.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Polski Fiat 126p 650GT 1988r.
Autor Wiadomość
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-06-09, 17:38   

Silnik włożony. Przed i po:

Wydech nie nadaje się do niczego. Głośno pierdzi, a Maluch wcale nie idzie lepiej. Wstyd nim w ogóle jechać :E W poniedziałek wstawiam stary z powrotem. Teraz trochę jestem w kropce, bo staremu trochę jeszcze brakuje do bycia sportowym, Michaele podobno nic nie dają, Breda za głośna, a do Węglarskiego albo innych trzeba wycinać półkę na piwo :facepalm:
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2018-06-09, 17:45   

A już chciałem się wzorowac, :(
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-06-09, 22:27   

r3mix napisał/a:
Silnik włożony. Przed i po:
Obrazek Obrazek
Wydech nie nadaje się do niczego. Głośno pierdzi, a Maluch wcale nie idzie lepiej. Wstyd nim w ogóle jechać :E W poniedziałek wstawiam stary z powrotem. Teraz trochę jestem w kropce, bo staremu trochę jeszcze brakuje do bycia sportowym, Michaele podobno nic nie dają, Breda za głośna, a do Węglarskiego albo innych trzeba wycinać półkę na piwo :facepalm:

Nie potrzebnie wydluzyles rure wylotowa, powinna zostac oryginalna, lub ze zrobinym dyfuzorem, do tego regulacja gaznika i w twoim przypadku zaplonu, wtedy to dziala, ja dalem koledze enter probny tlumik zrobiony na odpier.... z dojechanego tlumika i czuc roznice, na wolnych obrotach nie jest glosny, a na wyzszych jest i tak cichszy niz podwojny speeder.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-06-09, 22:32   

Piter7391, rurę obciąłem do fabrycznej długości, a nawet sklepałem końcówkę i i tak nic to nie dało.
Nie mogłem siedzieć spokojnie ze świadomością, że ten tłumik jeszcze tam jest go wymieniłem już dziś :E
Jako, że ten co mam teraz jest dużo cichszy, to usłyszałem, że coś metalicznie stuka w silniku. Najgłośniej jest, jak się rozpędzę i puszczę gaz (np. przy zmianie biegów). Moc jest cały czas taka sama jak była. No i teraz się zastanawiam co to może być.
Moja teoria: Przed wyciągnięciem silnika tego nie było, a od tamtego czasu zmieniłem tylko uszczelkę pod głowicą na miedzianą 0,4mm. Pewnie głowica zeszła za nisko, tłoki walą w głowicę i będzie musiała wrócić oryginalna uszczelka.
Czy obstawiacie coś innego?
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-06-09, 22:36   

A glowice masz splanowana? Raczej tlok nie walil by w glowice tylko przyperdzielil by w zawory co raczej by go unieruchomilo na amen.
 
     
Bonifacy
[Usunięty]

Wysłany: 2018-06-09, 22:39   

A może coś wpadło do cylindra? Nie żebym się zasugerował, ale mam coś takiego :E
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2018-06-09, 22:46   

Bonifacy a na głowicy tez są odciski?
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Bonifacy
[Usunięty]

Wysłany: 2018-06-09, 22:49   

zolo, no pewnie, jeszcze większe, ale to się splanuje tak z 1mm i powinno być ok
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-06-09, 23:11   

Głowica jest -3mm. Strzelam, że jest jakiś mały luz na sworzniu korbowodu i jak była większa uszczelka, to nic się nie działo, a teraz już tłok sięga głowicy.
No bo nie wiem co innego by to mogło być
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 750
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-06-10, 11:18   

Przy głowicy -3 i seryjnym wałku tłok się nie spotyka z zaworami,mój jeździł na mocnym -3 i nic się nie działo ;)
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-06-10, 15:21   

Wałek nie jest seryjny właśnie :/ Tak czy siak muszę to rozebrać i zobaczyć co jest grane, bo nic dobrego z tego nie będzie.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-06-10, 16:37   

A skaracales jeszcze oslony popychaczy od strony uszczelniaczy?
Bo jest to zalecane przy nieseryjnym walku, po to by szklanki popychaczy nie walily w oslony w tym miejscu, jak zamawialem walek u Swiatka to mi na wstepie o tym powiedzieli.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-06-10, 18:24   

Skracałem tak jak w instrukcji na stronie głównej, czyli przeciąłem na pół, skróciłem o 3mm i skleiłem. Chodzi ci o to, żeby same końcówki osłon przyciąć (te części, które wchodzą w blok)?
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-06-10, 19:22   

Tak chodzi mi o ta czesc ktora wchodzi w blok. U swiatka powiedzieli mi zeby przyciac je o dlugosc naciecia ktore tam jest.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-06-10, 19:26   

A o tym to nie wiedziałem. W sumie to też jest możliwe, bo na chłopski rozum głowica zeszła niżej i wcisnęła osłony głębiej. To w takim razie sprawdzę, czy nie są obtłuczone.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16