Przesunięty przez: Michu 2012-05-06, 18:48 |
Polonez Caro Plus 1.4 GTi 16V multipoint injection |
Autor |
Wiadomość |
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-10-20, 18:29 Polonez Caro Plus 1.4 GTi 16V multipoint injection
|
|
|
Auto kupiłem jako przemieszczacz, niemniej jednak postaram się, by był to indywidualny przemieszczacz
Nie jest to igła, ale nie jest to też trup.
Kilka suchych faktów:
Polonez Caro Plus 1.4 GTi 16V multipoint injection
data produkcji 12.1997
przebieg na chwilę obecną 121 tys. km.
SILNIK
- zdjęta blokada przepustnicy
ZAWIESZENIE
- obniżone, zniknęły 2 zwoje i odboje
- "13 alufelgi FSO Gamma
NADWOZIE
- na razie seryjne plusowskie, ale wszystko w swoim czasie...
WNĘTRZE
- fotele i kanapa Inter Groclin Standard w bordowe krzaczki
- bursztynowa gałka zmiany biegów
CAR AUDIO
- jednostka sterująca Pioneer DEH-4000UB mp3/usb
PLANY
- gruuube
W niedługim czasie udało się nabyć na zaprzyjaźnionym złomie w bardzo atrakcyjnej gałkę zmiany biegów z Żuka oraz komplet IG Standard w bordowe krzaczki
Nie będę pisać o planach żeby nie zapeszyć. Niemniej jednak w moim odczuciu będzie ciekawie, o ile uda się wszystko po trochu skompletować i wykonać
Najbliższe plany przed zimą to wykonanie kilku zaprawek oraz konserwacja pojazdu.
Post będzie aktualizowany na zasadzie dziennika, każda nowość zostanie dodana w pierwszym poście.
02.10.2010
Taki tam mały detal, ale zawsze :wink:
16.10.2010
Zrobiłem zaprawki
oraz pomogłem ziomkowi przywieźć WueSKę, ponieważ on pomógł mi przy zaprawkach
|
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
zdzich
Wiek: 27 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 208 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-10-20, 18:47
|
|
|
Bardzo ładny plus. A silnik 1.4 to moje marzenie. Podobają mi się w nim fotele i alu. |
_________________ -po co ci takie niskie auto??
- bo mam ku... lęk wysokości:) |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-10-20, 18:52
|
|
|
hehe poldorover,jak chodzi silnik,to idzie tym zdrowo pozapierdalać |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-10-20, 18:55
|
|
|
Dokładnie tak jak mówisz bananie, nie jeden cycek w zachodnim toczydle na mieście się zdziwił poza tym przy normalnej jeździe jest naprawdę bardzo ekonomiczny i pali tyle co nic. A nie chcę mu zakładać holokaustu, no bo jakoś szkoda mi takiego silniczka, jakim jest lowelek |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
Tomash85
Kabooom!!!
Wiek: 38 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2567 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2010-10-20, 18:56
|
|
|
banasiewicz02 napisał/a: | hehe poldorover,jak chodzi silnik,to idzie tym zdrowo pozapierdalać | No i słychać jak ruda się częstuję śmiało częściami karoserii |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-10-20, 18:58
|
|
|
Tomash85 napisał/a: | banasiewicz02 napisał/a: | hehe poldorover,jak chodzi silnik,to idzie tym zdrowo pozapierdalać | No i słychać jak ruda się częstuję śmiało częściami karoserii |
huj tam,nie będzie tym jeździł sto lat chuchał i dmuchał,to jest dupowóz i ma zapierdalać sprawnie no i oczywiście bokiem |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-10-20, 18:59
|
|
|
E, jak na razie rudej nie ma tak wiele, poza tym zaprawki już zrobiłem
a ponadto, jak kasta zacznie się rozpierdzielać, wyciąga się silnik i wszystkie sprawne podzespoły mechaniczne, kupuje ładną zdrową budę i wkłada graty
ale co do chuchania i dmuchania to jednak dbam o niego, w środku zawsze musi być czysto i pachnąca, a i brud na zewnątrz staram się natychmiast eliminować
Co do auta są już co do niego pewne plany, ale nie chcę zapeszać, będę robił swoje po cichu |
_________________ Pasja 126p |
Ostatnio zmieniony przez Aron 2010-10-20, 19:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomash85
Kabooom!!!
