|
.::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI
|
Wszystko o wnętrzach, tapicerkach, rodzajach tkanin itp. |
Autor |
Wiadomość |
grzeniu296
Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 17 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2016-06-19, 08:49
|
|
|
Dzięki wielkie ! |
_________________ Fiat 126p - 1991r.
|
|
|
|
|
Trefl
Wiek: 25 Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 345 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2020-10-29, 21:56
|
|
|
Dzieńdoberek
Uznałem że wypadałoby wreszcie uporządkować temat tapicerek i ogólnie zasad występowania poszczególnych wnętrz w Maluchach. A skoro jest oficjalny temat temu przeznaczony to poświęciłem więc parę dni aby zrobić wreszcie porządny spis WSZYSTKICH wnętrz jakie występowały w 126 i 126p.
No to zaczynamy
ST:
I seria - Występowały 4 rodzaje obić tapicerskich. Wszystkie wykonane ze skaju. W przeciwieństwie do późniejszych modeli charakteryzowały się cieńszą gąbką oparcia oraz chromowanym paskiem ozdobnym na boczkach drzwi. Boczki tylne zawsze w kolorze foteli. Rozkładane oparcie oraz blokada fotela niedostępne.
Czarny:
Beżowy:
Miodowy:
Zielony:
We wszystkich odmianach I seria miała montowaną wykładzinę jednoczęściową o innej fakturze niż późniejsze, tak zwana wykładzina w romby.
We włoskich 126 tapicerka siedzeń i boczków była taka sama z tą różnicą że we wczesnej I serii była również dostępna wykładzina w romby o innym kolorze (obecnie absolutna rzadkość, potwierdzono to na razie w jednym egzemplarzu). Tutaj rocznik 1972 i kolor pomarańczowy :
Niektóre odmiany (Steinwinter, czy włoskie eksporty na Austrię/Niemcy) miały fotele obite takim jakby zamszem. Niestety bardzo podatnym na zniszczenie. Oparcie i boki siedziska kremowy skaj.
II seria (1977 - 1984)
Po pierwszym "lifcie", do oferty dołączyła nieco odmieniona paleta obić tapicerskich ze skaju i welutyny. Na rynku Polskim niewiele się zmieniło bo do wyboru był... prawie zawsze skaj. Na rynkach eksportowych wybór był oczywiście większy. Od 1977 montowana wykładzina pięcioczęściowa czarna z innego materiału niż dotychczas. Oprócz tego znika chromowany pasek ozdobny z drzwi oraz w bogatszych wersjach pojawia się rozkładane oparcie i blokada podnoszenia fotela. Ale od początku.
Krajowe:
Czarny skaj:
Beżowy
Pomarańczowy:
Zielony:
W bogatszych wersjach tj. Komfort czy Lux dostępne były siedzenia z materiału, czyli welutyny. Dodatkowo nowość, czyli obicie deski ze skaju dobrane pod kolor wnętrza:
Eksportowe obicia. Tutaj w zależności od rocznika było kilka rodzajów.
Włoski Personal 2:
Zamiast kanapy z tyłu była taka jakby ławka. "Oparcie" obite welutyną typu sztruks taką jak fotele z przodu. Na całej powierzchni siadania rozłożona wykładzina dywanowa. Trudno powiedzieć czy pasażerom było wygodnie (chyba nie)
Personal 4:
Skaj - od krajowych różniły się ilością przeszyć na fotelach i kolorystyką. Inaczej są też wyprofilowane. Są takie same gąbki jak w materiałowych fotelach. Boczki drzwi i obicie deski prawie zawsze spotykane materiałowe. Wykładzina, szara, czarna, brązowa lub beżowa w zależności od wybranego koloru obicia. Boczki tylne również zawsze obite materiałem.
Tunel środkowy w niektórych kolorach mógł być obita wykładziną dywanów :
Czarny:
Kremowy
Wersja z zagłówkami:
Brązowy
Szary
Brakuje mi zdjęcia. Jak znajdę to wrzucę.
