.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Polski Fiat 126p 650GT 1988r.
Autor Wiadomość
Ciasteczkowy 
less is more


Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 305
Skąd: PZ / Buk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-01-25, 22:51   

ramionami do góry,mialem taka w swoim 91 fajna mala,a ta Twoja widziałem na olx za 199,to swoja musze sprzedać bo w aktualnym ma na drobny klin a kolumny nie będę ruszal
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-03-24, 13:40   

W niedzielę miałem trzecią rocznicę od wydania dowodu rejestracyjnego do Malucha, a że była ładna pogoda, to zalałem paliwo i poobjeżdżałem trochę po okolicach. W końcu znalazłem czas, żeby zrobić zdjęcia, jak te nowości wyglądają na aucie :)
Moje odczucia co do kierownicy: fabryczna była lepsza :E Ta nie dość, że twarda i ciężko się nią kręci, to jeszcze zasłania kontrolki.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2018-03-25, 09:17   

A klakson?
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-03-25, 10:57   

Klakson już ogarnięty. Kawałek blaszki załatwił sprawę :)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
gasiek84 


Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 33
Skąd: ESI
Wysłany: 2018-03-25, 21:47   

A co to za kierownica tak wogole?
 
     
synchro 
ziomy rezerwy


Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 2556
Skąd: SO/SK
Wysłany: 2018-03-26, 08:22   

Też kiedyś miałem taką kierownicę i całkiem dobrze mi się jeździło :)

_________________
"Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę." K. Cobain
 
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-03-30, 11:43   

gasiek84, podobno tak wyglądały pierwsze kierownice Monte Carlo. To znaczy tak słyszałem :)
synchro, ta sama kierownica i ten sam fotel kierowcy. Tylko kolorystyka inna :D

Było:

Jest:


Wydaje mi się, że będą lepiej pasować :)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-04-13, 20:56   

W niedzielę byłem na rozpoczęciu sezonu organizowanym przez Trójmiasto Klasycznie w Gdańsku. Nawet mnie ktoś podczas jazdy uchwycił :E

Do Gdańska dojechał bez problemu, ale po zlocie, będąc już w Gdyni, ruszając ze świateł, Maluch nagle zdechł. Zatrzymałem się na przystanku, próbuję odpalić, a rozrusznik nie miał siły zakręcić silnikiem. Tylko kontrolki przygasały. Wyciągnąłem kable z bagażnika (przezorny zawsze ubezpieczony) i łapałem ,,na stopa". Po dosłownie dwóch minutach zatrzymał się facet Mercedesem i całe szczęście, że Mercedesem, bo akumulator miał w bagażniku, więc nie trzeba było wykonywać żadnych dziwnych manewrów na dwupasmówce, tylko mi wycofał pod Malucha, podpiął kable, pyk i chodzi.
Do akademika dojechał bez większych ekscesów. Oczywiście bez świateł, bo strach, że znowu zgaśnie :E
W międzyczasie zrobiliśmy sobie małego spota na Skwerze Kościuszki.

Dzisiaj powrót do domu, dał radę dojechać. Pierwszy raz po trzech latach miałem obawy, czy dojedzie do celu.
Jako, że uzbierało mi się trochę rzeczy do zrobienia przy silniku, a garaż zwolnię dopiero w przyszłym tygodniu, to w następną sobotę Maluch trafia na kanał i wyciągam silnik.
Co będzie robione:
-wymiana alternatora na ten ze starego silnika, albo regeneracja tego obecnego,
-malowanie blach silnika, mam już pomysł na nie :) ,
-montaż wydechu, bo w wolnej chwili ulepiłem sobie Pachonia,
-montaż miedzianej uszczelki pod głowicę,
-sprawdzenie rozrusznika, bo czasem jest z nim problem,
-czyszczenie komory.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-04-14, 08:26   

Ja też wracałem z przygodami ;) W Sopocie w korku się zagrzał i zgasł i nie wykazywał nawet chęci współpracy :mrgreen: Na szczęście znaleźli się dobrzy ludzie, nie zdążyłem nawet wysiąść i już byłem zepchnięty na chodnik, ogólnie co chwilę ktoś się zatrzymywał i ofiarował pomoc.


A tu GT na rozpoczęciu sezonu:
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-04-14, 19:42   

danielewicz, nie wiem jak to się dzieje, że zawsze jesteśmy na tym zlocie, a jeszcze nie było okazji, żeby pogadać :lol2:
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-04-15, 04:04   

Życie :mrgreen:
Dosyć długo się kręciłem wokół twojego fiacika ale widocznie zwiedzałeś ;)
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-06-07, 16:46   

Od ostatniego zlotu do majówki Maluch stał, w Majówkę wyjąłem silnik. Przez ostatni miesiąc ciężko było u mnie z czasem, więc prace jeszcze trwają.
Na pierwszy ogień poszła komora silnika, trzeba było tu ogarnąć.

Może chociaż przez miesiąc będzie ładnie :)
Potem wziąłem się za skrzynię, bo ciekła przy jednej półosi. Uszczelniacz wymieniony, zobaczymy jak długo ten wytrzyma.
Wymieniłem też węże od paliwa na czarne, najpilniej trzeba było wymienić powrót, bo to już były jego ostatki. Tak wyglądał :facepalm: :

No i za silnik też się wziąłem. Pod głowicą wylądowała w końcu miedziana uszczelka, zamontowałem inny tłumik (Pachoń), wymieniłem alternator na ten ze starego silnika. No i blachy pomalowałem :) Zainspirowany tym, że ludzie malują blachy w kolorach flagi włoskiej albo polskiej, postanowiłem pomalować swój w kolory flagi kaszubskiej :mrgreen:

Jutro może uda mi się go w końcu go złożyć do kupy i będę mógł się nim przejechać, bo trochę mi go już przez ten miesiąc brakuje :)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2018-06-07, 19:41   

Ładnie, żółty z czarnym pasuje do siebie :) . Miesiąc... kurde właśnie sobie uświadomiłem że nie jeździłem maluchem od ponad roku, to jest dopiero ból :/ .
_________________
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2018-06-07, 21:58   

Co to za komin wymodziles?
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-06-07, 22:08   

Majonez, dzięki. Bez Malucha życie traci sens :)
zolwik,

Tak to wyglądało przed wyspawaniem przegrody, końcówki i zamknięciem całości. Nie miałem giętarki do rur, ale miałem szlifierkę, spawarkę i dużo czasu zimą, to się bawiłem :) Trochę było roboty, ogólnie rzeźba w gównie i drugi raz raczej by mi się nie chciało tego robić, ale jednak dało się to zrobić. Pospawane jest to tak, że nie ma ostrych zakrętów, a średnica wewnętrzna jest wszędzie taka sama, więc powinno być dobrze ;)
Jak ten się sprawdzi, to planuję zainwestować w kamienie do giętarki i zrobić to zgodnie ze sztuką :)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 15