OBR FSO Cianowice! |
Autor |
Wiadomość |
dizzyx
Wiek: 35 Dołączył: 04 Kwi 2015 Posty: 617 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2016-06-24, 19:39
|
|
|
Anzel, fajny jest, ale nie lubię fałwe
Anzel, a Ty teraz szykujesz sobie osobne auto na każdy dzień tygodnia? Czy "w 2016 będę jeździł 52 samochodami"? |
_________________ Zapraszam do Garażu Dziadka |
|
|
|
|
Rocky
Wiek: 27 Dołączył: 28 Lip 2012 Posty: 1056 Skąd: TST
|
Wysłany: 2016-06-24, 22:50
|
|
|
dizzyx, 50 aut Anzela |
_________________ Rocky Garage(Facebook) Zapraszam
Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"
Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta |
|
|
|
|
danielewicz
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 597 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-06-25, 00:48
|
|
|
Hamownia prawdę powie. |
_________________ Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Fiat 126p 1979 |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-06-25, 06:26
|
|
|
danielewicz napisał/a: | Hamownia prawdę powie. |
Nie zamierzam go hamować,bo do niczego nie jest mi to potrzebne Mam jakieś porównanie z innymi samochodami i to do jazdy mi wystarcza,ale oczywiście dobrze byłoby mieć kwit i spokój sumienia,ile dokładnie autko ma teraz mocy. |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Playzer
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 252 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2016-06-26, 21:23
|
|
|
Anzel w czym miałeś problem na podkręceniu boostu na tym T3? Nie wystarczy tylko skręcić dźwigni od gruszki? Tą samą suszarkę mam w Volvo |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-06-27, 05:47
|
|
|
Playzer napisał/a: | Anzel w czym miałeś problem na podkręceniu boostu na tym T3? Nie wystarczy tylko skręcić dźwigni od gruszki? Tą samą suszarkę mam w Volvo |
Nie mam klasycznego WG ze sztangą,umiejscowiony jest w kolektorze ssącym.Normalnie wystarczy popuścić kontrę i imbusem podciągnąć patyk,żeby zawór otwierał się później,tutaj jedyną opcją było MBC,a co za tym idzie - zakup zegara,żeby wysterować boost na bezpiecznym poziomie |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Playzer
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 252 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2016-06-27, 10:23
|
|
|
No to niby oznaczenie turbo mamy to samo jednak turbiny się różnią U mnie jest wszystko klasycznie |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-06-27, 11:41
|
|
|
Wynika to pewnie z konstrukcji silnika,w Golfie nie ma wiele miejsca i pewnie dlatego zrezygnowano z osobnego zaworu upustowego. |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-07-08, 16:13
|
|
|
Raz w miesiącu pasuje kupić jakiegoś Poloneza
|
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Kubica
ziomy rezerwy Carus kierownicy
Wiek: 30 Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 556 Skąd: Puławy/Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-08, 16:16
|
|
|
Będziesz go jakoś poważnie robił czy na pojeżdżenie? |
_________________ Nie musi być szybko, najważniejsze żeby było niewygodnie.
Był: Z(Ł)OMO `88
Jest:Waldemar Wielki `88, Skoda Favorit `91 Marmolada |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-07-08, 16:34
|
|
|
Kapitalka blacharska z zewnątrz.Cały dół,łącznie z progami wewnętrznymi jest zdrowy,wystarczy czyszczenie i nowa konserwacja.Mechanika też jest bez większego zarzutu,także wystarczy ogarnięty blacharz i niedrogi lakiernik. |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Daniel22
Moderator
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pokój Administracji
|
Wysłany: 2016-07-08, 17:05
|
|
|
Mam nadzieję, że mu nie zrobisz przy okazji dziury w dachu, czy nie wsadzisz zbyt wielkich kół, pasujących jak świni siodło To polonez Jula? |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-07-08, 17:46
|
|
|
Daniel22 napisał/a: | Mam nadzieję, że mu nie zrobisz przy okazji dziury w dachu, czy nie wsadzisz zbyt wielkich kół, pasujących jak świni siodło To polonez Jula? |
Na szczęście nie jest to 1994,któremu można zaaplikować tył i przód od Akwary,możesz spać spokojnie Tak,to był Polonez Julka. |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Daniel22
Moderator
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pokój Administracji
|
Wysłany: 2016-07-08, 18:24
|
|
|
Anzel napisał/a: | Daniel22 napisał/a: | Mam nadzieję, że mu nie zrobisz przy okazji dziury w dachu, czy nie wsadzisz zbyt wielkich kół, pasujących jak świni siodło To polonez Jula? |
Na szczęście nie jest to 1994,któremu można zaaplikować tył i przód od Akwary,możesz spać spokojnie Tak,to był Polonez Julka. |
Zawsze możesz go przerobić na akwarium, wcale nie bronię To ładnie go Julo dojechał przez te parę lat, jak ja go chciałem kupić wyglądał już jak gruz, ale miał ładniejsze drzwi Ciekawie się zmienił:
|
Ostatnio zmieniony przez Daniel22 2016-07-09, 09:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-07-08, 20:10
|
|
|
Co najlepsze,to auto jest zdrowe spodem - obadałem je na miejscu i potem u siebie na kanale,progi,podłużnice i podłoga są w jednym kawałku i ani myślą się rozsypać.Z zewnątrz każde drzwi,maska przednia i słupki są biedne,ale mam wszystkie części potrzebne do wymiany.Dokupię tylko tylne reperaturki błotników i odstawię auto do blacharza. |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
|