.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
1991 FSO Polonez Caro 1.5 GLE L80
Autor Wiadomość
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2016-03-22, 09:45   

Podobno zwiększa elastyczność na niskich obrotach ;)
Ssący też wymień, bo ten kwadratowy to się nadaje jako doniczka :facepalm:
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-03-23, 06:50   

Michu napisał/a:
Podobno zwiększa elastyczność na niskich obrotach



To suchy fakt,bo pozytywny efekt odczujemy w każdym aucie po zmianie wydechowego na 4-2-1.Sam nie jeździłem na gsi-ku,ale miałem kilka aut po modzie z 4-1 na 4-2-1 i dodając do tego jakiś porting glowicy czy inne dłubanie,efekt był zaskakujący.W seju-rajdówce,po zmianie kolektora i odblokowaniu przepustnicy,zrobiło się 79 -> 83KM :)
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Aron 

Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2470
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2016-03-23, 17:53   

Aha, czyli mogę w sumie bez obaw założyć ten kolektor :D No ssącego z Kanta szukam, szukam...
_________________
Pasja 126p
 
     
Aron 

Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2470
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2016-03-24, 20:09   

Kolektor od GSi już siedzi, wszystko pasowało ;)
_________________
Pasja 126p
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2016-03-24, 23:48   

Czuć jakąś różnicę czy jeszcze nie testowany?
_________________
 
 
     
Aron 

Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2470
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2016-03-25, 10:50   

Jeszcze nie testowany, ale dzisiaj wieczorem, ewentualnie jutro rano powinienem już śmigać. W przyszłym tygodniu prawdopodobnie wjeżdża też podtlenek LPG. Na liście życzeń pozostaje już tylko kolektor ssący i tłumik końcowy ze 125p.
_________________
Pasja 126p
 
     
Depsu95 
nowy :D


Wiek: 28
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 530
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2016-03-25, 12:09   

mając lpg jezdzisz praktycznie za darmo :D
_________________
Maluch :
http://rezerwa126p.pl/for...p=416866#416866

Mazda :
http://rezerwa126p.pl/for...p=421680#421680

Mercedes :
http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0

 
 
     
Aron 

Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2470
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2016-03-26, 08:45   

No więc pojeździłem chwilkę. I faktycznie, dzięki zastosowaniu kolektora od GSi czuć, że od dołu idzie delikatnie lepiej. Nie jest to wbicie w fotel, ale lekka poprawa elastyczności jest odczuwalna. Wywalenie środkowego tłumika i zastąpienie go rurą i zamontowanie na końcu fifki ze 125p powinno pewnie jeszcze nieco polepszyć sytuację :> Mam nadzieję, że jak najszybciej zbiorę potrzebne części :E
_________________
Pasja 126p
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 750
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-03-26, 10:26   

Chyba mam ssący od 125p.
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Aron 

Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2470
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2016-03-26, 17:09   

Ooooooo :mrgreen: Poszukaj jak możesz, to dobijemy targu :>
_________________
Pasja 126p
 
     
Młody 


Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 160
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-28, 00:02   

jak masz wydechowy z gsi, to wsadz sonde i instaluj II gen z krokowcem , bedzie sam sobie dawkę sterował :)
 
     
Aron 

Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2470
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2016-04-17, 08:33   

Od soboty oficjalnie z podtlenkiem :)
_________________
Pasja 126p
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-04-17, 11:44   

Parownik dobrze schowany :D
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2016-04-17, 12:09   

No i bardzo dobrze że LPG :) Poczułeś większą elastyczność?
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-04-17, 12:21   

Michu napisał/a:
No i bardzo dobrze że LPG :) Poczułeś większą elastyczność?



Na pewno,szlauf do gazu jest bardziej elastyczny i ręka przy wyciąganiu portfela mniej sztywna :mrgreen:
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 16