.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
ST, FL czy połowa tego i tego?
Autor Wiadomość
Delmut 
ziomy rezerwy
Mr Żółte tablice


Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 3601
Skąd: Zabrze
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-10-08, 22:16   

Raito napisał/a:
Delmut napisał/a:

Podszybie bez przetłoczenia - czytaj ST

gdzie to przetłoczenie jest w FL/EL bo nie moge znaleść?

_________________
Szajn brajt lajk dajmont :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
Talar 


Wiek: 25
Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-11, 00:10   

Dzięki wszystkim Wam za odpowiedzi, ale dalej oczekuję jej na ostatnie pytanie.
Cytat:
Jeżeli wszystko poukładamy to do wersji ST brakuje nam tylko oznaczeń na tylnej klapie w innym miejscu, czy coś jeszcze? Może klapa była zmieniana, bo ona w sumie też jest z FL.


Chyba wytnę tę przetłoczenie w tylnym FL'owskim błotniku i wstawię tam kawałek blachy lub zarobię matą szklaną.
_________________
 
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2014-10-11, 09:03   

Talar napisał/a:


Chyba wytnę tę przetłoczenie w tylnym FL'owskim błotniku i wstawię tam kawałek blachy lub zarobię matą szklaną.


Te matę szklaną od razu wybij sobie z głowy.
 
     
Raito 
Porsche Super CUP


Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 251
Skąd: Kielce
Wysłany: 2014-10-11, 19:39   

Dzięki Delmut, :)
Tak jak wyżej. Wybij sobie z głowy szklane waty. Jak już to wspawaj kawałek blachy.
_________________
Moje MiniMirafioli 89`
 
     
Talar 


Wiek: 25
Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-12, 00:05   

W takim razie wspawam blachę, tylko potwierdźcie mi czy ten błotnik się czymś jeszcze różni? Tak żeby odróżnić jak się patrzy na niego.
_________________
 
 
     
Delmut 
ziomy rezerwy
Mr Żółte tablice


Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 3601
Skąd: Zabrze
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-10-12, 07:06   

Talar napisał/a:
W takim razie wspawam blachę, tylko potwierdźcie mi czy ten błotnik się czymś jeszcze różni? Tak żeby odróżnić jak się patrzy na niego.

Jeżeli nie jest zeżarty przez rdze to można to przetłoczenie zaklepać
_________________
Szajn brajt lajk dajmont :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
Talar 


Wiek: 25
Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-24, 23:01   

Odświeżając i odpowiadając na Twoje pytanie. - Niestety nie dałem rady tego zaklepać, więc wyciąłem i wstawiłem łatkę.

Mam pytanko, które nadkole będzie do mojego Malczana? Mi się wydaję, że wycinałem takie, jak te za 70zł, jutro jeszcze sprawdzę.
http://allegro.pl/nadkole...4642733615.html
http://allegro.pl/nadkole...4642737120.html
_________________
 
 
     
porucznik 


Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Opole
Wysłany: 2015-03-13, 17:47   

Pozwólcie, że odświeżę trochę temat ;) Do którego roku pojawiały się jeszcze takie przejściówki. Powszechnie na forum mówi się, że do '87 ale mój malec z '88 (do Polmozbytu trafił w maju) ma jeszcze sporo przejściowych elementów: zderzaki P-4, linkę, podobno fabrycznie prądnicę, którą zmienił poprzedni właściciel. I jeszcze jedno pytanie, czy mógł mieć montowany już gaźnik z elektrozaworem?
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2015-03-13, 19:51   

Przejściówki z takim wyposażeniem jak piszesz zdarzały się do '89 , a do '87 były produkowane przejściówki z deską i licznikiem st później już z deską fl . Generalnie w tych rocznikach elektrodyszy jeszcze nie powinno być, ale że to przejściówka to wszystko możliwe, ektrodysza gaźnika po raz pierwszy pojawiły się ponoć w maluch na benzynę niskooktanową chyba na rynek chiński ale tak na 99% została dołożona przez poprzedniego właściciela .
_________________
 
     
porucznik 


Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Opole
Wysłany: 2015-03-15, 21:55   

Dzięki Majonez. Czyli można powiedzieć, że za przejściówkę uważa się raczej model typu "bardziej ST niż FL". A czy można jakoś po numerze części rozszyfrować rok produkcji?
 
