ST, FL czy połowa tego i tego? |
Autor |
Wiadomość |
Maro82
Wiek: 41 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 116 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-09, 21:28
|
|
|
ile dałeś z ciekawości? |
_________________ I 73, 76x2, 77 ST 82, 87 FL 92 |
|
|
|
|
cairo
Dołączył: 09 Paź 2016 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-10-10, 08:13
|
|
|
Ale czy w 1983 szły jeszcze 600? Plastikowe zderzaki to oryginał czy ktoś wymienił?
cena..... 900pln, progi i podłoga bez korozji. |
|
|
|
|
Loq94
Dołączył: 29 Lis 2015 Posty: 98 Skąd: Poznań okolice
|
|
|
|
|
grzesiol
126BIS
Wiek: 30 Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 992 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-10-10, 13:19
|
|
|
Tylna klapa jest zgodna z tym rocznikiem.
Tylne błotniki były wymieniane, są z FL, przednie z tego co widzę też.
Drzwi są zgodne z rocznikiem.
Ogólnie wg rocznika (1983) jest to ST ale już skundlony elementami z FL.
Wydaje mi się, że ostatnie 600tki zjeżdżały w 1982.
Kupiony w Krakowie? |
|
|
|
|
cairo
Dołączył: 09 Paź 2016 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-10-10, 19:31
|
|
|
Kurczę... z tymi bitnikami to 100% pewności masz? Jutro postaram się sprawdzić czy są ślady wymiany błotników, jakoś wątpie żeby wszystkie były wymienione.... ale w sumie przez ponad 30 lat to nic nie wiadomo.
Nie jest tak, że jak w 1983 szły plastikowe zderzaki to błotniki też już były z FL? Błotnik z małym wlotem i przetłoczeniem pod mocowanie zderzaka wychodził fabrycznie czy to misz masz po naprawie blacharskiej?
PS. Auto kupione w Nowym Korczynie. |
|
|
|
|
grzesiol
126BIS
Wiek: 30 Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 992 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-10-10, 20:45
|
|
|
Tył błotniki są na 100% wymienione. Takie ( mały wlot, przetłoczenie pod szeroki zderzak ) szły do polmozbytów dopiero od stycznia 1985 ( a w produkcji od grudnia 84). Przednie wydaje mi się, że też są wymienione choć żeby to potwierdzić potrzebowałbym lepsze zdjęcie. Zobacz czy masz przetłoczenie pod szeroki zderzak z przodu.
Zobacz jeszcze jak tam podszybie z przodu bo też lubili wymieniać. |
|
|
|
|
Majonez
Wiek: 29 Dołączył: 26 Lip 2014 Posty: 932 Skąd: Wielkopolska (PCT)
|
Wysłany: 2016-10-10, 22:44
|
|
|
Za takie pieniądze to i tak nie ma co wybrzydzać . |
_________________
|
|
|
|
|
cairo
Dołączył: 09 Paź 2016 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-10-11, 06:28
|
|
|
Sprzedający twierdził ze jak kupowal to to były pierwsze egzemplarze z plastikowymi zderzakami wiec może faktycznie tak wyjechał z fabryki? |
|
|
|
|
Pan_Waclaw
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 1038 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: 2016-10-11, 10:02
|
|
|
Przetłoczenia w błotnikach są pod zderzaki FL, których w 1983 roku nikt nie widział na oczy. Zderzaki takie jak Twoje - P4 były montowane już dużo wcześniej w maluchach, więc to z pewnością nie jest jeden z pierwszych egzemplarzy.
Na to co mówią sprzedający, zwłaszcza starsi ludzie, trzeba być duży dystans |
_________________
|
|
|
|
|
grzesiol
126BIS
Wiek: 30 Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 992 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-10-11, 10:35
|
|
|
Pierwsze Maluchy ze zderzakami P4 były już w 78 roku ( coś mi świta, że nawet już w 77 ) ale tak jak kolega Pan_Waclaw pisze, nikt w 1983 roku nie widział na oczy przetłoczeń pod szerokie zderzaki. Tylne masz wymienione na 100% a i przednie wydają mi się, że są szerokie. |
|
|
|
|
cairo
Dołączył: 09 Paź 2016 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-10-11, 10:49
|
|
|
Czyli co chłopaki radzicie? Przody wymieniamy a w tylnych wystarczy usunąć przetłoczenia czy też wymieniać cały błotnik?
Przepraszam za OFF TOP w tym momencie, następne pytania będą już w nowo założonym wątku z moim malcem |
|
|
|
|
Majonez
Wiek: 29 Dołączył: 26 Lip 2014 Posty: 932 Skąd: Wielkopolska (PCT)
|
Wysłany: 2016-10-11, 15:43
|
|
|
Jak nie są skorodowane to nie ma sensu ich ruszać |
_________________
|
|
|
|
|
|