Materiałowe fotele występowały prawie zawsze do pary z lakierem, czyli do białego lakieru było niebieskie wnętrze w standardzie, do czerwonego było beżowe, do zółtego brązowe itd. Wykładziny: niebieska, brązowa, beżowa, szara. Boczki niekoniecznie musiały być pod kolor, podobnie jak obicie deski:
Tutaj nietypowe połączenie - niebieska deska i fotele ale kompletacja wyposażeniowa jak w wersji podstawowej. Ten egzemplarz został na rynku Polskim. Prawdopodobnie to odrzut z eksportu.
W praktyce powinno to wyglądać tak:
Materiał typu sztruks z którego zrobiono fotele nigdy nie słynął z trwałości...
Druga odmiana wykładziny z nakładką tunelu środkowego tworzącą całość z resztą materiału
Dostępna była też sztruksowa welutyna w kolorze czarnym (nie ma jej na ulotce)
W pozostałych wersjach 126 od około 1981 montowane były też inne obicia tapicerskie :
1) spotykana w bogatszych wersjach na rynku krajowym i na eksporcie : Gąbki siedzeń grubsze tak jak w Personalach, tak samo wyprofilowane oparcie.
Rzadsza konfiguracja z regulowanymi zagłówkami z przodu (tylko na eksport)
2) Spotykana w bogatszych krajowych wersjach (Komfort?) , za granicą rzadziej. Gąbki siedzeń standardowe jak w krajowych ze skaju, nie wyprofilowane. Do kompletu prawie zawsze obicie deski, boczki i dywan w kolorze skaju:
Druga odmiana z elementami z czarnego skaju. Jeszcze rzadziej spotykana. Boczki szarobrązowy materiał, dywan szary.
RED/Brown (made by FSM Tychy 1979 - 1983):
Red - tapicerka materiałowa z czerwonym skajowym paskiem przez środek fotela. Zagłówki w standardzie. Deska bordowa i dywan czerwony. Oparcie tak jak w eksportach wyprofilowane z grubszej gąbki. Boczki jasne materiałowe z dolną częścią ze skaju. Dodatkowo w górnej części boczka zastosowano specjalny uchwyt do zamykania drzwi.
Brown:
To samo ale fotele i boczki brązowe z elementami z brązowego skaju. Dywan i obicie deski jasnobrązowe.
Black/Silver (Włoska produkcja 1979-1980)
Black:
Materiał typu szkocka krata z oparciem z czarnego materiału. Boczki szkocka krata. Dywan i obicie deski czarne.
Silver:
Fotele obite prawdziwą skórą z materiałowym paskiem idącym przez środek oparcia. Dywan, boczki i obicie deski szary materiał.
ST/FL, FL (12.1984 -1994)
FL zaowocował odmienionym wnętrzem od zera. Zmianie uległo szereg elementów wyposażenia. Nowa deska rozdzielcza. Miejsce na radio i głośnik. W oficjalnej sieci sprzedaży Fiata w Europie dostępne tylko materiałowe wnętrza. Skajowe sprzedawane tylko na rynku krajowym. Nowa wykładzina w kolorze ciemnoszarym. Przez pewien czas montowana zamiennie z czarną pięcioczęściową.
Fl I - 1985 -1987
Krajowe odmiany:
1).
Czarny skaj, dywan ciemnoszary, pięcioczęściowy.
Na eksport oraz w modelu FL stosowano najczęściej jasnoszary materiał w szare paski :
image0
Ten wzór był również rzadziej spotykany w krajowych odmianach między innymi w wersji FL Komfort (do 1987)
2). Druga wersja tej tapicerki, kolory écru/brązowy:
Składana tylna kanapa w standardzie (w krajowych dostępna za dopłatą).
Wykładzina cały czas pięcioczęściowa szara.
