1991 FSO Polonez Caro 1.5 GLE L80 |
Autor |
Wiadomość |
Michu
Moderator
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 3850 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2016-03-22, 09:45
|
|
|
Podobno zwiększa elastyczność na niskich obrotach
Ssący też wymień, bo ten kwadratowy to się nadaje jako doniczka |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-03-23, 06:50
|
|
|
Michu napisał/a: | Podobno zwiększa elastyczność na niskich obrotach |
To suchy fakt,bo pozytywny efekt odczujemy w każdym aucie po zmianie wydechowego na 4-2-1.Sam nie jeździłem na gsi-ku,ale miałem kilka aut po modzie z 4-1 na 4-2-1 i dodając do tego jakiś porting glowicy czy inne dłubanie,efekt był zaskakujący.W seju-rajdówce,po zmianie kolektora i odblokowaniu przepustnicy,zrobiło się 79 -> 83KM |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-03-23, 17:53
|
|
|
Aha, czyli mogę w sumie bez obaw założyć ten kolektor No ssącego z Kanta szukam, szukam... |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-03-24, 20:09
|
|
|
Kolektor od GSi już siedzi, wszystko pasowało |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
Mateusz23maw
Ziomy rezerwy
Wiek: 33 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 3102 Skąd: Zamość [LZ 10846]
|
Wysłany: 2016-03-24, 23:48
|
|
|
Czuć jakąś różnicę czy jeszcze nie testowany? |
_________________
|
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-03-25, 10:50
|
|
|
Jeszcze nie testowany, ale dzisiaj wieczorem, ewentualnie jutro rano powinienem już śmigać. W przyszłym tygodniu prawdopodobnie wjeżdża też podtlenek LPG. Na liście życzeń pozostaje już tylko kolektor ssący i tłumik końcowy ze 125p. |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
Depsu95
nowy :D
Wiek: 28 Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 530 Skąd: Piotrków Tryb
|
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-03-26, 08:45
|
|
|
No więc pojeździłem chwilkę. I faktycznie, dzięki zastosowaniu kolektora od GSi czuć, że od dołu idzie delikatnie lepiej. Nie jest to wbicie w fotel, ale lekka poprawa elastyczności jest odczuwalna. Wywalenie środkowego tłumika i zastąpienie go rurą i zamontowanie na końcu fifki ze 125p powinno pewnie jeszcze nieco polepszyć sytuację Mam nadzieję, że jak najszybciej zbiorę potrzebne części |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
Hanss
Jo je stela
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 750 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-03-26, 10:26
|
|
|
Chyba mam ssący od 125p. |
_________________ Ja wohl herr general !
|
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-03-26, 17:09
|
|
|
Ooooooo Poszukaj jak możesz, to dobijemy targu |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
Młody
Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 160 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2016-03-28, 00:02
|
|
|
jak masz wydechowy z gsi, to wsadz sonde i instaluj II gen z krokowcem , bedzie sam sobie dawkę sterował |
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-04-17, 08:33
|
|
|
Od soboty oficjalnie z podtlenkiem
|
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-04-17, 11:44
|
|
|
Parownik dobrze schowany |
|
|
|
|
Michu
Moderator
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 3850 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2016-04-17, 12:09
|
|
|
No i bardzo dobrze że LPG Poczułeś większą elastyczność? |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-04-17, 12:21
|
|
|
Michu napisał/a: | No i bardzo dobrze że LPG Poczułeś większą elastyczność? |
Na pewno,szlauf do gazu jest bardziej elastyczny i ręka przy wyciąganiu portfela mniej sztywna |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
|