Wiek: 38 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2567 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2010-10-20, 19:00
|
|
|
Aron napisał/a: | a ponadto, jak kasta zacznie się rozpierdzielać, wyciąga się silnik i wszystkie sprawne podzespoły mechaniczne, kupuje ładną zdrową bude i wkłada graty | O taki kombinator |
|
|
|
|
LOBUZ88
ziomy rezerwy OlewamLubieTeRobote
Wiek: 35 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2596 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2010-10-20, 19:58
|
|
|
No no fajniutki Pluszak...i z dobrym motorem...jest Rover jest Power
Generalnie jeżeli jest faktycznie taki zdrowy to masz RARYTASA ! rocznik 97 to odpowiednik elegantowskiego 95 - robione z gównolitu do potęgi entej, w dodatku zdarzały sie wady lakieru itp itp
Taka moja rada -obadaj sobie dokładnie przedni pas - lubią pękać w plusach i mocowania drążków reakcyjnych z przodu - lubi je wyrywać..skońnookie opracowały nową technologie stosując blachę grubości puszki po konserwie co owocuje tym co wymieniłem - pękające pasy przednie, wyrywające się drazki i rozchodzące sie podłużnice
Co do silnika pilnuj wskaźnika temperatury - rover jest jak kubek jednorazowy - raz przegrzany nadaje się na skup złomu - niezwykle delikutaśne motorki
Fajnie sie jeździ roverowskim nie ? |
_________________
|
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-10-20, 20:05
|
|
|
No ba, to jedyna sensowna jednostka w Polonezie. Owszem, zagazowany 1.5 lub 16 w dobrym stanie też daje rade, ale tylko do toczenia na megaglebie.
Igła to nie jest, ale nie mam nigdzie żadnych dziur itp. Wiadomo, że tam troszke drzwi od dołu łapie, ale to element wymienny, jak złapie mocno to nowe i lakier.
Niemniej jednak czytałem, że niby plusy z silnikiem rovera były robione tylko przez rok, ale... wali mnie to i mam pewną swoją poyebaną koncepcję tego pojazdu, która mam nadzieję na wiosnę ujrzy światło dzienne |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-10-20, 20:55
|
|
|
fenomen tego silnika w postaci padającej uszczelki pod głowicą polega na tym,że szpilki mocujące głowice są tak długie,że aż wchodzą w stopy panewek głównych wału co nie jest bez znaczenia w funkcji temperatury silnika dla stopnia dociśnięcia uszczelki.Dlatego dbaj o niego i nie przegrzewaj. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
kokodrzambo
G6, CC, 126p
Wiek: 39 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 320 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2010-10-20, 21:00
|
|
|
Poldek jak Poldek lepszy Fiat 126 MALUCH! |
_________________ W Moich Żyłach Płynie Benzyna, Zamiast Serca Świszczy Turbina <->.<->
Fiat 126p ST 85`
Fiat Cinquecento
Toyota Corolla G6
|
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-10-20, 21:44
|
|
|
banasiewicz02, spoko spoko, nic się nie przegrzewa, autko bardzo ładnie trzyma temperaturę, raz mi tylko skoczyło ponad 90 ale to przez stanie w korku, potem jednak przegoniłem go delikatnie po mieście i szybko spadło na 90, potem nie było żadnych rewelacji. Silniczek zdrowy jest i miejmy nadzieję taki pozostanie jak najdłużej |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
|