Wersje przejściowe (1985 - 1987)
Tutaj występowało kilka odmian tapicerki. Niekoniecznie musiały one iść na eksport. Była opcja dokupienia wyposażenia w tym tapicerki. Największe miksy zdarzały się w 1987. Wtedy można było znaleźć 3 rodzaje tapicerki materiałowej na rynku krajowym :
1). Siedzisko materiał, boki i oparcie foteli skaj, boczki materiałowe. Dywan kremowy, pięcioczęściowy. Tylna kanapa z przeszyciami idącymi w poprzek oparcia i siedziska i innym wyprofilowaniem gąbki. Deska, półka oraz daszki przeciwsłoneczne kremowe. Spotykane najczęściej z licznikiem kapliczką.
Rzadkością jest kremowe obicie deski dla FLa:
Uboższa wersja ze standardowym typem kanapy bez przeszyć oraz z boczkami ze skaju.
2). Tapicerka skajowa w kolorze kremowym, jednak różni się od tej montowanej w ST:
We wszystkich odmianach oparcia są rozkładane.
3). Szaroczarny materiał z elementami z czarnego skaju. Boczki materiałowe, wykładzina standardowa. Z obserwacji wynika że to wnętrze wychodziło do 1988 roku.
4). Materiał jasnobrązowy w kratkę. Boki fotela i oparcie szary skaj.
Prawdopodobnie to wersja demonstracyjna spotykana jak dotąd tylko w folderze reklamowym FSM:
BIS/ FL II (1987 - 1993)
BIS:
Fotele o nowym wzorze. Tył i boki oparcia skaj, reszta materiał. Oparcie rozkładane, regulowany zagłówek. Wykładzina i obicie deski standardowe jak w FL. W podstawowej wersji FL wciąż montowane czarne fotele skajowe bez zagłówków. Materiałowe obicie za dopłatą lub od 1990 w III i IV pakiecie.
Wariant bez zagłówków:
Wariacja w brązowym odcieniu
Na rynku Australijskim w modelu Niki montowany był ten sam fotel co w BIS. Inne są zagłówki. Pokryte tkaniną o wzorze fotela oraz o znacznie większym zakresie regulacji:
W 1989 pojawia się opcja dokupienia foteli Inter Groclin:
1).Pełny materiał, podparcia boczne siedziska skaj. Do 1992 aż 5 modeli:
1)
2).Biały skaj, środek czarny materiał.
3) Pełny materiał. Środek czerwony, podparcie siedziska skaj.
4) Odmiana w kolorze niebieskim (rzadkość!)
5) Odwrócona kolorystyka, niebieski pasek przez środek siedziska:
6) Fioletowy
7) Czarne z czerwonym paskiem idącym przez cały fotel:
wzór w czarno żółto pomarańczowo czerwone pasy nachodzące kolorami na siebie. Do tego materiał inny niż reszta. Coś ala sztruks. Jak dotąd widziałem to wnętrze dwa razy tylko w Cabrio Bosmala. Do tego boczki które nie były seryjnie w zwykłym 126p z IG
Poza cabrio boczki jeszcze niedostępne.
Pojawiają się też pakiety wyposażenia. Fotele IG dostępne w 2 pakiecie lub za dopłatą.
Fotele BIS w 3 pakiecie bez zagłówków lub w 4 pakiecie wraz z maksimum wyposażenia.
Od 1992 korekta wyposażenia. Pojawiają się nowe obicia tapicerskie. Jednocześnie wciąż w wersji podstawowej montowane są karkołamacze.
1). Wersja podstawowa. Tutaj brak zasadniczych zmian.
Pakiet wyżej były już dostępne fotele z tkaniny.
2). Tapicerka z czarnego materiału ale w środek oparcia i siedziska wykorzystano wzór z modelu 126 BIS. Tył oparcia i boki siedziska skaj. Boczki skaj.
2) Czarny materiał z paskami we wzorze Inter Groclin. Na zdjęciu zielone, niestety szybko płowiały od słońca.
3). Wersja w czerwone (pomarańczowe?) paski (trudna do spotkania w nienaruszonym stanie).
