polonez Jula?


Na szczęście nie jest to 1994,któremu można zaaplikować tył i przód od Akwary,możesz spać spokojnie 8) Tak,to był Polonez Julka.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Daniel22 
Moderator


Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pokój Administracji
Wysłany: 2016-07-08, 18:24   

Anzel napisał/a:
Daniel22 napisał/a:
Mam nadzieję, że mu nie zrobisz przy okazji dziury w dachu, czy nie wsadzisz zbyt wielkich kół, pasujących jak świni siodło :E To polonez Jula?


Na szczęście nie jest to 1994,któremu można zaaplikować tył i przód od Akwary,możesz spać spokojnie 8) Tak,to był Polonez Julka.


Zawsze możesz go przerobić na akwarium, wcale nie bronię :E To ładnie go Julo dojechał przez te parę lat, jak ja go chciałem kupić wyglądał już jak gruz, ale miał ładniejsze drzwi :P Ciekawie się zmienił:

Ostatnio zmieniony przez Daniel22 2016-07-09, 09:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-07-08, 20:10   

Co najlepsze,to auto jest zdrowe spodem - obadałem je na miejscu i potem u siebie na kanale,progi,podłużnice i podłoga są w jednym kawałku i ani myślą się rozsypać.Z zewnątrz każde drzwi,maska przednia i słupki są biedne,ale mam wszystkie części potrzebne do wymiany.Dokupię tylko tylne reperaturki błotników i odstawię auto do blacharza.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16