     
Delmut 
ziomy rezerwy
Mr Żółte tablice


Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 3601
Skąd: Zabrze
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-03-16, 11:16   

Majonez napisał/a:
Przejściówki z takim wyposażeniem jak piszesz zdarzały się do '89 , a do '87 były produkowane przejściówki z deską i licznikiem st później już z deską fl . Generalnie w tych rocznikach elektrodyszy jeszcze nie powinno być, ale że to przejściówka to wszystko możliwe, ektrodysza gaźnika po raz pierwszy pojawiły się ponoć w maluch na benzynę niskooktanową chyba na rynek chiński ale tak na 99% została dołożona przez poprzedniego właściciela .

Sugerujesz, że FL w biednej wersji to przejściówka, tak??
_________________
Szajn brajt lajk dajmont :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2015-03-16, 16:39   

A dlaczego nie ? Występują w nim elementy st-kowe które normalnie nie powinny mieć miejsca w tych rocznikach, gdyby były takie wersje w eksporcie na zachód to można by mówić o biednych wersjach FL, przynajmniej ja tak uważam.
_________________
 
     
Delmut 
ziomy rezerwy
Mr Żółte tablice


Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 3601
Skąd: Zabrze
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-03-17, 08:47   

Majonez napisał/a:
A dlaczego nie ? Występują w nim elementy st-kowe które normalnie nie powinny mieć miejsca w tych rocznikach, gdyby były takie wersje w eksporcie na zachód to można by mówić o biednych wersjach FL, przynajmniej ja tak uważam.

A dlaczego twierdzisz, że nie powinny mieć miejsca??
FSM długo wyprzedawał "stare" komponenty stosując upusty za zubożone wyposażenie.

To jest normalna polityka nawet w dzisiejszych czasach
_________________
Szajn brajt lajk dajmont :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
poniedzialeczek 

Dołączyła: 17 Wrz 2015
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-28, 20:14   

Szanowni Państwo ;)
podpinam się pod temat, bo w gruncie rzeczy zbliżony do mojego pytania.
(Jeśli nie macie ochoty za dużo czytać - proponuję przejść do ostatniego akapitu - tam sedno sprawy).

Otóż, właśnie zaczynam zabawę w remont Maluszka, rocznik 88'. Nie jestem w stanie zorientować się w drobnych różnicach wizualnych (chyba, że mowa o różnicy zderzak chromowany - zderzak plastikowy ;) ). W papierach toto jest FLem. W każdym razie fabrycznie moje cudo ma prądnicę, która okazała się być do remontu a regulator do wymiany.

Chciałabym zrobić z tego oryginał w 100%, co biorąc pod uwagę, że przez 20 lat stał i tak naprawdę jest w niezłym stanie (niecałe 23 tys. przebiegu) nie powinno być bardzo trudne. Zależy mi na tym jeszcze bardziej, dlatego, ze Maluch ma dla mnie ogromną wartość sentymentalną.

Niestety moja fascynacja nie spotyka się ze zrozumieniem ze strony chociażby mojego Ojca, twierdzi, ze prądnicą oprócz tego, że narobię sobie kosztów to i problemów... :<

Pytanie więc brzmi - jak dużą zbrodnią będzie w FLu zmiana prądnicy na alternator? Alternatory wprowadzono sporo przed 88' więc teoretycznie jestem w stanie uwierzyć, że był i w tym egzemplarzu oraz puścić w niepamięć nieszczęsną prądnicę... Czy przy ewentualnym zmienianiu blach na żółte może się to okazać problemem?
 
     
PiatasE 


Wiek: 27
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 124
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2015-09-28, 21:04   

Żadna zbrodnia i żadnych problemów przy rejestrowaniu na żółte nie będzie. Chociaż ja osobiście został bym przy prądnicy, mimo jej wszystkich wad.
_________________
Niewiadów N-250c 1979r
Niewiadów N-126 1985r
FSO Polonez 1988r
Polski Fiat 126p 1989r
Polski Fiat 126p 1991r
Fiat 126p "Town" 1999r
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16