Fotele inter Groclin:
Fotele te były oferowane zarówno fabrycznie jak i można było je dokupić osobno. Poza fabryką w ofercie była dostępna całkiem spora paleta wzorów od IG.
1.) Zielone paski. Podparcie siedziska i tył fotela skajowe.
2) Czerwone paski. Reszta jak powyżej.
3) szary wariant (albo wypalony zielony?) z krótszą poduszką siedziska. Tylko oparcie z tyłu skajowe.
4) odmiana w czerwone paski z krótkim siedziskiem. (Wsadzone do eleganta, wiem).
5). Wersja z paskami idącymi od prawej strony fotela. Środek to welur w paski taki jak w Groclinach z Poloneza. Reszta jak wyżej. Wzór na zamówienie.
6). Standard z krótkim siedziskiem ale środek obszyty popielatą szmatą (widać że nie najlepszego wykonania ) na zamówienie :
7). Prawdopodobnie krótkie siedzisko i wzór w czarnobiałe paski (fragment filmu z MTP'92:
FL Maquillage (08.1993 - 09.1994)
W sierpniu 1993 zmieniono podstawowy kolor wnętrza - czarny zastąpiono antracytowym. W ofercie pozostają skajowe karkołamacze oraz odmienione wzory tapicerek.
1). Wersja podstawowa - fotele skajowe karkołamacze bez zagłówków. Wykładzina jasny szary. Obicie deski antracytowe.
2) Pakiet wyżej - skajowy z zagłówkami. Przez środek oparcia i siedziska szary welur. Boczki antracytowe.
3) oparcie i boki siedziska antracytowy skaj. Z przodu szary materiał i igłowa tapicerka idąca przez środek oparcia i siedziska. W tym samym wzorze również boczki.
4). Inter Groclin - w ofercie został tylko jeden wzór w czerwone paski z krótkim siedziskiem. Obicie foteli szare, z tyłu oparcia i na bokach antracytowy skaj.
Co za tym idzie inne są paski. Czarny teraz wpada tutaj w szary:
EL (09.1994 - 12.1996)
W modelu EL gruntownie zmieniono całe wnętrze. Plastiki we wnętrzu i całe wykończenie w kolorze szarym. W ofercie były 3 wzory standardowych foteli.
1) Wariant podstawowy pakiet 0:
Fotele szare skajowe bez zagłówków. Boczki szary skaj. Ciekawostką jest to że wróciła wykładzina jednoczęściowa dla biednych wersji.
2) Wariant z zagłówkami pakiet 1
3) Pakiet 2. Tapicerka materiałowa. Oparcie i boki szary skaj. Do tego wykładzina pięcioczęściowa.
Druga odmiana - to samo co wyżej, tylko inny wzór.
Pakiet 3 - inter Groclin. Krótkie siedzisko i kolorowy wzór w pionowe paski idący przez cały fotel. Oparcie i boki siedziska czarny skaj. Nowością są boczki z czarnego weluru dedykowane specjalnie pod te fotele.
ELX/Town/Happy End (12.1996 - 09.2000)
Kolejna korekta w wyposażeniu. Z oferty znikają fotele lotnicze a zostają tylko dwa wzory foteli :
1. Podstawowy skaj z zagłówkami. Wykładzina jednoczęściowa szara.
2. Nowy wzór. Reszta tak jak poprzednio, czyli skaj na bokach i z tyłu oparcia. Dodatkowo zagłówki dla pasażerów z tyłu.
KONIEC
W elegantach i ostatnich FL montowano dwa rodzaje boczków skajowych. Stary i nowy typ, na zmianę. Z obserwacji wynika że ostatni raz mieszali w 1998. Potem został w ofercie stary typ na stałe.
