.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Bis - przewody podciśnienia
Autor Wiadomość
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-28, 23:16   Bis - przewody podciśnienia

Pytanie do zajeBIStych :)
gdzie jest drugi koniec przewodów 1 i 2 ?
pytam serio bo nie wiem co i jak mam połączyć.
kolektor gaźnika ma miejsce na założenie końcówki jednego z przewodów ale czy tam ma być założony któryś z nich?
poki co połączyłem u siebie to co widać na zdjeciu jednym przewodem tzn gaźnik z aparatem zapłonowym. ale ułożenie tych przewodów na zdjeciu nie wskazuje na to zeby moje polączenie było poprawne.

_________________
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2014-11-28, 23:31   

Podciśnienie oznaczone numerem 2 podpinasz do elektrozaworu podciśnienia a elektrozawór do kolektora ssącego. Numer 1 podpinasz do podciśnienia z gaźnika.
_________________
 
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-28, 23:37   

chyba rozumiem ale bede musiał poszukać podciśnienia gaźnika.
a co zrobić jeśli nie mam elektrozaworu ? ;>
_________________
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2014-11-28, 23:52   

Powinieneś go mieć. Jak ktoś przed Tobą go zdemontował to musisz go założyć żeby było podciśnienie do korektora biegu jałowego doprowadzone po włączeniu się wentylatora chłodnicy. Albo założyć gaźnik z CC700 i elektrozawór podciśnienia nie będzie potrzebny.
_________________
 
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-29, 00:01   

ja go mam tylko z ułamanym jednym stykiem :/ musze jakoś to naprawić... bo drogi na allegro
co będzie sie działo jeśil nie podepne elektrozaworu ? ;>
gaźnik z CC pasuje P&P ?
_________________
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2014-11-29, 00:08   

harry37 napisał/a:
co będzie sie działo jeśil nie podepne elektrozaworu ? ;>
będziesz miał cały czas podwyższone obroty, bo podciśnienie będzie działąło na słownik tak jakby cały czas wentylator pracował.

harry37 napisał/a:
gaźnik z CC pasuje P&P ?
da się założyć i sam taki gaźnik posiadam w BISie zamontowany. Przełożenia wymaga cięgno gazu z gaźnika BISowskiego. Dolot powietrza będzie wymagał poprawienia, bo jak zostaniesz przy seryjnym rozwiązaniu to może być jeszcze gorzej niż na oryginalnym gaźniku.
_________________
 
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-29, 00:12   

ok rozumiem. kurde nie ciekawie z tym elektrozaworem.
zdradzisz mi model tego gaźnika ? ;>
ostatnio jak patrzyłem na gaźniki do cc to jest ich dość sporo różnych
_________________
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2014-11-29, 00:27   

Weber lub FOS z CC700.
_________________
 
 
     
pyros 


Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 78
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-11-29, 17:05   

harry37 napisał/a:
Dolot powietrza będzie wymagał poprawienia, bo jak zostaniesz przy seryjnym rozwiązaniu to może być jeszcze gorzej niż na oryginalnym gaźniku

Rozwinął byś temat? Bo przymierzam się do założenia gaźnika z CC. Masz jakies fotki jak to rozwiązałeś?
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2014-11-29, 17:13   

Obecnie mam założony filtr stożkowy, ale na przyszły sezon będę z dolotem kombinował żeby stożek odgrodzić od ciepłego powietrza z komory. Lub też seryjną puszkę filtra powietrza otworzę z dołu puszki żeby całą szerokością filtra ciągnął powietrze.
_________________
 
 
     
Piotrek Oława 
Piotrek Oława

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 507
Skąd: Oława
Wysłany: 2014-12-01, 14:21   

harry37, czyżbym widział Ikova w Twoim BISie? W końcu ktoś też ma to cudo bo do dzisiaj u nikogo nie widziałem. Pozdrawiam.
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2014-12-01, 18:43   

Piotrek Oława, zdjęcie jest poglądowe, bo kolega harry37 ma czerwonego BISa. ;) Co do typu gaźnika, to w roku 1990 powinien być FOS, ale u mnie był oryginalnie Weber. :E
_________________
 
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-12-02, 14:16   

Krzysztof0430, racja mam czerwonego bisa z 1990 ;) ale... Piotrek Oława, w moim bisie też jest Ikov :)

Naprawiłem elektrozawór , zobaczymy ile wytrzyma
_________________
 
     
grzesiol 
126BIS


Wiek: 30
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 992
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-12-02, 14:56   

Muszę poszukać bo możliwe, że miałbym taki zawór na sprzedaż. Używkę oczywiście.
 
     
Piotrek Oława 
Piotrek Oława

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 507
Skąd: Oława
Wysłany: 2014-12-03, 08:22   

harry37, jeśli masz ikova to mam do Ciebie sprawę. Potrzebuje fotkę zrobioną w taki sposób jakbyś patrzył na gaźnik od strony chłodnicy. Interesuje mnie czy masz zaślepiony jeden z otworów.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16