Polski Fiat 126p 650GT 1988r. |
Autor |
Wiadomość |
Hanss
Jo je stela
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 749 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2020-03-25, 19:17
|
|
|
Stycznik z ursusa,szanuję |
_________________ Ja wohl herr general !
|
|
|
|
|
Rocky
Wiek: 27 Dołączył: 28 Lip 2012 Posty: 1056 Skąd: TST
|
Wysłany: 2020-03-25, 20:23
|
|
|
Co by było, gdyby nie poczciwe c-360 |
_________________ Rocky Garage(Facebook) Zapraszam
Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"
Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta |
|
|
|
|
OLOnez
Dołączył: 03 Mar 2019 Posty: 77 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-03-26, 09:16
|
|
|
Hanss napisał/a: | Stycznik z ursusa,szanuję |
To od STARa. 24 woltowy! |
|
|
|
|
r3mix
Wiek: 26 Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 912 Skąd: Kościerzyna
|
|
|
|
|
Kubica
ziomy rezerwy Carus kierownicy
Wiek: 30 Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 556 Skąd: Puławy/Wrocław
|
Wysłany: 2020-03-26, 12:15
|
|
|
To teraz daj drugi obok jako przycisk rozrusznika |
_________________ Nie musi być szybko, najważniejsze żeby było niewygodnie.
Był: Z(Ł)OMO `88
Jest:Waldemar Wielki `88, Skoda Favorit `91 Marmolada |
|
|
|
|
r3mix
Wiek: 26 Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 912 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-03-26, 17:49
|
|
|
Kubica napisał/a: | To teraz daj drugi obok jako przycisk rozrusznika |
A żebyś wiedział, że tym się właśnie inspirowałem Było już kilka aut na przeglądzie uruchamianych w ten sposób
Właśnie zamontowałem bredę i wcale nie pasuje tak dobrze, jak mogłoby się wydawać, bo haczy o półkę na piwo
Klang ma fajny, wiedziałem, że będzie głośno, ale nie, że aż tak Z zatyczką jest spoko i chyba będę z nią jeździć.
Co do zatyczki, to kombinowałem kupę czasu jak to rozwiązać, żeby to w miarę wyglądało, ale i trzymało się na miejscu. Pytałem też wielu osób i nikt nie potrafił nic sensownego wymyśleć. W końcu się zdenerwowałem i zrobiłem to po chamsku. Dospawałem mocowania i teraz jest to skręcane na śrubki. I tak ten wydech był już po przejściach, więc nie miałem nic do stracenia. Może ma ktoś jakiś lepszy pomysł, to w przyszłości to zmienię, bo nie lubię takich dziadowskich rozwiązań
|
_________________ Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r. |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-03-26, 19:53
|
|
|
Masywne to mocowanie jak byś miał z tego wydechu walić jak z armaty
Ja mam patent 2 dziurki, 2 nakrętki i 2 śruby imbusy tylko ni chuchu nie wiem jak to opisać żeby wyszło coś logicznego z mojej wypowiedzi
Ogólnie to ten tłumik trzeba by w 2 miejscach przewiercić od zewnętrznej strony dospawać nakrętki i małymi imbusami wkręcać od wewnętrznej strony tłumika śruby tak by rozpychały się o wewnętrzną część bredy i trzymały tłumik na miejscu, ktoś coś? |
|
|
|
|
r3mix
Wiek: 26 Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 912 Skąd: Kościerzyna
|
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-03-26, 20:26
|
|
|
Muszą być żeby imbus się miał w co wkręcić chyba że nagwintujesz te dziurki.
Coś takiego
|
|
|
|
|
r3mix
Wiek: 26 Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 912 Skąd: Kościerzyna
|
|
|
|
|
r3mix
Wiek: 26 Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 912 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-06-06, 15:39
|
|
|
Ja miałem pomysł, siostra ma umiejętności. Pomysł rzuciłem i całkiem o nim zapomniałem. Chciałem napis OsloGT w stylu jak w edycjach Red/Brown/Silver/Black. Stwierdziłem, że skoro nie stać mnie na specjalne edycje, to zrobię sobie swoją No i wczoraj niespodzianka: dostałem na urodziny takie oto naklejeczki Myślę jeszcze nad szparunkiem przez auto jak w tych wersjach, może czarno-żółty, żeby być konsekwentnym, ale jeszcze nie wiem, może nic nie zrobię.
Mamy może na forum kogoś, kto posiada takiego Malucha i mógłby mi pomierzyć w jakim miejscu dokładnie znajdują się te naklejki?
(Nie wiem czemu zapodaj obraca zdjęcia ) |
_________________ Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r. |
|
|
|
|
harry37
Bartek
Wiek: 30 Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 257 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-06-06, 16:46
|
|
|
Bardzo fajna sprawa
Ja też szykuję wersje specjalną:>
|
_________________
|
|
|
|
|
r3mix
Wiek: 26 Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 912 Skąd: Kościerzyna
|
|
|
|
|
r3mix
Wiek: 26 Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 912 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-08-18, 14:06
|
|
|
Maluch doczekał się swojego domku
W międzyczasie zrobiłem remont Wigry 3. Rama w brązowym była krzywa, więc kupiłem drugą od kumpla, która po pomalowaniu i złożeniu okazała się jeszcze krzywsza Trudno, tak się kiedyś robiło rowery. No i z dwóch złożyłem jednego
Brakuje mi jeszcze osłony łańcucha, oryginalnych lamp, klamki hamulca i ewentualnie tylnego koła, albo samej obręczy w super stanie Jakby ktoś coś miał, to pisać |
_________________ Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r. |
|
|
|
|
r3mix
Wiek: 26 Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 912 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-11-12, 20:49
|
|
|
W końcu zebrałem się za remont silnika.
Skończyła mi się cierpliwość do podkładania kartonu pod silnik, bo leciało z niego jak z kranu. Oprócz silnika leci też ze skrzyni z wałka zdawczego i to też muszę ogarnąć. Od miesiąca zbierałem graty.
Mam wał z Bisa, tłoki z podcięciami na zawory, lekkie sworznie i wydech Michaela. Jutro powinny przyjść panewki i we wtorek jadę do Gdańska robić szlif wału i cylindrów. Głowicę chcę zrobić na -5mm i ściąć prowadnice w kanałach wydechowych. Co mnie zmartwiło: stan wałka rozrządu. Trzy lata temu przerabiał mi go Halczyński, dałem go do azotowania, a tutaj taka niespodzianka:
Wżery są tylko na krzywkach jednego cylindra. Co mogło być przyczyną? Ciekawe, czy Halczyński da radę to naprawić.
Kolejne pytanie: facet, od którego kupiłem tłoki powiedział, że najlepiej powiedzieć szlifierzowi, żeby zostawił luz tłok-cylinder na 10 setek, bo nie trzeba docierać. Ja chciałem zrobić to po bożemu, ale boję się, że mi się przytrze. Ma ktoś doświadczenia w tej kwestii z mocniejszymi silnikami? |
_________________ Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r. |
|
|
|
|
|