Stary typ
Nowy typ
|
Ostatnio zmieniony przez Trefl 2021-12-04, 14:49, w całości zmieniany 21 razy |
|
|
|
|
Jareg
Admin Sherlock Holmes
Wiek: 26 Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 1167 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 2020-10-30, 07:13
|
|
|
O stary, ale zrobiłeś kozak robotę
Fajnie by było to wrzucić jakoś na stronę żeby zostało dla potomnych.
Z mojej strony - na pewno były groki z długą poduchą czarne z granatowymi paskami zamiast czerwonych.
W tym temacie na pewno wypowie się synchro który jest forumowym ekspertem od tapicerek, także jak masz jakieś wątpliwości czy coś to uderzaj do niego
PS. Jak już mowa o wnętrzach:
KUPIĘ ZIELONE BOCZKI PRZÓD 1 LUB 2 SERIA |
_________________ 126p ST '80
126 Bis '91
FSM Cinquecento '91
Škoda Forman LS '93
Škoda Fabia 1.4 16v '06
Peugeot 205 GRD '91
K U P I Ę B O S M A L A |
|
|
|
|
motonita
JAREG PIERDOL SIE
Dołączył: 13 Paź 2014 Posty: 306 Skąd: nikąd
|
Wysłany: 2020-10-30, 07:52
|
|
|
szacunek |
_________________ jareg pierdol sie |
|
|
|
|
Jareg
Admin Sherlock Holmes
Wiek: 26 Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 1167 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 2020-10-30, 08:11
|
|
|
O takie granatowe groki mi chodziło
Miał je rafcio w swoim maluchu, zdjęcie też jest jego
Były jeszcze czarne z jednym czerwonym paskiem przez środek, a nie dwoma po bokach, coś takiego. Te dwa rodzaje na pewno szły z fabryki bo widziałem kilka razy że się przewijały. Czyli długich poduszek było 5 rozdzajów:
-czarne
-białe (jako jedyne były całe skajowe z wstawkami czarnego materiału)
-czarne z czerwonymi paskami
-czarne z granatowymi paskami
-czarne z jednym czerwonym paskiem
Kiedyś po rezerwie krążyło zdjęcie z takimi kurde grokami w kolorze wyblakłej pomarańczy i też były skajowe, mam gdzieś to zdjęcie, ale nigdy poźniej ani wcześniej tych groków nie widziałem, więc potwierdzonych jest 5 rodzajów na długiej poduszce |
_________________ 126p ST '80
126 Bis '91
FSM Cinquecento '91
Škoda Forman LS '93
Škoda Fabia 1.4 16v '06
Peugeot 205 GRD '91
K U P I Ę B O S M A L A |
|
|
|
|
synchro
ziomy rezerwy
Dołączył: 14 Mar 2010 Posty: 2556 Skąd: SO/SK
|
Wysłany: 2020-10-30, 10:20
|
|
|
Ig z długą poduszką były jeszcze brązowe z czarnymi paskami.
Co do tematu, to super że został reaktywowany🙂. Jest jeszcze kilka odstępstw od normy w poszczególnych rocznikach i seriach. Mam trochę zdjęć. Chętnie się podzielę. Może jeszcze tapicerki deski, rodzaje półek tył i podsufitki?
. |
_________________ "Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę." K. Cobain |
|
|
|
|
Jareg
Admin Sherlock Holmes
Wiek: 26 Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 1167 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 2020-10-30, 10:35
|
|
|
synchro napisał/a: | Ig z długą poduszką były jeszcze brązowe z czarnymi paskami. |
Poka fote bo nie widziałem nigdy |
_________________ 126p ST '80
126 Bis '91
FSM Cinquecento '91
Škoda Forman LS '93
Škoda Fabia 1.4 16v '06
Peugeot 205 GRD '91
K U P I Ę B O S M A L A |
|
|
|
|
Trefl
Wiek: 25 Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 345 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2020-10-30, 10:57
|
|
|
Cytat: | Ig z długą poduszką były jeszcze brązowe z czarnymi paskami. |
O tyy takich to nie widziałem Pokaż pokaż fotki
Cytat: | Chętnie się podzielę. Może jeszcze tapicerki deski, rodzaje półek tył i podsufitki?
|
Jasne, dawaj na priv to coś podziałamy żeby było jeszcze bardziej kompletnie |
|
|
|
|
Maro82
Wiek: 41 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 116 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-11-01, 20:34
|
|
|
Jeśli mogę coś dodać do do tematu to prezentuję moje wnętrze w 82:
Pierwsza seria którą również posiadam ma wnętrze które było wkładane razem z silnikiem bambino na rynek Austriacki i Niemiecki. Wnętrze takie było też we wczesnych Staiwinterach:
Na necie też swego czasu krążyło wnętrze wyglądające na I serię tego koloru:
Z resztą oryginalny katalog z 72 roku potwierdza, że kolorów wnętrza było 6:
Kiedyś spotkałem też takie fotele w kratę:
Pakiet III IG miał jako jedyny dedykowane i w kolorze boczki:
Dla smaczków rzucam wam również fotkę zespołu który w Groclinie był odpowiedzialny za szycie foteli do 126
|
_________________ I 73, 76x2, 77 ST 82, 87 FL 92 |
|
|
|
|
Trefl
Wiek: 25 Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 345 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2020-11-02, 09:22
|
|
|
Cytat: | prezentuję moje wnętrze w 82: |
Wnętrze z przejściówki już 1982? Jak dotąd takowe widziałem tylko w ST/FL.
Cytat: | Na necie też swego czasu krążyło wnętrze wyglądające na I serię tego koloru: |
To wnętrze już jest zamieszczone. Rude wnętrze ze skaju miało tylko jeden rodzaj. Faktycznie, po necie latają fotki w różnych odcieniach ale wszystkie to to samo. Wpływ na to ma np światło padające w momencie zrobienia zdjecia. Powiem też że sam skaj pod wpływem czasu potrafi znacznie zmienić swój kolor w zależności od używania czy ekspozycji na słońce przez wiele lat.
Cytat: | Zresztą oryginalny katalog z 72 roku potwierdza, że kolorów wnętrza było 6 |
To katalog z bodajże 1978 przedstawiający wersję angielską Personal 4 i DeVille. Oprócz dwóch skajowych powinny tam być jeszcze 3 wzory z welutyny. I seria miała tylko 4 wzory ze skaju. No i Steinwinter jedną szmacianą, ale nie mogłem znaleźć zdjęcia takiej niezniszczonej.
Maro82 napisał/a: | Kiedyś spotkałem też takie fotele w kratę |
Samoróba. Fotele w kratę miał tylko Black
Cytat: | Pakiet III IG miał jako jedyny dedykowane i w kolorze boczk |
Widziałem to ale to raczej akcesorium, aniżeli fabryczna robota |
|
|
|
|
Niziur
Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 131 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2020-11-02, 23:22
|
|
|
Ma ktoś więcej informacji na temat pierwszego wnętrza określonego jako "wersje przejściowe"? Na żywo widziałem tylko w 3 maluchach te fotele i to w różnych konfiguracjach.
Co z tymi przeszyciami tylnej kanapy?
Ile było rodzajów (kształtów) tylnej kanapy?
W jakiej konfiguracji wychodziły te wnętrza - z boczkami skajowymi czy materiałowymi?
Czy oryginalnie były tam montowane beżowe tylne półki?
Czy były beżowe daszki przeciwsłoneczne z lusterkiem po stronie pasażera?
Znam kogoś kto ma takie wnętrze. Kolega pyta. |
_________________ --------------------------------
Pozdrawiam
Niziur |
|
|
|
|
Jareg
Admin Sherlock Holmes
Wiek: 26 Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 1167 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 2020-11-04, 18:10
|
|
|
Trefl napisał/a: |
Cytat: | Pakiet III IG miał jako jedyny dedykowane i w kolorze boczk |
Widziałem to ale to raczej akcesorium, aniżeli fabryczna robota |
To jest boczek obszyty przez IG, ale wtedy kiedy była możliwość wykonania nowych foteli. u nas na forum były zamówienia.
Jedyne boczki jakie robiło IG to te całe czarne do eleganta. |
_________________ 126p ST '80
126 Bis '91
FSM Cinquecento '91
Škoda Forman LS '93
Škoda Fabia 1.4 16v '06
Peugeot 205 GRD '91
K U P I Ę B O S M A L A |
|
|
|
|
Maro82
Wiek: 41 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 116 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-11-05, 00:37
|
|
|
Boczki jak twierdzi Jareq faktycznie były zakupione z nowymi fotelami z końca wypustu w Grodzisku wiec można przyjąć, że to pakiet fabryczny a nie akcesoryjny.
Mój 82 z jasnym wnętrzem to faktycznie przejściówka na rynek Niemiecki/Austriacki o czym świadczą kły na zderzakach.
Nie spotkałem nigdy podobnego w tym roczniku, ale widziałem już kilka takich wnętrz w młodszych wersjach:
Jeśli chodzi o kolor wnętrza I serii to występowały min. 5 kolory wnętrza o czym świadczą te kolory boczków i nie są one wyblaknięte od słońca, jak pisze kolega wyżej (dochodzi jeszccze czarne którego nie ma na foto):
|
_________________ I 73, 76x2, 77 ST 82, 87 FL 92 |
|
|
|
|
głodny
ziomy rezerwy Yoda nanoplexu
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 3113 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2020-11-05, 01:12
|
|
|
Ten zestaw występował tylko w latach 95-97. |
|
|
|
|
Trefl
Wiek: 25 Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 345 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2020-11-05, 23:43
|
|
|
Niziur napisał/a: | Ma ktoś więcej informacji na temat pierwszego wnętrza określonego jako "wersje przejściowe"? Na żywo widziałem tylko w 3 maluchach te fotele i to w różnych konfiguracjach.
Co z tymi przeszyciami tylnej kanapy?
Ile było rodzajów (kształtów) tylnej kanapy?
W jakiej konfiguracji wychodziły te wnętrza - z boczkami skajowymi czy materiałowymi?
Czy oryginalnie były tam montowane beżowe tylne półki?
Czy były beżowe daszki przeciwsłoneczne z lusterkiem po stronie pasażera?
. |
Jak zauważyłeś, wnętrze z twojego Malucha mogło występować w przynajmniej dwóch konfiguracjach. Biedniejszej i tej bogatszej. Ta pierwsza to boczki ze skaju, tylna kanapa bez przeszyć na oparciu. Co do półki no to trudno mi powiedzieć. Ale chyba powinno być w oryginale. Deska nie musiała być kremowa, tak było na początku u Ciebie. Bogatsza odmiana to boczki z materiału, kanapa z przeszyciami na oparciu oraz całe wnętrze w tym deska i daszki oraz półka kremowe. Choć nie wykluczam mieszania pomiędzy tymi wersjami, na przykład u ciebie półka oryginalnie była kremowa a pierwotne założenie mogło być że powinna być czarna tak jak deska.
Nie potrafię nic więcej ustalić, to przypuszczenia z uwagi na to że nie jest to jakieś pospolite wnętrze. Poza Tobą i Maro82, to nie widziałem nigdzie indziej podobnego złoźonego w całości. Co do lustereczka to może i było w kremowym daszku ale to może być trudny do znalezienia detal
Maro82 napisał/a: | Jeśli chodzi o kolor wnętrza I serii to występowały min. 5 kolory wnętrza o czym świadczą te kolory boczków |
Oglądałem te ogłoszenia i śmiem zaryzykować, że pozycja 1 i 4 to ten sam kolor. Ten skaj, jak już mówiłem potrafi wyjść różnie na zdjęciach.
głodny napisał/a: | Obrazek
Ten zestaw występował tylko w latach 95-97. |
94-96, to przecież EL Jest już wpisane. |
|
|
|
|
|
Rusztowania
Szalunki
|